- Drágább lett a Pixel 8a
- Mobil flották
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Egy kabaré volt az Edge 50 család belgrádi bemutatója
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- A Samsung bemutatta a Galaxy XCover 7-et
- Szinte csak formaság: bemutatkozott a Pixel 6 és Pixel 6 Pro
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Lalikiraly: MSI Cyborg 15 - Tényleg Kiborg.
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
Hirdetés
-
Nem megy az S25 Ultra 3x-os zoomkamerája sehova
ma Ice Universe záfolja a minap felröppent híreket, marad a négy kamera.
-
Az AI felé fordul az IKEA is
ph A vállalat a magyar felhasználókat is megcélozza az IKEA Kreativ nevű, mesterséges intelligencia technológiát is használó szolgáltatásával.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
Új hozzászólás Aktív témák
-
agyarka
aktív tag
Többfelé akku tesztelési módszer létezik, mindegyik vizsgálatnak vannak előnyei és hátrányai. Tárolási kapacitást 20 órás terheléssel kell mérni, ahhoz 100+ egy műszer, de az nem hazudik.
Pajzs?
Akkor tapasztaltaim szerint nem az akku volt a probléma, az csak a tünet. Túl magas a készenléti áramfelvételed, és folyamatosan ki fogja nyírni az akkuidat. Drága a Prius/ Lexus kompatibilis (gyárilag AGM) akku. Hosszútávon olcsóbb kidobni és egy rendes gépjárművédelembe beruházni.[ Szerkesztve ]
-
agyarka
aktív tag
A Toyotánál Midtronics elektronikus teszter van rendszeresítve. A elektronikus gyorsteszterek okos találmányok, annyit azonban tudni kell róluk, hogy amit jónak minősítenek az attól még lehet rossz, amit viszont rossznak az biztosan rossz, és nagy valószínűséggel fizikai beavatkozás nélkül nem javítható.
Az olcsó terhelővillás tesztelésre ugyanez igaz.[ Szerkesztve ]
-
Kernel
nagyúr
Következetesen használod ezt a "kapacitásmérő" kifejezést, de az más fogalom. Amiről te beszélsz (gondolom) az csak egy műterheléses akkuteszter, a klasszikus terhelővilla rokona, LED-kijelzővel.
Nagyjából annyi, mintha bekapcsolnál az autón terheléseket, világítást (már amit lehet, álló motorra gondolok), utána megnéznéd egy multiméterrel, hogy mennyire esik le az akku feszültsége.
Ha nagyon leesik, az még nem bizonyítja, hogy rossz lenne az akku. Az is lehet, csak le van merülve.
Valódi kapacitásméréshez ki kell sütni az akkuból, a belőle kivehető Ah-kapacitást, ami egy hosszabb folyamat.
Vannak persze egyéb gyorsteszt-lehetőségek is, belső ellenállás mérése stb.
Ahol trollok hangja többet ér, ahol a kiskirály, mint kutyával beszél? A fórum szakmai támogatását befejeztem.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest