Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Z.É.T.

    őstag

    válasz gipsztigris #554 üzenetére

    "Most tekintsünk el attól, hogy melyik márkáról van szó. Lehet a Wayteq, lehet a Concorde, de lehet akármelyik másik is."

    Ne, ne tekintsünk el, hiszen a Concorde 97IPS tabja abban/avval (is?) kiemelkedik a mezőnyből, hogy hazai hivatalos supportja, garija van.

    "Mutassatok nekem egy céget a középmezőnyben, aki 24 órás helpdesk-et tart fent! "

    Ez a lényeg! (Bár nem is valódi helpdeskre gondoltam, de most nem térnék ki rá.)
    Milyen gyakran fordulhat elő, hogy kifejezetten kurrens termék(ek) bevezetése történik? (504 db-os rendelést csiripeltek valahol pár nap alatt) Kifejezetten a szállítást követő 1-2, max. 3 hétvégére gondoltam (a hétköznapin túl), amikor azt írtam: "bevezetésekor". Nem megszokott, de szerintem sokat dobna a "megítélésen", valamint esetleg nem riasztaná vissza a vásárlójelölteket, ha néhány probléma felmerülésekor azonnal (értsd: rövid időn belül) megnyugtató választ, vagy legalább egy kis "törődést" kapna a többségnél kevésbé szerencsés vevő.
    Félreértés ne essék, abszolút építőjellegű a felvetésem, éppen azért, mert rokonszenves számomra a cég eddigi kommunikációja. Én ebben a pici áldozatban látom a fejlődési lehetőséget, ami nagyon jót tehetne rövid és hosszútávon is az eladásoknak.

    "Szerintem nem kéne elrugaszkodni a valóságtól!"

    Remélem így érthetőbb, mit akartam mondani, még talán nem is kellene külön alkalmazni valakit, csak egy olyan "tartós tesztelőre" lenne szükség, aki meg van áldva a diplomáciai készség és fogalmazni tudás képességével.

    ;)

Új hozzászólás Aktív témák