- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Realme 9 Pro+ - szükséges plusz?
- Android szakmai topik
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- iPhone topik
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Huawei P30 Pro - teletalálat
Hirdetés
-
Free Play Days 2024 - 17. hét: Railway Empire, Prison Architect
gp Extraként a TramSim: Console Edition című játékot is kipróbálhatják az érdeklődők.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
ph Az 50 wattos modellt beágyazott rendszerekbe, MI-vel kapcsolatos munkafolyamatokhoz és edge applikációkhoz szánták.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ragnar_
addikt
Én láttam már néhány tesztet, ahol szituációfüggően a 6/6 proci 65FPS-t megy 100%-os terheléssel míg egy 6/12 proci 85-öt 80%-os terheléssel néhány másodpercig. Mondjuk ezeket egy synces monitor kisimítja, és persze még nem vészes, de a jövőben változhat. Kérdés, hogy melyik a szerencsésebb, ha az alkalmas hardver van előbb és lehet rá fejleszteni, ez esetben ugye többszál a játékmotorok esetében, vagy pedig adott az igény szoftver oldalról a sokmag irányba, ezek ugye a renderprogramok mondjuk amik jól többszálúsíthatóak. Hiszen ugye ha a konzol sima 8 mag, a PC gamerek 80%-nak 4/8 vagy 6 magos procija van, akkor szerintem nem nagyon fognak 32 szálra optimális engine fejlesztésével foglalkozni, míg egy renderprogramnál ugye gyakorlatilag minden mag/szál jól skálázódik.
[ Szerkesztve ]
Ryzen R5 1600X - ASUS PIRME-B350 PLUS - 2x8Gb G.Skill Aegis 3GHz - Gigabyte 1070 G1 Gaming