- MIUI / HyperOS topik
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Yettel topik
- iOS alkalmazások
- Realme GT 2 Pro - papírforma
- Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Készülőben a Xiaomi 2021-es csúcsmodelljeinek HyperOS frissítése
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Redmi Note 9 Pro [joyeuse]
Hirdetés
-
Premier előzetesen a Gray Zone Warfare
gp A mai naptól hivatalosan is elrajtol a játék korai kiadása PC-n.
-
Saját Redmi Note 13 Pro+ a világbajnok focicsapatnak (és indiai rajongóiknak)
ma Argentína nemzeti válogatottjának mezével díszítik az új Redmi különkiadást.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Wesiz
tag
válasz gyurica úr #2 üzenetére
a kinyert adatok hogy lennének elavultak? inkább a hw az ami elavulhat, épp az adatok ami miatt jobb helyzetben van a tesla mint más gyártók önvezető projektjei
-
Bone123
HÁZIGAZDA
válasz gyurica úr #2 üzenetére
Az adatrengeteget a szerverek tárolják és a tanulóprogram dolgozza fel, nem a jármű. A végcél pont az, hogy az önvezető kód a lehető legkevesebb programsorból álljon, így a legkevesebb erőforrást használja, valahol pedig "előny" a HW3 komputer számítási korlátja, mert arra sarkallja a márkát, hogy a leghatékonyabb programkóddal álljon elő. Pont erre alkalmas a neutral net training.
Amúgy nem biztos, hogy a béta ma maradéktalanul kihasználja a két FSD HW3 chip összteljesítményét. Kettő a redundancia miatt van belőle, a biztonság miatt szükséges valamilyen szintű párhuzamos működés, de megfelelő optimalizálással hatékonyabban ki lehet használni az utolsó csepp lóerőt. A HW4 ettől még sokkal nagyobb teret hagyhat a fejlődésre és a redundanciára az extra kapacitással. A legjobb kérdés az, hogy ha tényleg jobban fut rajta az FSD kód, cserélhető lesz-e rá a HW3, és ki állja a számlát.
-
moleculez
veterán
válasz gyurica úr #9 üzenetére
Sztem ennek a hasznlatpiaca megáll majd 10 évnél. Az sztem nem lesz h 20+ éves ótó teljesen jól teszi a dolgát. Ráadásul, egy ma 20 éves Opelt 2001ben gyártotta egy olyan cég aki már akkor autókat gyártott mikor Musk nagyapja pajzán gondolat sem volt. És ez nagyon nem mindegy.
Még nincs kész, de már majdnem elkezdtük!
Új hozzászólás Aktív témák
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Tőzsde és gazdaság
- Crypto Trade
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Politika
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- AMD CPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Futás, futópályák
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Marvel Snap
- További aktív témák...