Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • che 1990

    tag

    válasz DJosef #15662 üzenetére

    Együttérzek veled ...
    Az enyém is szervízben, csak én egy piszok lassú SGS Advance-t kaptam.
    Ugyebár 15 nap a max. javítási idő (kijelzőcserén van...készülékbiztosítással).
    Holnapután fog lejárni a 15 nap, ma épp az Allee felé jártam, úgyhogy beugrottam megkérdezni a szervízt, hogy tudnak-e róla valamit :F
    Azt látják a rendszerben, hogy már a szállítónál van és holnap kapom meg :DD
    Azt mondták, hogy nem 'bajlódtak' a kijelző cserével, hanem vadiúj z10-et kapok...mondjuk ezt nem igazán értem miért éri meg így nekik, ők tudják...
    A lényeg, hogy kényelmesen ülnek 2 hetet is a telefonon, nem valami kapkodósak.
    Ami pedig vicc kategória, hogy ha az ütött-vágott-kopott Advance-t tönkreteszem vagy ellopják 102.000 Ft-ot kell fizetnem :DDD ezmiii?

Új hozzászólás Aktív témák