Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • magnusheron

    tag

    Sziasztok!

    Azokhoz lenne kérdésem akik a Telekomnál vették az LTE verziót, mert kicsit kusza az egész.

    Ma vettem egy órát Net 10 GB csomaggal, amihez ugyebár e-SIM-et kértem. Mint a vásárlás után kiderült, az órán csak úgy lehet az e-SIm-et aktiválni, ha fizikai SIM formában a telefonban benne van ugyan azzal a telefonszámmal egy SIM kártya, mint az e-SIM. Azt, hogy legyen fizikai SIM és e-SIM is, csak MultiSIM szolgáltatással lehet elérni, aminek a havidíja 990 Ft. Aktiválás után a MultiSIM szolgáltatás lemondható, ekkor kikapcsola a fizikai SIm és lehet dobni a kukába.

    Meg is csináltunk mindent az ügyintézővel. e-SIM beállítása után, MultiSIM, fizikai SIM a telefonba, Wearable alkalmazásban sikeresen hozzá lehetett adni az e-SIM-et.

    Elvileg a MultiSIM-nek a 990 Ft-os havidíját ki sem számlázzák, ha még a megrendelés napján lemondom.

    Na de mi van akkor, ha az órát gyári beállításra kell visszaállítani valami probléma miatt, vagy a szervizből gyári beállításokra visszaállítva kapja vissza az ember? Na ilyenkor megint lehet menni a Telekomba, igényelni MultiSIm szolgáltatást, adnak egy fizikai SIM-et, újra aktiválható vele az e-SIM és megint mondhatod le, hogy ne kelljen havi 990 Ft-ot fizetni. Ez a nonszensz része a dolognak.

    Vásárlás előtt a Telekom-hu-n megnéztem az e-SIM oldalát, az Active 2 termékoldalát is, viszont sehol nem volt a fenti anomáliáról semmilyen tájékoztatás. Vásárlás után derül ez ki, mikor már el sem lehet állni a vásárlástól.

    Akik a Telekomnál vettek e-SIM-mel órát mi lett a MultiSIM szolgáltatással?

Új hozzászólás Aktív témák