- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- iOS alkalmazások
Hirdetés
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Dragon Ball: Sparking! Zero - Mester és tanítvány
gp Egyelőre még mindig nem kaptunk megjelenési dátumot a játékhoz.
-
Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
ph A cég megoldása centralizált vezérelhetőséggel, masszív radiátorral és robusztus ventilátorokkal igyekszik vásárlásra csábítani.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Nexus999
csendes tag
válasz Menthirist #2 üzenetére
Szerintem PC-n nem lesz teljes az élmény, mert egyrészt a platform nagyon töredezett.
Akárhogy is szépítjük a dolgokat PC-n, mint operációs rendszer felől, mint játék oldalán nézve nagy a késleltetés.Ezeket a hibákat, egy fix felépítésű hardveren sokkal könnyebben korrigálhatóak. Egyszer kell kijavítani a hibát, és kész.
Segal:
Elsimítás szerintem magasabb prioritást élvez mint a Full HD felbontás, és a 60 FPS is megoldható, mert ez is ajánlott a virtuális valóságnál.
[ Szerkesztve ]
-
LordX
veterán
válasz Menthirist #5 üzenetére
AMD - nVidia - Intel
Diszkrét - integrált - Optimus/Enduro - SLI/Crossfire
Windows 7+ (Dx11) - Windows 8+ (Dx12) - Linux - OS XKapásból 32 különböző platform (nem számolva a nemlétező kombinációkkal, mint pl. Intel-diszkrét)..
-
htc07
addikt
válasz Menthirist #10 üzenetére
úgy értem a motion blurt, hogy az a mosódás, amit akkor látsz, ha mozgatod a fejed.
-
veterán
válasz Menthirist #14 üzenetére
Ha csak 50%-os hatékonyságot nézünk (tehát a gép erőforrásainak fele üresben ketyeg), már most ugyanaz az érték, és mi lesz még jövőre, amikor jön a 390X, elképzelhető hogy 4000 feletti gcn maggal, vagy jön a GTX 980 Ti, ami megint egy egészségeset lök a teljesítményen.
Végül úgyis matekozni kell, minden frame-re extra minőségű AA-t számolni, fizikát, ai-t, stb.Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
LordX
veterán
válasz Menthirist #14 üzenetére
Az egyik 4-es szorzó a 4 különböző OS volt. De jó, a két Windows legyen egy, már csak 24 külön platformod maradt. Processzort meg nem is említettem, szerintem az nem olyan nagy kérdés.
Találkoztam-e Intelre optimalizált játékkal? Starcraft 2, Grid 2, Civilization V? Attól még hogy kritikán aluli a teljesítmény rajta, valamennyit foglalkoztak vele, mert _nem_ játszhatatlan. Az i7-es céges laptop pár kör végigjátszására bőven elegendő konferencián este a szállodában.
De GCN és GCN között is komoly különbség, hogy az integrált, diszkrét, 2x diszkrét Crossfire, vagy integrált+diszkrét kombó-e. De legyen csak kettő, integrált + diszkrét, mellé nV meg Intel, máris 4 db hardver amin minimum egy profiling + minimális teljesítményoptimalizálást meg kell csinálni, az se 3 napig tart..
-
Nexus999
csendes tag
válasz Menthirist #14 üzenetére
low level apikkal gyakorlatilag a driver problémák is minimalizálhatóak.
Ez igaz is, de ez azt jelenti, hogy maga a fejlesztő írja meg a grafikus meghajtó részét is, tehát hiba van benne csak a fejlesztő fog tudni rajta javítani.
Másrészt pedig, lehet, hogy jelentősen csökkenni fog a késleltetés DX12 alatt, de szerintem konzolon alacsonyabb lesz a késleltetés.
Kifejtem bővebben, konzolon sokkal könnyebben lehet csökkenteni a késleltetési időt, és megmerem kockáztatni, hogy alacsonyabb is lesz a késleltetés a felépítéséből adódóan.
Marad tehát az, hogy mindegy hogy egy i7-em van 290X-el win8-al, vagy egy 8320-am 270X-el, ugyanaz a kaptafa. Nvidia esetén van driver segítség, illetve mindenre lesz dx12 illetve majd új opengl is.
Egy bizonyos felhasználói réteg rendelkezik i7 és 290X GPU-val, erre nem fognak a gyártok piacot építeni.
Viszont ettől még mindig adott a helyzet, hogy a PS4-ben 1152 gcn mag van, 32 ROP-pal, 72 TMU-val, összesen 1,84 TFLOPS elméleti teljesítménnyel.
Itt nem a számokon van a lényeg, hanem ott, hogy a szoftveres háttér hol fejlettebb, itt van a konzoloknak az egyik előnye az egységes fejlesztői környezet.
Már ma (sőt tavaly) lehet kapni 5 TFLOPS feletti teljesítményű, 2816 gcn magos, 64 ROP-os 176 TMU-s kártyákat.
Lehet kapni, ez mind szép és jó, de a felét sem tudod jelenleg kihasználni, kivéve AMD a Mantle API-val.
Nem kell ide hatalmas teljesítmény (PS4-nél ez bőven megvan), levan írva, hogy nem kell realisztikus látványra törekedni, csak arra, hogy megfelelő elsimítás legyen, az árnyékok illeszkedjenek a látványvilághoz, és meglegyen a 60FPS.