Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • parandroid

    nagyúr

    LOGOUT blog

    válasz t72killer #111 üzenetére

    Bírom ezeket a meséket az öreg halászról, aki elmeséli a 40 év élettapasztalatával, hogyan kell a lágyhibrid, duplaturbós motorokat meggyógyítani, amit a balfasz szakszervizesek csak kókanyolnának. Ja, a gyártó meg poénból járatja a szakszervízgárdát félévente (meg nagyobb modellmegjelenéseknél) továbbképzésekre. Ezt az öreg meg mind letölti a netről az újabb autókhoz, pedig csak egy öreg 486-osa van a műhelyben, de a cd tálcájábanban annak is hamutartó figyel 12 éve.

    Hát, te tudod. Én kerékcserére szoktam kis sarki műhelybe vinni az autóimat (mert nincs kedvem az utcán szerelgetni, meg elvileg felénk ez tilos is), pont annyiért csinálja a sarki kisvállalkozó, mint a bmw szakszervíz, csak az utóbbitól, tisztán, kívül-belül kitakarítva kapom vissza az autót, a levett kerekeket szintén tisztára suvickolják, és bezacsizzák. Meg tudom mutatni az áfás számlát mindkét helyről, ha érdekel. Amúgy meg 20 éve egyetlen alkalommal voltam nem szakszervízben az autómmal, amikor Mo-n átlósan végigrepedt egy kőfelverődés után a szélvédőm, és nem akartam vele 35 km-t autózni, viszont sürgős volt. Na, azt egy ilyesmi független szaki csinálta meg, de az csak egy szakadt G Astra volt. Most a Mazdával ezzel a 12 féle szenzorral, meg érzékelővel a szélvédőben már eszembe sem jutna ilyesmi. Nyilván nem is annyiba kerülne, de ezért van biztosításom (+adac).

    p

    I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.

Új hozzászólás Aktív témák