- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Telekom mobilszolgáltatások
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Nothing Phone (2) - több, mint elsőre látszik
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
Hirdetés
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
-
Xbox Game Pass [2024] - A májusi lista
gp Az elkövetkező időszakban többek között megkapjuk a Kona II Brume című játékot.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
Új hozzászólás Aktív témák
-
bambano
titán
miért gondolja mindenki, hogy a villanyautót olcsóbb szervizelni?
betolod a benzinesedet a sarki mekkmesterhez, megcsinálja gombokért.
betolod a villanyosodat a sarki mekkmesterhez, szó nélkül elzavar. betolod a márkaszervizedbe, ott szépen elmagyarázzák, hogy a villanyos szereléséhez külön szerszámok, műszerezettség kell, spéci szakvizsgázott szerelő, stb. stb. ilyenkor két eset fordul elő: közlik, hogy ez nekik nincs, mehetsz, vagy közlik, hogy oké, van, csak 3x munkadíjért és 35 hét a várakozási lista.szerk: egyébként meg az üzemeltetési költségekről annyit, hogy jelenleg a villanyautó üzemeltetésén brutális dotáció van. azért olcsó, mert részt veszel a politikusok választási kampányában, akik azzal kábítják a választókat, hogy ők milyen zöldek, cserébe a jelenleg elenyésző mennyiségű villanyos extrém kivételezett. majd nem lesz az és akkor jön a döbb.
[ Szerkesztve ]
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
leslieke
Jómunkásember
Uniós előírás a szaldó megszüntetése. De ugye nálunk majd mindenért Brüsszel a hibás, így még bármi lehet. A bruttó elszámolás részletei pedig nem ismertek jelenleg. Ahogy az sem, hogy mindenkinek megszűnik a szaldó, vagy csak azoknak akik 2024.01.01-től létesítenek napelemes rendszert.
A sörben az a jó, hogy legyél bárhol a világon, kizárólag az első háromnak fáj az ára!
-
Hi!King
őstag
Meg mikor annyi 17 éves elektromos autó lesz, mint most benzines, akkor lesznek olyan Józsi bácsik, akik meg tudják oldani annak a szerelését. Ha a gyártó nem akarja engedni, akkor majd lesznek olyan feltörési módok, mint pl. a telefonoknál. És persze Magyarország ugyanúgy tele bontószökevényekkel.
-
bambano
titán
az fog történni, hogy a benzinesben több rezsióradíj lesz, alacsonyabb áron, míg a villanyosban kevesebb, magasabb áron.
folyadékokat a villanyosban is illik cserélni, fékfolyadékot, hajtóműolajat illik. féket a villanyosban is kell, mert ha nem kopik el, akkor elrozsdál. az akku temperáló rendszer, a hőszivattyú a benzinesben nincs. továbbá nincs teljesítményelektronika, 1000 amperekre hitelesített szigetelésű kábel se.a hibakódokról meg annyit, hogy ott van szakszerű köztes megoldás. tehát azért, hogy technológia-helyesen kiüssenek egy hibát az autódból, nem kell márkaszervizbe menni. persze nem kiciócó kínai elm323 obd olvasót kell venni kétezeré', hanem meg kell venni a rendes bosch műszert, de az csak 1-2 millió forint, ami egy szerviz költségszintjén nem pénz.
a töltés most sem esne jól, például Magyarósi videójában lehetett látni, hogy 22-27KWh-t fogyaszt 100-on egy villany suv, és az autópálya mellett 350 ft/KWh-ért rémálom adminisztrációval tankolt. az, hogy dekkolsz egy autópálya parkolóban, nézed a töltőn az előtted váró sort, vagy szívsz a mindenféle fostos regisztrációval, számomra visszataszítóvá teszi a rendszert. és az, hogy az adminisztráció ennyire elcseszett, az nem technológiai kérdés, mert ahhoz mindenünk megvan, hanem menedzseri ostobaság.
ismétlem magam: a villanyautózáson jelenleg brutális dotáció van. ha ez megszűnik, a villanyautózásnak lőttek egy pukkantósat.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
8th
addikt
Engem nem kell győzködni, nincs szándékomban elektromosra váltani. Ha lenne mondjuk 2-3millió között olyan 7üléses elektromos ami elmegy 1000 kilométert egy tankolással akkor elgondolkodnék a dízel családink nyugdíjba küldésén de amíg csak ilyen röhejes citroen c-zero és társai guruló esernyők akadnak ennyiért addig semmit sem mozgat meg bennem az elektromobilitás. Egy nagytestű nagykerekű merev vázú jó fékű és futóművű elektromos robogóra kora tavasztól késő őszig szívesen ráülnék de nem 1,5 millióért. Annyiért egy rossz vicc az is.
-
7Heads Drago
veterán
Az ingyen parkolást már elvették a legtöbb helyen, meg ingyen töltés is nagyon kevés van. Az illeték mentesség se fog sokáig tartani. A szerviz meg nagyon korlátozott hogy hol ki tud belenyúlni, pont ezért lesz drága. És kétlem hogy helyileg helyben megoldódik. Pedig az idő az pénz.
Jelenleg nagyon alacsony a villanyautók % része. Az eautó tüzet meg nem lehet eloltani és melegedni se jó mellette.[ Szerkesztve ]
Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.
Új hozzászólás Aktív témák
- DIGI internet
- Tőzsde és gazdaság
- Futás, futópályák
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Spórolós topik
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Telekom mobilszolgáltatások
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- További aktív témák...