- Poco X6 Pro - ötös alá
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- iOS alkalmazások
- Yettel topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Telekom mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Már tudjuk, hogy mikor jön az idei Xbox Games Showcase
gp A showt egy külön Direct előadás követi, ami szinte biztosan az idei Call of Duty lelepelzése lesz.
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
"Egy bizonyos felhasználói réteg rendelkezik i7 és 290X GPU-val, erre nem fognak a gyártok piacot építeni."
Arra utaltam, hogy a pc-s játékos réteg jelentős (legyen mondjuk 80%) lefedhető azzal, hogy 4 mag és gcn vagy fermi/Kepler/Maxwell (amik programozás szempontjából felépítésben szinte ugyanazok). Erre pedig igen, építhet egy fejlesztőcég. Lásd követelmények manapság: 4 mag, 6-8 giga ram, hd77xx vagy gtx750... Ezzel amd oldalról le van fedve az elmúlt 2-3 év játékra alkalmas vga termésének 100%-a (7750-től 290X-ig), és nvidia oldalán sem jelent meg fermi+ architektúrán kívül más sok sok éve. a 4 mag az szinte mindig 2.5 ghz feletti, a 6-8 giga ram mint igény pedig determinálja hogy x64-es az os és lesz kb 4 giga szabad ram. Szóval ugyanabba a halmazba kerül az fx6300-as egy GTX750-nel és egy i7 4 way 290X-el.
Low level apikkal már igencsak lecsökkenthető a késleltetés. Lehet hogy konzolon még nyerhető 1-2-3 msec, de ez már nem lesz drámai különbség, amennyiben a pc-n is sikerül kellően csökkenteni (ráadásul pc-n magasabb fps elérhető, ami msec-ekben vett spórolás. 60 fps konzolon képkockánként 16 msec, 90 fps pc-n 11 msec, szóval már ott van 5 msec különbség)
"Itt nem a számokon van a lényeg, hanem ott, hogy a szoftveres háttér hol fejlettebb, "
De, pont hogy a számokon múlik, mert minden algoritmus számítási műveletek tömkelege. Lehet a leghatékonyabb algoritmusod, ha egy kvarcórán kell lefuttatni (vagy épp 1,6-os magokon). Sokat dobhat persze a hsa meg társai, de limitált amit arra is ki tudnak szórni, hisz maga a hardver, a számítókapacitás amin az algoritmusokat futtatni kell, limitált erőforrásokkal rendelkezik, és NEM fog gyarapodni egyhamar."nem kell realisztikus látványra törekedni"
Jah, cell shaded grafikával is lehet vr-ozni, vagy textúra nélkül. De minek. Ez olyan, mintha azt mondanád, nem kell egy játéknak feltétlen szépnek lenni. Ez így van, de mocskosul nem árt ha az. a 60 fps pedig még egyszer mondom, nagyon nagyon minimum. 75-90 az a 60... Ha már latency-ket emlegettél."Lehet kapni, ez mind szép és jó, de a felét sem tudod jelenleg kihasználni, kivéve AMD a Mantle API-val."
Tehát mantle alatt akár már most is ki lehet, de ahogy jönnek majd az új low level apik, nvidia oldalról is ki lehet majd. mikor jön a következő konzol generáció? 4-5 év múlva?
És megintcsak... lehet hogy a felét sem lehet kihasználni, mégis a fele is több mint amit a ps4 birtokol. Tehát ennél csak jobb lesz a helyzet pc fronton a hatékonyság oldaláról. A konzoloknál meg nem.[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)