- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- A Honor és a Huawei uralja a kínai mobilpiacot
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Amazfit GTS 4 - divatos megjelenés
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Netfone
- Samsung Galaxy Z Fold4 - egyre megy, honnan nézed
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- Apple iPhone 11 - népalma
Hirdetés
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
VR játék lesz az Alien: Rogue Incursion
gp Az év végén érkező program PC-re, Meta Quest 3-ra és PlayStation VR2-re érkezik a tervek szerint.
-
Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
ma Megérkezett a Realme C65 5G, az első készülék a MediaTek Dimensity 6300-zal.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Fabianus
tag
válasz bolondember #16 üzenetére
Nem vagyok szakértője a témának, csak rákerestem hirtelen a neten.
Mármint hogy a Model X-re gondolsz?
Annak konkrétan 14 km-rel nagyobb hatótávot látok, és sokkal magasabb árat. 37 milliótól fölfele 50-60-ig (persze Amerikában meg lehet, hogy fordítva lesz az ár.)
-
Fabianus
tag
A Model X-et azért hoztam fel, mert azt találtam leginkább hasonló autónak a Tesla kínálatából. Egyszerűen csak azt éreztem valamennyire összehasonlíthatónak ezzel az Audival.
Model 3 hogy jön ide? Persze, hogy kevesebbet fogyaszt. Benzineben is így lenne. De egy SUV-ot benzinesként sem vetek össze sem egy limuzinnal, sem egy Smart-al. Valószínűleg ezért sem értettem, hogy mire gondol a kolléga.A minőség témát én nem hoztam fel. Van véleményem róla, de ebbe nem akarok belemenni.
-
Fabianus
tag
válasz thomikaf1 #38 üzenetére
Ma annak éri meg az elektromos autó, aki relatíve sokat használja, városias környezetben, és gyakran ki tudja használni az ingyenes parkolás lehetőségét. Ehhez jönnek olyanok, hogy töltési lehetőség otthon, vagy munkahelyen, esetleg a kedvelt bevásárlóhelyeken.
Ez tipikusan Budapest és az agglomeráció ingázói. Jellemzően második autóként ebből a körből veszik a használt Leaf, Zoe, Ion, Smart és hasonló autókat. Ez a verzió ma is teljesen racionális lehet.
A megtérülést egyénileg lehet számolni. Nagyon szórhat. Lehet, hogy ingyen töltöd, lehet, hogy nem, lehet, hogy a a havi benzinpénz összegét tisztán hozza a parkolási díjon megfogott pénz, lehet, hogy semmit.
Én elgondolkodtam elektromos autón, de nekem egyelőre nem éri meg. Számold ki magadnak, ha opció.
Amúgy minden úgy terjed el, hogy először keveseknek éri meg.
A cikkben szereplő Audi meg a hasonló árkategória szerintem a legkevésbé sem a megéri vagy megtérül kérdésről szól.
Új hozzászólás Aktív témák
- Napelem
- Kompakt vízhűtés
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- A Gigabyte is visszaveszi alaplapjainak alapértelmezett tuningját
- Villanyszerelés
- Politika
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- A Honor és a Huawei uralja a kínai mobilpiacot
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- További aktív témák...