- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- iOS alkalmazások
Hirdetés
-
Dragon Ball: Sparking! Zero - Mester és tanítvány
gp Egyelőre még mindig nem kaptunk megjelenési dátumot a játékhoz.
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bardoczy
csendes tag
válasz osztraksajt #30 üzenetére
Így van. De van még ezer példa. A fenti autóban lévő rendszer sem a navigálást segíti, csak a bohóckodást az okosmobillal.
-
tisvol
aktív tag
válasz osztraksajt #30 üzenetére
Ha vezetek és navigációt is használok, akkor nem "észnélkül" a navigációs kijelzőt nézem, és annak utasításait követem. Nézem a táblákat, a forgalmi szituációt a kerreszteződéseket. Fapados, mobilos navigációval soha nem volt még gondom Bécsben, és semmiylen más alagútban. Ráadásul egy "célszerszám" sokkal jobban személyre szabható, hozzá tudom igazítani a vezetési szokásaimhoz. Könnyebb naprakészen tartani mind a térképeket mind a szoftvert. A gyári rendszer mellett egyértelműen a kényelem szól.
Üdv:T.