- Termékoldal buktatta le a Huawei Watch Fit 3-at
- A Play Áruházban is fellelhető a legjobb Samsung segédalkalmazás
- Samsung Galaxy A72 - kicsit király
- Huawei Mate 40 Pro - a csúcson kell abbahagyni?
- Fotók, videók mobillal
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Véroxigénszintet is mér a Honor Band 5
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
ma Részletes képek, specifikációk és euróban megadott ár is van a legendás modell újraélesztett verziójához.
-
Senua's Saga: Hellblade II - Íme a végleges gépigény
gp A folytatás megjelenéséig kicsivel több mint két hetet kell már csak várnunk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Somatom
veterán
válasz parandroid #78 üzenetére
Én is. Aztán külön ki kell oldogatnom (szerencsére van rá mód, csak külön procedúra). Amikor melózok, akkor két hetet áll az autóm a cég parkolójában. Ha be van húzva a rögzítőfék, akkor alatta nem rozsdásodik be a tárcsa. Ne tudd meg, hogy veri a fékbetétet, amíg le nem kopik a rozsdaréteg!
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Alaaf Pi
aktív tag
válasz parandroid #78 üzenetére
"Bár én a kéziféket (rögzítőféket) is csak extrém esetekben használtam, sima parkolásnál nem. Most bezzeg beteszem az automatát P-be, aztán már hallom is, ahogy az elektronika húzkodja be."
Valami EU-s idiótaság miatt ez kötelezö P nélkül is. gyújtást levéve muszáj az autónak aktiválni a rögzítöféket. Ennek folyománya, a gyárban mozgatni az autót, így külön állapota van a rendszereknek, hogy ott deaktiválva legyen.[ Szerkesztve ]
-
válasz parandroid #113 üzenetére
Nem az öreg halászról beszélek, hanem pl egy Baden-Württembergi szakiról, akihez fél Zürich hordta át a kocsiját trabanttól(!) ferrariig. Nem a "kioperáltam a bontott mergából a turbót, ráapplikáljuk" műhely - persze külön rendelésre olyat is lehet.
[ Szerkesztve ]
30€ Meta store bónusz Quest headset aktiváláshoz, keress priviben :)
-
Somatom
veterán
válasz parandroid #142 üzenetére
Akkor a kereskedő majd bukni fog rajta, vagy beépíti az eladási árba? Tök mindegy, hogy ki cserélteti ki, mindenképpen a 2., 3. tulaj fogja kifizetni.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz parandroid #146 üzenetére
Akkor hiába EV, tizenéves korában a 2., 3. tulaj ugyanúgy mélyen zsebbenyúlós költségekre számíthat, mint egy lCE esetében.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
addikt
válasz parandroid #149 üzenetére
Ráadásul pl a fékek cseréje is ritkább az elektromosokon/hybrideken, mert nagy része a fékezést/lassítást nem a fék végzik hanem a motorok vissza táplálással teszik meg. Kevesebb fékpor is lesz az utakon idővel.
Más:
Nyilván az lenne a legjobb ha az akkukat könnyebben lehetne cserélni, vagy akár cellánként, de ez meg egy csomó hely vesztéssel járna.
Vannak akik házilag cserélnek most is zárlatos cellákat öreg hybrideken, idővel több szerelő lesz aki ehhez is ért majd így ezeknek a munkáknak is az ára is mérséklődni fog feltehetőleg.Mos mé, hánem? De! Vagy nem...
-
Alaaf Pi
aktív tag
válasz parandroid #112 üzenetére
Autógyárban belül e téren mozogva pedig erre külön kell figyelni kiszállítás elött.
Megnézem mit müvel egy automata váltós ma, ha N-ben leveszem róla a gyújtást. Szerintem be fogja húzni a kéziféket. -
Alaaf Pi
aktív tag
válasz parandroid #184 üzenetére
Simán sikerült levennem a gyújtást most egy Insigniában. A rögzítöféket nem húzta be. Még vizsgálom majd.
-
Alaaf Pi
aktív tag
válasz parandroid #193 üzenetére
Amit mondtak, hogy hogy kell viselkedjen, leállítod a motort és távozol az autótól. Annak magától kellene lezárnia, és behúzni a féket, de a gyárban előbbit nem ellenőrzi senki, mert a kulcsnak ott kell lennie az autónál, utóbbit meg deaktiválni kell. Insignia nem reteszelt, de ez lehet újabb követelmény.
-
Alaaf Pi
aktív tag
válasz parandroid #199 üzenetére
Mennyi idö után alszik el teljesen a verda? Akkor húz féket?
-
btprg
senior tag
válasz parandroid #184 üzenetére
Hogy lehet ilyen agyon bonyolított szarokért sok-sok millió forintot kiadni? Már a gondolatától is rosszul vagyok, hogy nekem bármi sípoljon meg villogjon meg ne engedjen egy vacak autóban... Meg hogy milliós műszerek kelljenek egy lámpacseréhez. Miért jó ez? Miért nem gyártanak már AUTÓKAT? (Legfeljebb talán még az oroszok...)
"Tepid! Tepid is no good for a star, but it'll do for stardust." (nmlorg/naim)
-
madgie
titán
válasz parandroid #199 üzenetére
Nekem a ZE50-ben P sincs, akkó' mit szóljak?
Megállsz, kioldod a biztonsági övet, magától behúz a rögzítőfék. Megállsz, leállítod az autót, magától behúz a rögzítőfék. Tökmindegy, milyen állásban van az irányváltó, mert eleve egy visszaugró kar van ott, rövidebb meg hosszabb húzhatósággal (röviddel N, hosszabbal az adott irány, de mindig visszaugrik középre).És természetesen vinnyog, mint az állat, ha ezek mellett valahogy összehozod, hogy "sebességben" akarsz kiszállni.
-
Alaaf Pi
aktív tag
válasz parandroid #205 üzenetére
Egy idö után elalszik. Stellantis világban ez maximum két óra.
-
7Heads Drago
veterán
válasz parandroid #142 üzenetére
Vagy nem. Épp most néztem a szervizest aki megmutatja hogy egy iPhonen hogy kell a 78% akkuból 100 % nulla ciklusos akkut csinálni. Pont ugyanez lesz majd az autóknál is. Megoldják. A kilométert már most is rendesen hazudják.
Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.
Új hozzászólás Aktív témák
- EDIFIER R1700BTS hangfal pár makulátlan, új állapotban, 2 év hivatalos garanciával, alkalmi áron
- LG OLED55B23LA 2 Év GYÁRI GARANCIA
- Apple iPhone XR 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Gamer PC , i7 12700KF , RTX 3080 Ti , 64GB DDR5 , 960GB NVME , 1TB HDD
- Intel PC , i5 8500 , 1660 6GB , 32GB DDR4 , 512GB NVME , 500GB HDD
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen