- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Fotók, videók mobillal
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
- Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
- iPhone topik
- Realme 9 Pro+ - szükséges plusz?
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
-
Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
ph A cég megoldása centralizált vezérelhetőséggel, masszív radiátorral és robusztus ventilátorokkal igyekszik vásárlásra csábítani.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Fall-N
veterán
válasz vadkörte #140 üzenetére
+1
Egyáltalán nem felesleges a teló, sőt a magyar útviszonyok ismeretében még városi gépekbe is kell legalább egy SunTour XCM/XT. Legalább is ha akar az ember némi komfortot is.A szerzőnek meg gratulálok nagyon jó kis gép használd sok örömmel.
Én is egyedileg rakattam össze a saját bringámat , a régi cruiser vázam maradt csak ami kapott egy homokfúvást majd egy KTM narancs színt. A többi nem ennyire bonyolult mivel sima single speed..
[ Szerkesztve ]
-
Kex613826
tag
Szép lett, viszont a markolat szerintem eem illik oda
Be positive, nothing is perfect!
-
ivana
Ármester
válasz Dark Archon #149 üzenetére
Ez későbbi rész, én javasoltam a kollégának, hogy nagyobb bringa kell. (#136-ban le is írom én milyet használok, szintén 175cm-esen. Országútira igaz amit mondasz, viszont fölfele nem szabad eltérni (haver bringájával múltkor sikerült, elég fájdalmas élmény volt)...
(#151) Fall-N: Ha komfortot akarsz régi rugós nyereg, jobb mint egy teleszkóp és nem dög nehéz. Ha meg menni, akkor outi kerekek (vagy esetleg slick) és merev villa.
(#153) padre71: Lehetne sötétebb kék, de még mindig jobb mint egy fekete, nem árt egy kis szín
-
simonzé
addikt
Szép lett a végeredmény. De azt nem értem, hogy 97 kilosan miert nem egy trekking bicajt építettél inkább.
I don't fit in. I fit out.
-
padre71
tag
Trekkinget is vettem közben, azzal szoktam túrázgatni, sportolni. Egy Kellys Coach Moonlight
Igazából egy visligumis cirkálóra is vágytam. Dolgozni is kerékpárral járok, ami naponta 26 km-t jelent, könnyebb ezt a távot kis súlyú bringával megtenni. Nem vagyok kövér egyébként, csak 188 cm magas. Persze 4-5 kg súlyfelesleg van rajtam, de rajta vagyok a témán.
-
Gainka
őstag
Csak àtfutottam igérem elolvasom. Sokàig épitettem én is mig meglàttam egy kirakatban a magnumot. Megtetszett. 2012-13 model narancs-fehér-fekete. Mielott megvettem olvasgattam rola utànajàrtam milyen kero is ez és meggyözött. Nem bàntam meg pont most sept. 1 éves és ugy gondolom simano cuccokkal konnyu terepre valo elso teleszkopja es nem utolso sorban aluminiun vàzzal megérte az àràt. Amire nekem kell arra megfelel konnyu terep/turàra vàrosba egyarànt. 65 000 forint volt.
-
Csaber
senior tag
A " virsligumis " cirkálónak vegyél egy olcsó exage/rx100 -al szerelt használt versenykerót.Az olcsón lehet javítani és fenntartani őket . Én ezzel úgy két hete lettem kész
KTM Strada SR Super corsa (1984) hiánytalan Shimano 600 AX-el szerelve bónuszként egy aero Nitto kormánnyal a fényezés és a matrica eredeti patinás ( még meglehet csinálni) :
[link]
[link]
[link] -
erhas01
tag
válasz eclipse006 #161 üzenetére
Jó ránézni! Hatalmas változás.
Teleszkóp, markolatváltó, lámpa, pedál, állítható kormány stucni, tengely, bowden.
Városi használat? Kormány állítható része kikophat.
Túra erdőben is. Jó.
Városba, ki- bejáró?
A lámpák észrevehetősége a kevésbé világított helyeken, vagy szürkületben 3 méter!
- A láthatóság nálam nem egyenlő a látásunkkal. -
Prizma, vagy más, esetleg Láthatósági mellény is.
A gumiszereléshez, a kerék kivételéhez jelen állapotban a kulcskészlet vinni kell.
A bowdenekre, - ha már új a festés - a váz védésére egy pár gumigyűrűt ráfűznék.
Hasonlóan, ahogyan a Merida láncvédőt is felszerelted.
A hátsó váltóbowden nekem egy kicsit hosszúnak tűnik, beleakadhat valamibe.[ Szerkesztve ]
-
eclipse006
őstag
Köszi!
Amiket felsoroltál nagyjából azok változtak (marokváltó, pedál, tengely kivételével). Eddig is marokváltó volt, csak nem egyfajta Shimano, ezért vettem rá azonos szériából, hogy ne legyen ilyen-olyan. A kormány résznél gyárilag ugye menetes nyakkal egy merev villa volt, aminek a helyére került AHEAD-es, 1 1/8-os Suntour teló.
Vidéken lakom, és a szomszédos kis városba járok vele rendszeresen, főleg aszfaltos utakon.Gyakran a Tisza-tó menti bicajúton szoktam vele közlekedni, illetve körbetekerni a tavat. Rossz időben nem nagyon szoktam használni, próbálom kímélni.
Egyébként a kerék tengelyei kivételével minden imbuszos, amihez van egy jó kis szettem. Gyorszáras kerekekre való csere most anyagilag nem fér bele, na meg az eredeti agyakkal nincs semmi gond, emiatt még maradnak egy jó darabig. A gumik egyébként elvileg defekt védelemmel vannak ellátva, persze lehet, hogy semmit sem ér, de idáig még nem volt probléma velük, nem úgy mint a korábbi gumikkal.
A láthatóságot illetően, ugye vannak most rajta szilikonos lámpák, a jobb fajtából. Prizma csak a pedálokon van, de nem is szeretnék többet rá, számomra nem illene a képbe. Idáig még nem volt problémám igazoltatás során.
A váltó bowden még a festés, kormányszerkezet csere előtt lett újítva, már akkor is ilyen hosszúra lett hagyva, akkor még egy ismerősöm segített, akinek a javaslatára maradt ilyen hosszú. Merev a bowden ház, illetve a váz sem engedi, hogy pl. a küllők közé akadjon, ugyanakkor a váltás nagyon pontos, és könnyedén történik, emiatt sem nyúltam hozzá.[ Szerkesztve ]
https://www.instagram.com/sz.sandor90/?hl=hu
-
GaTToN1
csendes tag
Üdv! Csepel Rapid 3 vázba bele megy a Csepel torpedo 3-as villa? Esetleg ugyan az a kettő?
[ Szerkesztve ]
-
erhas01
tag
válasz eclipse006 #163 üzenetére
Egyetértünk.
Pár kiegészítés a városkörnyéki és távolabbi túrához:
Részemről olyan megfigyelések, amik inkább pszihológiai tesztek az életben maradásomért.
Apróságok, amik az egyedül közlekedő bringás biztonságérzetét esetleg növelheti.Kereszteződés:
A prizma egy kerékszélességű fénycsóvát "húz" , sokkal messzebbről látszik, mint a lámpa.
A lámpa, ha villog, akkor is egy pontban világít.
A prizma főleg kereszteződésekkor fontos, kihajtanak a főútra elém, vagy kanyargós úton, a pedállal sem tekerek mindig, az nem mozog folyamatosan.
Nagyjából a 30 méteren belüli, az ütközési zónában segít látszani az első prizma. Ez az a balesetveszélyes terület, ahol még megállni sem tudok, ha gyorsabban megyek, vagy a jármű sem gyorsul fel még arra, mire odaérek.Legnagyobb távolságú láthatóság:
A sárga mellényben kb. 350m a nappali látótávolság érzékelése,
ha egy motoros padló gázzal jön felém, a gépjárműnél ennek csak a fele.
Miért? Talán a szemüveg, vagy sisaküveg merőlegesebb a szemtengelyre, a szélvédő pedig dőlt.
Valahol itt lehet a megoldása a kérdésnek.
A sárga mellény az egy nagy hirdető tábla.Kikerülés, előzés:
Közúton,ha szembe forgalom érkezik és mögöttem is jönnek felém az úton egyéb ruházattal is lehet segíteni az észlelést, fehér, vagy fényvisszaverő színű a zokni.
A fehér zokni hasonló egy nagy fehér felező vonalhoz, amit úgy érzékelnek az átlagos, szabályosan 90km jövő sofőrök kerülni kell.
Lelassíthatnak! majd nagyjából fél, egy méterrel nagyobb kikerülési hellyel végzik az előzésem, mint hagyományos ruhában.Naplemente, szürkület:
Ha a pillanatnyi útvonallal párhuzamos a naplemente, vagy már szürkül a sárga mellény bizonyos szögből beleolvadhat a napba, valami sötét csík kell a ruházatba. A piros szín feketének látszódhat ilyenkor. A fekete ruházat szinte egybeolvad az aszfalttal. Ezért, ha lehetőség van rá egy sárga és egy másik színű ruhát is viszek az útra, amit ilyenkor felcserélek.Bowden:
Azért is raknak gumiütközőt a vázvillánál a bowdenre, mert a váznak ütődik zöröghet, és hosszú távon leszedheti a festéket, belevág magába a vázba is.A váz festése, látathatósága:
Greg LeMond 2015 Giro kommentátor kerékpára. A fekete alapszínű kerékpáron a sárga függőleges, álló irányú sárga vonalú festés nagyon szépen, messziről észrevehetővé teszi őt a közlekedésben. A fehér vázadra is lehetne egy másik szín is esetleg.
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- Gaming notebook topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- RAM topik
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Poco X6 Pro - ötös alá
- EAFC 24
- További aktív témák...