- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Redmi Note 9 Pro [joyeuse]
- Fotók, videók mobillal
- MIUI / HyperOS topik
- Franciaországban nyit a Honor 200 Lite
- Világító alma helyett világító tok és szíj az almákra
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Na, még egyszer, csak ezúttal OnePlus Open néven
- Telekom mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
gp Továbbra is szeptemberi premierrel számolnak a fejlesztők, reméljük több halasztásra már nem kell számítanunk.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
it A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Még egy csak triviális szintre húzott MI által irányított ellenfelet sem tudnál félrevezetni - megkerülni legyőzni. Az ráadásul elég viccesen hatna, ha egy pályán egy átlagos képességű emberi játékos 1db MI által irányítótt ellenfél ellen küzdene (és kéne vagy 5 nekifutás, hogy véletlenül lemákolja egy fejlövéssel) szóval hogy kicsit is meg legyen töltve a pálya, egy egész csapat ellenfél kell és ha azok össze vannak kicsit is hangolva akkor SENKINEK nem lenne semennyi esélye sem.
Akik MI-t akarnak (főleg SP kampányba) azoknak tökéletesen semmennyi fogalmuk sincsen, hogy az mit jelent és mivel járna, valószínűleg ők lennének az elsők akik 30p után frusztrálva uninstallálnák az egészet. SP-be jó pályadesign és scriptelés kell MP-be pedig nyüzsgő szerverek. MI-nek játékban nem nagyon van helye.
[ Szerkesztve ]