- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- iPhone topik
- Google Pixel 3 - egyszerűen nagyszerű
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Fotók, videók mobillal
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Yettel topik
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Ülésezik a hardveregylet
ph Az irodai készülékek és monitorok társaságát egy ház, egy egér és egy DAC egészíti ki.
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
Új hozzászólás Aktív témák
-
steve brown
csendes tag
válasz boogie84 #169 üzenetére
Biztos ami biztos alapon a CTEK-et ajánlom megvételre, kivéve ha az ismerős odaadná a bárdis maximális kedvezménnyel. Ugyanis ha maximális kedvezménnyel veszi meg az illető, akkor 10.800Ft-ba kerül a Bosch. Képzeld el, hogy még így is haszon van rajta. Tehát mond meg az ismerősödnek, hogy ne keressen rajtad 4200ft-ot és adja oda a max kedvezménnyel.
Mivel így majdnem fele áron van mint a CTEk, egy próbát megérne. -
nootropil
csendes tag
-
boogie84
veterán
válasz boogie84 #1101 üzenetére
Pöccre indult a motor, de mire felmelegedett 13,1V-ot mutatott a multiméter. Azt hiszem alapjáraton talán nem tölti az akksit a motor, de így elindulni akkor sem mernék vele, csak ha ott a hátamon a csere akku.
Mindenesetre egész jó termék ez a CTEK!A sütiknek is szükségük van szeretetre.
-
Brogyi
senior tag
válasz boogie84 #1102 üzenetére
Fontos eldönteni mi a rossz. A töltő jó. A generátor+szabályozó jó-e?
Alapjáraton bármit mérsz nem információ mégha az interneten mást olvastál akkor sem. Gázt húzva nézed a feszültséget egyenletesen kell nőnie. Nem csökkenhet. Ellenkező esetben szabályozó/didódahid problémád van. Ezeket már nehéz amatőrnek kimérni.
Általában 14-14,4V-nál koppanás szerűen megáll a feszültségemelkedés. Jó rendszernél mindegy, hogy ég a lámpa vagy se.
Marad az akksi mint leggyakoribb hibaforrás. Itt is fontos eldönteni szulfátos, vagy cellazárlatos. Ha cellazárlatos kuka. A szulfátos megér még egy kört, de ha ilyen sűrűn használod a CBR-et akkor cseréld az akksit.
Ha jól emlékszem a motorodhoz létezik egy igen modern szabályozó, ami FET-eket tartalmaz. Szabályozó cserénél érdemes rákeresni.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Renault, Dacia topik
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Hobby rádiós topik
- PlayStation 5
- iPhone topik
- Stellar Blade
- Mazda topik
- További aktív témák...