Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Ragnar_

    addikt

    válasz Robitrix #53 üzenetére

    Én láttam már néhány tesztet, ahol szituációfüggően a 6/6 proci 65FPS-t megy 100%-os terheléssel míg egy 6/12 proci 85-öt 80%-os terheléssel néhány másodpercig. Mondjuk ezeket egy synces monitor kisimítja, és persze még nem vészes, de a jövőben változhat. Kérdés, hogy melyik a szerencsésebb, ha az alkalmas hardver van előbb és lehet rá fejleszteni, ez esetben ugye többszál a játékmotorok esetében, vagy pedig adott az igény szoftver oldalról a sokmag irányba, ezek ugye a renderprogramok mondjuk amik jól többszálúsíthatóak. Hiszen ugye ha a konzol sima 8 mag, a PC gamerek 80%-nak 4/8 vagy 6 magos procija van, akkor szerintem nem nagyon fognak 32 szálra optimális engine fejlesztésével foglalkozni, míg egy renderprogramnál ugye gyakorlatilag minden mag/szál jól skálázódik.

    [ Szerkesztve ]

    Ryzen R5 1600X - ASUS PIRME-B350 PLUS - 2x8Gb G.Skill Aegis 3GHz - Gigabyte 1070 G1 Gaming

Új hozzászólás Aktív témák