Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Menthirist

    veterán

    válasz Nexus999 #21 üzenetére

    "Egy bizonyos felhasználói réteg rendelkezik i7 és 290X GPU-val, erre nem fognak a gyártok piacot építeni."

    Arra utaltam, hogy a pc-s játékos réteg jelentős (legyen mondjuk 80%) lefedhető azzal, hogy 4 mag és gcn vagy fermi/Kepler/Maxwell (amik programozás szempontjából felépítésben szinte ugyanazok). Erre pedig igen, építhet egy fejlesztőcég. Lásd követelmények manapság: 4 mag, 6-8 giga ram, hd77xx vagy gtx750... Ezzel amd oldalról le van fedve az elmúlt 2-3 év játékra alkalmas vga termésének 100%-a (7750-től 290X-ig), és nvidia oldalán sem jelent meg fermi+ architektúrán kívül más sok sok éve. a 4 mag az szinte mindig 2.5 ghz feletti, a 6-8 giga ram mint igény pedig determinálja hogy x64-es az os és lesz kb 4 giga szabad ram. Szóval ugyanabba a halmazba kerül az fx6300-as egy GTX750-nel és egy i7 4 way 290X-el.

    Low level apikkal már igencsak lecsökkenthető a késleltetés. Lehet hogy konzolon még nyerhető 1-2-3 msec, de ez már nem lesz drámai különbség, amennyiben a pc-n is sikerül kellően csökkenteni (ráadásul pc-n magasabb fps elérhető, ami msec-ekben vett spórolás. 60 fps konzolon képkockánként 16 msec, 90 fps pc-n 11 msec, szóval már ott van 5 msec különbség)

    "Itt nem a számokon van a lényeg, hanem ott, hogy a szoftveres háttér hol fejlettebb, "
    De, pont hogy a számokon múlik, mert minden algoritmus számítási műveletek tömkelege. Lehet a leghatékonyabb algoritmusod, ha egy kvarcórán kell lefuttatni (vagy épp 1,6-os magokon). Sokat dobhat persze a hsa meg társai, de limitált amit arra is ki tudnak szórni, hisz maga a hardver, a számítókapacitás amin az algoritmusokat futtatni kell, limitált erőforrásokkal rendelkezik, és NEM fog gyarapodni egyhamar.

    "nem kell realisztikus látványra törekedni"
    Jah, cell shaded grafikával is lehet vr-ozni, vagy textúra nélkül. De minek. Ez olyan, mintha azt mondanád, nem kell egy játéknak feltétlen szépnek lenni. Ez így van, de mocskosul nem árt ha az. a 60 fps pedig még egyszer mondom, nagyon nagyon minimum. 75-90 az a 60... Ha már latency-ket emlegettél.

    "Lehet kapni, ez mind szép és jó, de a felét sem tudod jelenleg kihasználni, kivéve AMD a Mantle API-val."
    Tehát mantle alatt akár már most is ki lehet, de ahogy jönnek majd az új low level apik, nvidia oldalról is ki lehet majd. mikor jön a következő konzol generáció? 4-5 év múlva?
    És megintcsak... lehet hogy a felét sem lehet kihasználni, mégis a fele is több mint amit a ps4 birtokol. Tehát ennél csak jobb lesz a helyzet pc fronton a hatékonyság oldaláról. A konzoloknál meg nem.

    [ Szerkesztve ]

    Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

Új hozzászólás Aktív témák