- iPhone topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Eleglide C1 - a középérték
- Milyen okostelefont vegyek?
- Android szakmai topik
- DIGI Mobil
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
Hirdetés
-
A legtöbb amerikai szerint a TikTok egy őket befolyásoló eszköz
it Egy felmérés szerint a legtöbb amerikai osztja azon véleményt, hogy a TikTok egy őket befolyásoló eszköz.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Egyre közelebb a Poco F6 startja
ma Újabb ár/érték csatát nyerhet a Xiaomi almárka.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Yoshida
aktív tag
Páran szerintem fordítva ülnek a lovon, de ez nem az ő hibájuk, csak a társadalom így állt be az évek (évtizedek) során.
A belsőégésű személygépjármű használat csúnyán alul van adóztatva ahhoz képest mekkora károkat okoz. Elsősorban persze városokban (igen, tudom télen a fűtés is, de a közlekedés télen-nyáron tesz hozzá) gond ez, évekkel csökkenti az ott lakók várható életét.[ez ugyan a bringa vs autós adózásáról szól, de a lényeg benne van:]
"Az autózásra rótt költségek azonban csupán kb. az utakra szánt pénz felét adják, a maradék forrást máshonnan teremtik elő. De vajon honnan?
Az utak fenntartásához az állampolgárok közösen járulnak hozzá, függetlenül attól, hogy autóznak-e vagy sem. Az összeg nagyobbik részét nem közvetlenül fizetjük, hanem adók formájában: személyi jövedelemadó, ingatlanadó, vagyonadó, ÁFA vagy helyi iparűzési adó. Ezek egy része indirekten, de a közlekedésre fordítódik.
Az új utak építésének teljes költsége a valóságban sokkal nagyobb, mint amit az adókból erre lehet fordítani."[de lehet ezt kellett volna linkelni, mert itt ír a közvetett károkról ]
Mi 2015-ben költöztünk ki Bicskére, kb. egy év után tűnt fel, ha bementem Pestre (heti 3x kellett akkortájt), hogy milyen büdös van bent. Azóta mindig feltűnik ha bent vagyok a rossz levegő, manapság mondjuk már csak havi 1-2x megyek be. (bringa-vonat-bringa, esetleg végig bringa de az ritka már sajna)
Azzal mondjuk egyetértek, hogy nem az igazi az elektromos autó az átlagnak (mert az átlag így is erőn felül költ autóra), városba nem kéne autó, vidékre meg macerásabb ami elérhetőbb árú az nem tölt gyorsan, és / vagy még az akku is kicsi. (de ezért jó, hogy az early adopterek megveszik, fejlődik szépen a tech., 6-7 év alatt az akkuk ára fele, kapacitása duplája lett, miközben a gyártáskori co2 is a felére csökkent)
A mi régi rönyónk kb. egy havi családi bevételből lett véve, meg 2 év alatt még egy havit rá kellett költeni (olcsó húsnak ugye...) de most bármilyen új autó az kb 2 évnyi átlagfizetés - elektromos ha van támogatás akkor 2.5-3 évnyi -. Ilyen áron nekünk se lesz még sokáig elektromos...
Viszont mindent meg tudnánk oldani autó nélkül is, egyedül a rokonos meg nyaralós vidéki utak amik macerásak lennének, de bevásárlás, Pestre bejárás se lenne gond, 2019 decemberben pl. a Mammuthoz a vonat utunk gyorsabb volt mintha autóval mentünk volna be, és még parkolót se kellett keresni/fizetni. Állatkertbe is mentünk már vonattal (25 perc Kelenföld)
Új hozzászólás Aktív témák
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- BestBuy ruhás topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Microsoft Excel topic
- Fujifilm X
- További aktív témák...
- 1151 V2 CPU-k / I5-8500 / I5-8400 / BESZÁMÍTOK!
- Intel i5-10400 hatmagos processzor + doboz + gyári új hűtő
- Nintendo Switch játékok (ง '-' )ง Budapest Nyugatinál
- Fekete Sony PlayStation 5 Cover (Lemezes változat)
- Samsung Galaxy S23 Ultra 5G 256GB Dual SIM Phantom Black Gyárilag független Csere/beszámítás is!