Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Keem1

    addikt

    válasz guriga1234 #20 üzenetére

    Sejtettem, hogy valahogy a gyártók "megállapodatlansága" az elsődleges gátló tényező. Nehogy már a vevőknek jó legyen, akikből ők élnek. :(((

    Amúgy az erőmű nem rossz ötlet :DDD
    Azt kevesen tudják, de Százhalombattáról emberes átmérőjű földalatti csővezetéken jön közvetlenül az üzemanyag Ferihegyre, szóval... :DDD

    Kicsit kiegészíteném a példádat, mondjuk pár évtized múlva:
    - benzin már nem lenne a kutakon (benzines, dízeles autó se az utakon)
    - több áram nem fogyna, mint amennyi amúgy is (ha pl. otthon, máshol töltenénk az autót), csak koncentráltan a kutakon lenne felhasználva
    - a kutak közvetlen, karnyi vastag vezetéken kapnák a naftát az erőművekből, a tartálykocsik helyett
    - kicsit több naperőmű (a Földre jutó egy órányi napsugárzás több energiát hordoz, mint amennyire egy év alatt szükségünk van), lehet optimálisan is felhasználni. És akkor az előállítással már nem kellene foglalkozni, sem azzal, hogy a lokális kibocsátású autók egyébként az áram előállításakor mekkora környezetszennyezéssel járnak.

    Én abszolút elektromosautó-párti vagyok, csak ez az állandó töketlenkedés (ezt nem lehet, azt nem lehet) bosszant, meg hogy politikai okai vannak a terjedés mérséklésének (Távol-Keleti országokban valakik nagyon jól megélnek a kőolajból, közvetve pedig a világon sokan; ahelyett, hogy okosabban és környezetbarátabb módon hasznosítsák az energiát).

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák