- Poco X6 Pro - ötös alá
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- iOS alkalmazások
- Yettel topik
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Megjelenési dátumot kapott a Star Wars: Hunters
gp A tervek szerint június elején végre befut a teljes kiadás mobilokra/tabletekre és Nintendo Switch-re.
-
Saját Redmi Note 13 Pro+ a világbajnok focicsapatnak (és indiai rajongóiknak)
ma Argentína nemzeti válogatottjának mezével díszítik az új Redmi különkiadást.
Új hozzászólás Aktív témák
-
osztraksajt
őstag
Mondjuk ez a rendszer működött pár évvel ezelőttig a szabvány 1-2 dines fejegységekkel.
Én is most azon sakkozom hogyan lehetne az Accordomba egy navigációt hegeszteni ami belesimul a műszerfalba, mivel egy speciális 10 csatornás erősítő van a csomagtartóban amibe digitális jel+vezérlés megy remek "teljesen szabványos" 2,5 ohmos hangszórókkal, így cserélhetek szó szerint mindent, aminek valahogy be is kéne férni a régi helyére...
-
Audison77
csendes tag
Tehát androidnál, az app indításával indul a rendszer,vagy a bluetooth csatlakozásával?
Azért feszegetem, mert próbálkoztam ilyesmivel, és nem zökkenő mentes általában a dolog, főleg a hagyományos - beülök elfordítom a kulcsot és szól a rádióhoz képest.
Androidnál ha vezetékkel csatlakoztatom akkor is bluetooth-on keresztül megy a zene?
/csak mert az eleve gatya minőség, talán ha aptx-es, de a gyár rendszerleírásoknál nem írnak róla, hogy használnák ezt a kodeket/
Köszönöm az eddigi válaszokat![ Szerkesztve ]
-
Audison77
csendes tag
Most értettem meg, nem jó így a rendszer a zene rész miatt.
Egyébként sejtettem, de reménykedtem, hogy digitálisan kiteszi a zene jelét a fejegység felé és ott végzi a dac a konvertálást.Android 5.0 miatt reménykedtem, mert ettől felfele lehet külső dacot használni és igen minőségi dolgokat lehet egy bármilyen tab-ból vagy tellóból is kicsalogatni.
Köszi még egyszer a válaszokat, további jó munkát kívánok.
Szaba -
bambano
titán
2 teszt, 49 hír. nem idegenek, az biztos.
[link]
a totalcarosok minden komolyabb autótesztjükben részletesen írtak a szórakoztató cuccokról is, most nem keresem elő, nagyon sok cikkben téma volt ez is."A modularitás hiánya tök nyilvánvalóan a fedélzeti infotainment rendszer örökkön-örökké fix és változtathatatlan kialakítására vonatkozott, lévén a cikk és a fórum is erről szól, nem pedig kormánymű gyártói tesztautókról.": oké, tehát az, hogy pl. a vectrában volt vagy 6 féle infotaintment rendszer, vagy egy bmw-ben, merciben az információs rendszeren keresztül kezelheted a légrugót, ha van, a tolatókamerákat, ha vannak, az ilyen-olyan klímát, lehet benne navigáció, ha van, a navigációt rakhatod a sofőr előtti lcd kijelzőre vagy a hudra, ha van, lehet alap hifid, vagy bose vagy harman & kardon, stb. tehát ez nem moduláris? az, hogy az általad tesztelt astra árlistáján15 tételt lehet variálni a szórakoztató rendszerben, az nem moduláris? választhatsz analóg rádiót vagy digitálisat. kétféle kijelzőt. sima rádiót, vagy az általad tesztelt intelilinekset. navival vagy anélkül. ez nem moduláris?
oké, legyen igazad, az, hogy egy autóipari beszállító szállítja ugyanazt a kormányművet sok autóba, ugyanazt a váltót sok autóba, hogy a fóccvágennél egy motorsorozat van az összes márkához, hogy azonos alaplemezre építenek egy rakás autót (lásd: 4-es golf/bora/audi/octavia) stb. ezek mind azt mutatják, hogy az autók nem modulárisak (nem).
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
Bardoczy
csendes tag
-
Bardoczy
csendes tag
"Konfigurálsz magadnak egy autót valamilyen belső kijelzővel és tudással, aztán az a következő 20 évben, amíg az autó gurul pont ugyanolyan kijelzővel és tudással marad ott."
Az autógyártásról és a piaci igényekről nyilván fogalmad sincs.. Nem csak a kijelzőkről szól, és messze nem a Tesláról.
Egy új modell megjelenésekor, azonnal elkezdődik az újabb modell fejlesztése, ami több év. Emiatt nehéz lekövetni a mobilok duplakameráját, a változó USB szabványt és más "értelmes" műszaki "innovációt". Ettől még a rendszer használható marad nagyon nagyon sokáig.
A modern (nem gagyi fél-utólagos) prémium rendszerek folyamatosan frissülnek, van támogatottságuk, alvázszám alapján, neten frissítik, legyen az a navi vagy apró funkcióbeli változás. Pl a VW csoportos magyarosítást is hasonlóan oldották meg 2013-ban. Audinál voltak hőproblémák, illetve a nagy MMI-nél nem működött az iPhone-ok sms kezelése, simán megoldották szoftveres frissítéssel a szervizlátogatás alkalmával. Minden frissítés arról szól, hogy a rendszer biztonságosan, gyorsan és stabilan működjön. Ez nem kínai mobiltelefon, hogy három év után kidobhatod, mert a gyártó szarik rá. Garantáltan tudsz a 10 éves navira is aktuális szoftvert feltölteni, nem lassul be, nem fagy le."Korábban többen írták, hogy pont ezért volt jó az 1-2 dines rádiós csati, mert a júzer olyan fejegységet rakott be, amilyet csak akart"
Szakadjunk már el a Suzuki Swift szintjétől. Leírom másodjára: egy komoly gyári rendszer integrált. A futómű, motor, fényszórók, váltó, műszerfal, hud, komfort elektronikák sora, meg ezer más egység is kommunikál vele.
"mert mondjuk a júzerek verik az asztalt, mert azt látják, hogy a Teslánál frissül. "
Ki veri az asztalt? Mi frissült a Teslánál?? Te jó isten..
(arról ne is beszéljünk, hogy érintőképernyő autóba...)"Lécci, linkelj már ide egy magyar anyagot valahonnan"
Egész nap a gép előtt ülsz, hajrá!
-
Bardoczy
csendes tag
"A Teslánál a frissítéssel kapták meg a tulajdonosok a félig önvezető szoftvert."
B@szod, mindegy lenne ha a 4 éves kislányommal beszélgetnék. Az "önvezetéshez" (közben röhög) szükséges hardveres elemek már akkor léteztek a német prémium gyártóknál, amikor a Modell S még tervben sem volt. Ezer éve csak jogi akadálya van annak is, hogy a szaros sávtartó rendszer ne tegye magát inaktívvá. Így viszont csak félkész semmi, mert a valódi önvezetéshez egy ici-picit több hardveres és szoftveres fejlesztésre van szükség. A BMW és a VW is legalább 15 éve teszteli, fejleszti a rendszereket. Azt meg már ugye mára tudjuk, hogy emiatt (is) a Tesla majdnem () önvezető autója még hájpnak is gyengére sikeredett.
"Nekem az is elképesztő, hogy kapunk egy vadonatúj, prémium kategóriás tesztautót és nem az volt, hogy volt benne pár bug a rendszerben, hanem egészen konkrétan NEM MŰKÖDÖTT az egész, úgy ahogyan volt. És 4-6 évig fejlesztik az autót és nincs rá EGY NAP, hogy egy mókus beüljön és 5 különböző telefonnal kipróbálja? Nem, nincs, kitolják így a piacra. És odaadják, visszavisszük, hogy srácok, ez nem működik."
Vitatkozunk, beszélgetünk vagy csak ilyen stílus telik tőled? Működött, de az ios verzió frissülés után már tényleg nem működött.
"És ha ezt egy japán prémium crossover rendszere nem tudja megcsinálni,"
Japánoknál prémium crossover? Lemaradtam valamiről? A japánokról egy apróság, hátha sugall valamit: egy 2014-es Auris műszarfali óraegysége még nem kommunikál semmivel.. Az óratekerőknek mondjuk ez jó hír
-
Burt1793
veterán
Sajnos nem tudok hivatalosat, ismerősök csináltak ilyet, tehát, hogy az A6 audi műszerfalát kicseréltették például a 3 évvel újabb, ráncfelvarrott típusra.
Ez maximum a prémium autóknál éri meg, de akik ilyet vesznek, úgyis cserélik általában az egész autót 4-5 évente.
VW-t (Skoda, Seat stb) mindenképpen érdemes hosszabban kipróbálni, sokat tud, nagyon jól kezelhető, igazán nincs is szükség erre az Android Autora. Kicsit pixeles (telefonhoz képest), de legalább atomstabil.
A tavalyi VW-nk eddig egyszer sem zavarodott meg 54 ezer km alatt. -
Burt1793
veterán
Azt azért hozzá kell tenni, hogy csak a fullos teslát lehetett ingyen frissíteni önvezetővé, ami erősen béta és nem kevésszer hibázik, így folyamatos készenlétben kell lenni. Az alap és régebbi teslákat pár ezer euróért lehet önvezetővé tenni.
Amúgy meg nem mindenki vágyik olyan autóra, amiben egy 19 colos kijelző van és amit folyton frissíteni kell, sokaknak fontosabb a megbízhatóság. Persze aki ezen a fórumon aktívabb, biztos nem így van ezzel, de ez nem is gond.(#91) bambano: Messze nem írnak ilyen részletesen a Totalcaron az multimédiás rendszerről, ráadásul ez volt az első ilyen teszt, már ez is nagyon hasznos és nagyon jó volt, de gondolom fejlődnek majd.
Engem érdekelnek ezek, plusz egy ok, hogy felnézzek. Telefon teszteket nem is olvasok (fórumozni szoktam), egy-két flagship-et végiggörgetek persze, hogy nagyjából képben legyek. Van egy tavalyi Galaxy A5-öm, bőven elég mindenre nekem.[ Szerkesztve ]
-
bambano
titán
nagyon szívesen kölcsönadom neked 1-2 hétre a telefonomat, majd rájössz, hogy a telefonok között mennyi minden nem működik úgy, ahogy leírták, vagy sehogyse. az, hogy egy autó meg egy telefon együtt nem működik, nem feltétlenül az autó hibája.
majd ugyanezzel a telóval menj el autózni úgy, hogy a gmaps navigál neked. ha az első kilométeren nem töröd össze mérgedben és nem hajítod ki az ablakon a p..ba az egészet, megkövetlek.
[link] [link] [link] [link] [link] [link] [link]
nem keresek többet, mert a végtelenségig lehetne folytatni.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
ben5001
tag
Hogy egy autó és egy telefon nem működik együtt az valóban nem feltétlenül az autó hibája. De hmm, nem kéne a jelenleginél kissé komplexebb support? Meg némi guide a júzerek felé, hogy Andorid X.X-nél ezt tudjuk vállalni, BB-nél ezt, W10-nél ezt, iOS-nél meg ezt?
A mazda pl. ilyen kompatibilitás-ellenőrzési lehetőséget ad:
Ez pl. iPhone 5S iOS 9
mzd connect iPhone 5S - iOS9[ Szerkesztve ]
-
cigam
félisten
pont az Opel vett X darab iPhone-t csak arra, hogy amikor valakinek adnak tesztautót, akkor egy almás telefont adhassanak hozzá az újságírónak, hogy ne a saját telefonját
...
És odaadják, visszavisszük, hogy srácok, ez nem működik. Ja, hát ők ezt nem tudják, nem próbálták ki. De írnak a központnak (X országba). És írtak. És vártunk. Hónapokat.Az ilyen "belsős" infók tennék érdekesebbé a cikket. Az Opel-es story pl. miért maradt ki?
[ Szerkesztve ]
Freeware, és akciós programok egy helyen https://www.facebook.com/freewarenews
-
cigam
félisten
Pont ez az idő tényező érdekes. Letesztelitek, de mi van, ha csak a Ti demó autótokban működik úgy. Mi van ha fél év múlva frissítik az összes modellen, és akkor már akár a legtöbb megállapítás, verdikt meg is fordulhat. Az autók életciklusa miatt évekig aktuális maradhat egy-egy cikk. Mi történik ha a gyártó frissíti a programját?
Egy telefon esetében is hasonló a helyzet, a hosszútávú stabilitást, a frissítéseket(ha kap egyáltalán) nem lehet lekövetni.
Ugyanakkor érdekes lenne legalább a letesztelt készülékek esetén egy kis visszatekintés, vagy akár egy folyamatosan aktualizált írás(táblázat?) Amiből kiderült, hogy a hibákat azóta se javították, nem kapott új verziót, vagy igen, azótá már 2 frissítést is kiadtak. Látszódna, hogy mennyire törődnek vele. Alátámasztaná/cáfolná a tesztekben felbukkanó hipotézis, hogy ezt majd biztosan hamarosan kijavítják.Az Opel prémium rendszerét is letesztelitek majd?
[ Szerkesztve ]
Freeware, és akciós programok egy helyen https://www.facebook.com/freewarenews
-
Kapanyél
őstag
A bénábbik autómba ezért rendeltem egy video bemeneti modult, amit menüből elérek, minden funkció működik (gyári tolatókamera modul), ahhoz illeszteni fogok egy RCA-HDMI-MirrorLink modult és bekaphatja mindenki, kitolom a teló képét fixen és mehet a Waze. Meg bármi.
Hús vagyook, hús, hús, hús, hús, húús!
Új hozzászólás Aktív témák
- KERÉKPÁR / BRINGA / ALKATRÉSZ beárazás
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Gaming notebook topik
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- További aktív témák...