Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Crytek

    veterán

    válasz Tetsuo #118 üzenetére

    Számomra a fizika veri a grafikát vagyis verné ha létezne fizika..

    Mindig a FEAR-t hozom elő vagy a Strangleholdot.. Nos nekem elég lenne olyan graf is ami eme kettőnek volt anno ,de amit szétlövünk az omoljon, poroljon mint ahogy teszik is DE maradjanak is ott a törmelékek a porfelhő de a másodperc töredéke alatt váljon semmissé. Pl szétlősz egy folyosónyi ablakot akkor az ellen a törmeléken gázolva hallható lenne stb. Ez olyan fajta plusszt vinni a hangulatba hogy pont leszarnám hogyan néz ki a játék eszméletlen hangulatos lenne,

    Next PC Upgrade: 2022

  • strogov

    senior tag

    válasz Tetsuo #118 üzenetére

    "Ráadásul az MI messze van attól, hogy emberrel össze lehetne téveszteni."

    Ez nem cpu kérdése. Nem létezik olyan MI ami átmenne a Turing-teszten (csalás nélkül). Ha alápakolod a világ összes cpu-ját egyben akkor sem létezik. Ez egyelőre nem erőforrás kérdése. Az, hogy játékban mikor lesz fel sem merülhet épeszű emberben. Ha netalán egyszer összejön akkor sem játékban fogják használnálni első körben.
    Olyan MI létezik ami egyes feladatokban jobb, gyorsabb döntéseket hoz egy embernél. Egy akció játékban nem kell mindent hallania, mert akkor is nagyságrendekkel gyorsabb a reakcióideje ha csak a "látható" dolgokra reagál. Ha több karaktert irányít akkor saját stratégiája alapján simán megveri a játékost még akkor is ha a világ legjobbja ellen megy. Nem kell csalnia. Ahogy GO-ban, vagy sakkban se kell csalnia a világ legjobbja ellen.

    Egy egyszerű játékos IQ-ja nagyon messze van Kaszparov-tól és őt 1997-ben győzte le egy MI. Ma már nagyságrendekkel jobbak érhetőek el opensource-ban is, a számítási teljesítmény meg összehasonlíthatatlan az akkorival.

  • Robitrix

    senior tag

    válasz Tetsuo #118 üzenetére

    ja ezért is olyan bosszantó, hogy bizonyos csapajátékokban a gép ellen játsza a gép néha hülyére ver minket. Pedig olyan buta... :)
    Mondjuk egy WOWS.ban. van olyan játék mód, ahol egy emberi csapat véletlenszerűen összerakva a netről ugyan olyan hajókból álló csapattal küzd meg, mint ők. vagyis nincsen előny egyik félnek sem. Aztán néha a gép simán lealázza az embereket. pusztán azért mert elkezdi a saját hajóit csoportban mozgatni összeadódva a tűzerejüket. Amíg az emberi játékosk szét mennek a pályán mint az ökör a mezőn. Aztán mikor összetalálkoznak egy emberrel a tengeren a koncentrált össztüzük igen hamar a hullámsírba küldi az emberi játékost. Majd sorban végeznek minden emberrel, akik egyénieskednek és kikapnak. :) Roppant bosszantó az amúgy primitív játék logikától így kikapni. :)

  • joysefke

    veterán

    LOGOUT blog

    válasz Tetsuo #118 üzenetére

    Még egy csak triviális szintre húzott MI által irányított ellenfelet sem tudnál félrevezetni - megkerülni legyőzni. Az ráadásul elég viccesen hatna, ha egy pályán egy átlagos képességű emberi játékos 1db MI által irányítótt ellenfél ellen küzdene (és kéne vagy 5 nekifutás, hogy véletlenül lemákolja egy fejlövéssel) szóval hogy kicsit is meg legyen töltve a pálya, egy egész csapat ellenfél kell és ha azok össze vannak kicsit is hangolva akkor SENKINEK nem lenne semennyi esélye sem.

    Akik MI-t akarnak (főleg SP kampányba) azoknak tökéletesen semmennyi fogalmuk sincsen, hogy az mit jelent és mivel járna, valószínűleg ők lennének az elsők akik 30p után frusztrálva uninstallálnák az egészet. SP-be jó pályadesign és scriptelés kell MP-be pedig nyüzsgő szerverek. MI-nek játékban nem nagyon van helye.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák