- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Yettel topik
- DIGI Mobil
- MIUI / HyperOS topik
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- iOS alkalmazások
- Realme GT 2 Pro - papírforma
- Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Készülőben a Xiaomi 2021-es csúcsmodelljeinek HyperOS frissítése
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
ph A cég megoldása centralizált vezérelhetőséggel, masszív radiátorral és robusztus ventilátorokkal igyekszik vásárlásra csábítani.
Új hozzászólás Aktív témák
-
moleculez
veterán
válasz gyurica úr #9 üzenetére
Sztem ennek a hasznlatpiaca megáll majd 10 évnél. Az sztem nem lesz h 20+ éves ótó teljesen jól teszi a dolgát. Ráadásul, egy ma 20 éves Opelt 2001ben gyártotta egy olyan cég aki már akkor autókat gyártott mikor Musk nagyapja pajzán gondolat sem volt. És ez nagyon nem mindegy.
Még nincs kész, de már majdnem elkezdtük!
-
moleculez
veterán
Akksi elöregedés kérdése? Mert ugye egy 10 éves akksi felújítása gondolom nem 2 forint. És ez a "jól tartott" használt árra jön rá, avagy egyre közelebb vagyok árban egy újhoz. Miért vegyek használtat? A villanyautók használtpiaca pont emiatt érdekes terep. Az Opel meg onnan jött nekem, hogy egy belsőégésűs autóban jártas cég csinálja azt amiben jó, vs Tesla, -akik gyak. egy AI cég (Elon mondta, nem én) akik autóba is (szeretnék) rakni a terméküket- akik most tanulnak autót gyártani. És ez meg is látszik rajta sajnos. Az viszont elvitathatatlan, hogy rommá optimalizálálják a gyártást, nagyon innovatívak ilyen téren, de hosszú meg az út.
Amúgy nagyon drukkolok a villanyaautozasnak, ha holnap akármilyen autot vehetnék az valszeg Tesla lenne, de ezeket nem tudom figyelmen kívül hagyni.Még nincs kész, de már majdnem elkezdtük!
-
moleculez
veterán
Attól függ honnan nézzük a dolgot: benzines autót a tradicionális autógyártók azért tudnak gyártani. Van benne rutin, technológia a végketekig optimalizálták a gyártást, ellátóláncot, sőt a hajtásláncot is.
Azonban az elektromos autozás más, és a Tesla nem onnan kezdte, hogy oké autot azt tudunk gyártani, hanem a nulláról kezdtek tervezni. Ennek meg van az az előnye, hogy nem kötötte őket a már meglévő anyag/technológia. És ez a hátránya is. Illesztési, összeszerelési, csupa apró hibák, kinek mi. Azt is lehet látni, hogy a piac sok évvel később tud csak érdemi választ adni rá. A nagy autógyártók évekig nem tudták kitalálni mi legyen a kezelőfelülettel, designnal, mert a meglévőt akarták átgyúrni.
Ez kb olyan, mint anno a mobilpiacot ahogy felforgatta az Apple az iPhonenal. Persze tökéletes megoldás nincs, én mindent az igenyeimhez vásárolok, szóval nekem úgy jön ki a matek, hogy egyelőre marad a kis benzines. De bármikor váltanék elektromosra.[ Szerkesztve ]
Még nincs kész, de már majdnem elkezdtük!