- Motorola Razr 40 Ultra - jó volt a terv
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Yettel topik
- iOS alkalmazások
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Amazfit GTS 4 - divatos megjelenés
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Redmi Note 12 5G - ez lenne az ász?
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
Hirdetés
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
-
Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
ph A megfizethető, szivacsokkal jól megpakolt modell ötfajta kapcsolóval és kétféle színösszeállítással/kupakprofillal szerezhető be.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz guriga1234 #20 üzenetére
Meg arról az apróságról se feledkezzünk el, hogy a lítiumakksik "fantasztikus" energiasűrűségének köszönhetően egy mezei 85kWh-s akksi fél tonna. És ezzel csak 400km-re jutsz sima terepen, 100km/h-nál nem gyorsabban hajtva, +20°C-ban hátszéllel.
Azaz akksicsereberénél az olcsó áram árelőnyét a "drága" (=100-150%-osan adóztatott) üzemanyaggal szemben gyorsan felfalná a rakodási és tárolási költség.
[ Szerkesztve ]
Mindig meglep milyen sokan hiszik el, hogy van ingyen ebéd.
-
Keem1
addikt
válasz guriga1234 #20 üzenetére
Sejtettem, hogy valahogy a gyártók "megállapodatlansága" az elsődleges gátló tényező. Nehogy már a vevőknek jó legyen, akikből ők élnek.
Amúgy az erőmű nem rossz ötlet
Azt kevesen tudják, de Százhalombattáról emberes átmérőjű földalatti csővezetéken jön közvetlenül az üzemanyag Ferihegyre, szóval...Kicsit kiegészíteném a példádat, mondjuk pár évtized múlva:
- benzin már nem lenne a kutakon (benzines, dízeles autó se az utakon)
- több áram nem fogyna, mint amennyi amúgy is (ha pl. otthon, máshol töltenénk az autót), csak koncentráltan a kutakon lenne felhasználva
- a kutak közvetlen, karnyi vastag vezetéken kapnák a naftát az erőművekből, a tartálykocsik helyett
- kicsit több naperőmű (a Földre jutó egy órányi napsugárzás több energiát hordoz, mint amennyire egy év alatt szükségünk van), lehet optimálisan is felhasználni. És akkor az előállítással már nem kellene foglalkozni, sem azzal, hogy a lokális kibocsátású autók egyébként az áram előállításakor mekkora környezetszennyezéssel járnak.Én abszolút elektromosautó-párti vagyok, csak ez az állandó töketlenkedés (ezt nem lehet, azt nem lehet) bosszant, meg hogy politikai okai vannak a terjedés mérséklésének (Távol-Keleti országokban valakik nagyon jól megélnek a kőolajból, közvetve pedig a világon sokan; ahelyett, hogy okosabban és környezetbarátabb módon hasznosítsák az energiát).
[ Szerkesztve ]