- Fotók, videók mobillal
- Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- iPhone topik
- Realme 9 Pro+ - szükséges plusz?
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Telekom mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
Új hozzászólás Aktív témák
-
eclipse006
őstag
Gratulálok a bringához, szép lett, nekem tetszik!
Bár én nem új vázra építkeztem, hanem a közel tíz éves noname bringámat újítottam fel. A vázon, kormányon, felniken és első-hátsó agyakon kívül minden új. A vázra már ráférne egy újrafestés, mert néhol elég ütött-kopott.
A hátsó váltónak örültem a legjobban, szerintem a Shimano Claris széria ár-értékben verhetetlen.
[ Szerkesztve ]
https://www.instagram.com/sz.sandor90/?hl=hu
-
eclipse006
őstag
Én még vidéken vettem, egy helyi boltban.
Egyébként a váz számomra kényelmes, a mérete is jó, hosszabb távon sem fáradok el, van, hogy 80 kilométert tekerek vele.
Ha most összeadom, amennyit ráköltöttem, bőven 60 felett van, de számomra is a szerelés élménye hozzátesz az egészhez.https://www.instagram.com/sz.sandor90/?hl=hu
-
eclipse006
őstag
Köszi!
Amiket felsoroltál nagyjából azok változtak (marokváltó, pedál, tengely kivételével). Eddig is marokváltó volt, csak nem egyfajta Shimano, ezért vettem rá azonos szériából, hogy ne legyen ilyen-olyan. A kormány résznél gyárilag ugye menetes nyakkal egy merev villa volt, aminek a helyére került AHEAD-es, 1 1/8-os Suntour teló.
Vidéken lakom, és a szomszédos kis városba járok vele rendszeresen, főleg aszfaltos utakon.Gyakran a Tisza-tó menti bicajúton szoktam vele közlekedni, illetve körbetekerni a tavat. Rossz időben nem nagyon szoktam használni, próbálom kímélni.
Egyébként a kerék tengelyei kivételével minden imbuszos, amihez van egy jó kis szettem. Gyorszáras kerekekre való csere most anyagilag nem fér bele, na meg az eredeti agyakkal nincs semmi gond, emiatt még maradnak egy jó darabig. A gumik egyébként elvileg defekt védelemmel vannak ellátva, persze lehet, hogy semmit sem ér, de idáig még nem volt probléma velük, nem úgy mint a korábbi gumikkal.
A láthatóságot illetően, ugye vannak most rajta szilikonos lámpák, a jobb fajtából. Prizma csak a pedálokon van, de nem is szeretnék többet rá, számomra nem illene a képbe. Idáig még nem volt problémám igazoltatás során.
A váltó bowden még a festés, kormányszerkezet csere előtt lett újítva, már akkor is ilyen hosszúra lett hagyva, akkor még egy ismerősöm segített, akinek a javaslatára maradt ilyen hosszú. Merev a bowden ház, illetve a váz sem engedi, hogy pl. a küllők közé akadjon, ugyanakkor a váltás nagyon pontos, és könnyedén történik, emiatt sem nyúltam hozzá.[ Szerkesztve ]
https://www.instagram.com/sz.sandor90/?hl=hu