Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Donki Hóte

    veterán

    válasz #54625216 #138 üzenetére

    Az biztos, hogy az 1900-as években akinek volt esze arra fogadott, aki új paradigma szerint állt az autógyártáshoz és nem a lovasszekér üzletét állította át autógyártásra, hanem teljesen új megoldásokat vezetett, be mint pl. Henry Ford a futószalagot.

    Az 1900-as évek eleje nagyon jó összehasonlítási alap a mostani folyamatokkal.

    1900-as évek elején terjedt el gyorsan (hogy úgy mondjam robbanásszerűen) a belsőégésű motorizáció. De nagyon fontos, hogy a belsőégésű motorral hajtott járművek úgy hódították meg a piacot, hogy közben senkinek sem jutott volna eszébe betiltani a lókereskedelmet :D

    Ma viszont minden média arról hozza sorba a híreket, hogy melyik országban mikor akarják betiltani a belsőégésű motorral hajtott járművek forgalmazását. Ha valami jó és előremutató, akkor az magától is elterjed. Ha viszont valami csak úgy tud elterjedni, hogy a konkurenciát betiltják, akkor az nem jó és nem előremutató :K

    Szóval Musk igenis fújja a lufit, a körülötte kialakult nagy publicitást arra használta, hogy elhitette a politikai döntéshozókkal, hogy az elektromos autózás a fenntartható fejlődés egyetlen útja, a belsőégésű motorokat be kell tiltani mert az az ördög műve :( Ebből piacbefolyásolásból neki komoly haszna van, aminek a százada sem realizálódna, ha nem lenne a tiltás a hagyományos hajtású járműveken.

    Az meg, hogy Musk embereket visz az űrbe az egy dolog, azt megcsinálja (a hozzá hasonló szélhámos ) Richard Branson cége, a Virgin Galactic is. Sőt, megcsinálják az oroszok is, de ők legalább nem akarják elhitetni mindenkivel, hogy ők a világ megmentői ;]

    [ Szerkesztve ]

    Minden jó, ha a vége jó. Ha nem jó, akkor még nincs vége.

Új hozzászólás Aktív témák