Hirdetés

Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Bog

    HÁZIGAZDA

    válasz rumos14 #11 üzenetére

    Jó, hogy írtál, hasznos a több tapasztalat. Nálunk eddig hibátlanul üzemel, semmi nem kattog, minden stabil és hibrid módban tényleg elég jól lehet használni. Most vagy az van, hogy a "review" példányt kézzel rakják össze és 30 kínai ellenőrzi a minőségét, hogy ne írjunk róla rosszat, vagy tényleg te vagy balszerencsés.

    Vagy iszonyúan szór a minőség, de hát mi csak abból a példányból tudunk kiindulni, ami nálunk van.

    Egy Samebike cuccot már egy ideje ki akarunk mi is próbálni, de még nem tudtuk rábeszélni a webshopokat, hogy küldjenek egyet.

    [ Szerkesztve ]

    Bog utazik a YouTube-on: https://goo.gl/J9p96u

  • Bog

    HÁZIGAZDA

    válasz Segal #16 üzenetére

    Nem én kértem ám kupont, hanem csináltak. Most akkor ne rakjam oda?

    Bog utazik a YouTube-on: https://goo.gl/J9p96u

  • Bog

    HÁZIGAZDA

    válasz enté #19 üzenetére

    Azért tartom ezt kissé konteónak, mert amikor meg magamnak rendelgetek ezt-azt, akkor azok általában elműködgetnek egy darabig. Vannak olyan bigyók, amelyek évek óta üzembiztosan szuperálnak, pedig azt gondoltam, hogy max 5 évig fog üzemelni a himuhumi időjárásos ébresztőóra, de még mindig állja a sarat, pedig már simán olyan, mintha a múlt évezredben rakták volna össze.

    És ha a webshopos vonal küldi ki a szajrét, akkor ott általában random kapunk egyet az árukészletből, mint amilyen egy Kugoo, vagy Fiido, vagy mittomén milyen random bigyónál történik. És igen, van köztük selejtes szar, de néha egész jó a termék, mint amilyen a Niubility N2.

    De erről a konkrét bringáról:
    1. én nem várom, hogy 250k-ért Gepida, B'TWIN vagy KTM szintű eszközt kapjak, azok duplaennyibe kerülnek.
    2. Az eddigi cuccokhoz képest ez markáns szintugrás. A Fiido/Himo biciklik sokkal jobban szét akartak esni, ez tökre egyben van, szar úton sem nyökög. Lehet, hogy fél év múlva egy métert sem fog tudni tenni, mert úgy szétzuhan, de majd meglátjuk, ez a gép most marad egy kicsit nálunk, mert tökre tudjuk használni. Itt és most megígérem, hogy beszámolok róla, hogy mennyire maradt működőképes X kilométer múlva is.
    3. Kényelmes. Végre.
    4. Lehet, hogy ez egy csodálatos igényességgel összerakott review-példány és csak azért tűnik faszábbnak a többi izénél, mert azokat meg a forgalmazó dobta hozzánk, nem a gyártó, de ezt tényleg sosem fogom megtudni, mert ha végigpörgetem a YT-on erről a konkrét bringáról a teszteket, akkor mindenki tökre odavan érte, ami most vagy azért van, mert hát ez volt az elvárás, vagy tényleg rendben van.

    Bog utazik a YouTube-on: https://goo.gl/J9p96u

  • Bog

    HÁZIGAZDA

    válasz Alchemist #34 üzenetére

    Ezt megpróbálom valahogy bekérni.

    Bog utazik a YouTube-on: https://goo.gl/J9p96u

  • Bog

    HÁZIGAZDA

    válasz beef #31 üzenetére

    Ez is 24V. De megnéztem a dekatlonos ajánlatot és kinézetre full ugyanilyen az akku benne, mint az ADÓban. Tök jó lenne szerezni egy ilyet tesztre, mert az ADO amúgy is megvan még, szóval össze tudnám vetni a kettőt.

    Bog utazik a YouTube-on: https://goo.gl/J9p96u

  • Bog

    HÁZIGAZDA

    válasz opr #60 üzenetére

    Well, én tökre értelek téged (és valószínűleg ezért is olyan a teszt, amilyen), amióta van roller/bicikli is néha teszten, azóta bizony nekem fixen van egy ilyen motyóm, még akkor is, ha a kerékpár-egyházközösség szerint egy kalap szar.
    És ha ugyanez a hitközség azt javallja, hogy inkább tekerjek fel a Svábhegyre meló után egy nem rásegítéses cuccal, akkor ők nagyon nem értik az én igényeimet egy környezetbarát(nak tűnő) mikromobilitási eszköz kapcsán, amitől annyi az elvárásom, hogy nagyobb legyen a kereke és stabilabb legyen, mint egy roller (mert elég idétlennek érzem 20-szal gurulni lefelé a hegyről), ha pedig mondjuk egy nyári este megvágtam az aktuális adást, feltöltöttem és este 8 óra van, akkor ne kelljen már megszakadnom abban, hogy hazakerekezek.

    Bog utazik a YouTube-on: https://goo.gl/J9p96u

  • Bog

    HÁZIGAZDA

    válasz beef #64 üzenetére

    (Az EU-s verzió szoftveres limitáció, EU-ba úgy küldik default, hogy csak rásegítés, de lehet unlockolni.)

    Bog utazik a YouTube-on: https://goo.gl/J9p96u

  • Bog

    HÁZIGAZDA

    válasz Runner_fxr #91 üzenetére

    Nem akarsz bejönni egyszer a szerkbe hozzánk és felvenni a témában velem/velünk egy podcastot?

    Bog utazik a YouTube-on: https://goo.gl/J9p96u

  • Bog

    HÁZIGAZDA

    válasz opr #93 üzenetére

    Jó, gyere te is!

    Bog utazik a YouTube-on: https://goo.gl/J9p96u

  • Bog

    HÁZIGAZDA

    válasz Runner_fxr #98 üzenetére

    Engedd meg, hogy én is megfordítsam a dolgot. 3 db kilométerre lakom az irodától. A benzines autót erre bedurrantani overkill és szarul is érzem magam miatta. (Az elektromos nyilván más.) Ezt a távot oda-vissza megtenni nem lenne nagy ügy akármilyen biciklivel, csak hát hazafelé végig emelkedik, a végén már eléggé. Néha elmegyek még + 3 kilométert ide-oda, de ennél többre nincs szükségem.
    Oké, hogy egy pedálszernzoros bicikli az nagyon remek lenne nekem. De ha mindezt olcsón óhajtom megoldani, akkor egy kínairetek is megteszi, mert le tudok vele gurulni, aztán hazavisz úgy, hogy nem esek pofára az első kátyúban, mint egy random rollerrel.
    De volt olyan flessem is, hogy akkor én most felmennék a János-hegyre kilátni. A fisfos Fiido D3S pedig ezt simán megcsinálta nem egyszer, hanem mondjuk ötször, tekertem, mint egy szobakerékpárt (a semminél ez is több valamivel), aztán kiláttam, legurultam és jó élmény maradt. Aztán egyik nap azt gondoltam, hogy akkor én most átmegyek a Rózsadombon, keresztben. Nem volt probléma. Másnap kitekertem Máriaremetére, mert miért ne. Pipa.
    Szóval a célnak - nálam - megfelel. Ezt az ADO biciklit pedig jól összecsukom és leviszem majd tavasszal Monostorapátiba, hogy onnan majd átcsapassak Hegyesdre, meg Diszelre, vagy sütiért Tapolcára. Vagy Kapolcsra.
    Gondolom azt is meg fogja csinálni.
    Ehhez minden szart lehet rendelni a gyártótól (akku, váltó, fék, lámpa, computer, töltő, gumibelső, mittomén), fel vagyok rá készülve, hogy ez-az talán elromlik, de mikor leszek azon a ponton anyagilag, hogy jobban megérné egy ún. márkás pedelec?

    (Igen, pont ezekről lehetne podcast-beszélgetni.)

    Bog utazik a YouTube-on: https://goo.gl/J9p96u

  • Bog

    HÁZIGAZDA

    válasz Segal #113 üzenetére

    Szerintem ne engedje el a dolgot, konkrétan edukál (ami az egyik leghasznosabb tevékenység, amit egy ember megtehet). :K

    Bog utazik a YouTube-on: https://goo.gl/J9p96u

  • Bog

    HÁZIGAZDA

    válasz Somatom #123 üzenetére

    Same here! Remekül elkaristolok a János kórháztól a város felé bármeddig, de ha ott neki kell indulni a hegynek, akkor az szívás. A Fiido D11 csinálta meg velem, hogy a Libegőig oké volt minden, de ott elfogyott a nafta az akkuból, szóval a Mátyás király útig kellett felküzdeni magam, amit ugyan megcsináltam, de nem voltam utána jó hangulatban, pedig a Disznófő mellett inkább toltam is... (Aztán tök jó volt lejönni, de ezt nincs kedvem egy farmerben és egy sportzakóban megcsinálni daily.)
    Tényleg úgy érzem, hogy két iskola feszül itten egymásnak: akik tudnak, szeretnek bringázni és értenek hozzá, valamint az életformájuk része, meg azok, akik csak egy istenverte alternatívát keresnek arra, hogy ne egy filigrán rolleren egyensúlyozzanak, hanem megerőltetés nélkül jussanak el úgy A-ból B-be, hogy nem baj, ha szintkülönbség is van közte. És A és B között nincs több, mint 10 km.
    Ez nagyjából a "sporteszköz" és a "mikromobilitási megoldás" között is az eltérés.
    Azt nyilván aláírom, hogy az ilyen-olyan himihumi izék között sok a selejt, mi is szívtunk már sokat megdöglő akkuval, vagy gyárilag befosott elektronikával, igen. Ezek nagy részét meg is írtuk például a Himo Z20 tesztjében:
    "A Fiido D3, amit szűk két éve teszteltünk, azóta már egy ismeretlen hibával működésképtelenné vált, de volt olyan, hozzánk tesztre küldött Kugoo roller, amiről nem is tudtunk tesztet írni, mert a kibontása után összesen 300 métert ment, mielőtt teljesen megadta volna magát (egy csippanás után kikapcsolt), és utána hiába szedtük szét, és diagnosztizáltuk egyesével a komponenseit, a hiba valódi okára soha nem jöttünk rá, minden bizonnyal komplett motorvezérlőt kellett volna cserélni, mert a feszültség-értékek mindenhol stimmeltek, egy tranzisztor sem tűnt elégettnek, mégsem jutott el a termék a bekapcsolásig. Ezeket a sztorikat pedig nem említeném most, ha nem az lenne a helyzet, hogy a Himo Z20-ból is egy hibásat, vagy legalábbis hektikus működésűt vettünk volna ki a dobozból."
    Ezek mellett viszont vannak olyan bigyók, amik tökre működnek, amióta megjöttek. A Niubility N2 és a Himo L2 roller is szeli a kilométereket, ez a konkrét ADO A20 pedig azért egy fokkal szimpatikusabb, mint a többi hasonló jószág, mert van alkatrész utánpótlás, ami engem speciel megnyugtat. Egyébként a hülye Kugoo rollert is megfixálta valami jóska, akinek ez a hobbija, azóta üzemképes, a Xiaomi M365-ben pedig már jó sok kilométer van és néhány új gumi, de más baja nincs.
    Magyarán arra akarnék itt kilyukadni, hogy ha nem onnan jössz, hogy biciklik között kelsz és fekszel, hanem onnan, hogy mivel tudom kiváltani az autót úgy, hogy ne dögöljek bele az X kg túlsúlyommal se, akkor pont annak a rétegnek ez akár kapudrog is lehet, aki egyáltalán hajlandó letenni a kocsit, hogy kipróbáljon egy ilyen megoldást.
    Egyik nap hazafelé kerekeztem a Fiido D11-gyel, amikor két, fullos bringaruhában levő kerékpárost értem utol a leggenyóbb emelkedőn úgy, hogy nyilván nekem semennyire nem volt ez megerőltető, aztán egy darabig együtt haladtunk. Odaszólt az egyik csávó viccesen, hogy azért örül, hogy ezt is kell tekerni, aztán dumáltunk és mondtam neki, hogy autó helyett használom, végigmért és mondta, hogy fair point, ráadásul ebben a ruhában egyébként is szívás lenne itt egy klasszik bringa. És igazából ez a lényeg: nekem/nekünk ennyi az elvárásunk. Az autó felesleges és nem tesz jót a környezetnek és magának a kocsinak sem az ilyen rövid távú közlekedés, szóval egy alternatív megoldásra vágyom, ami komfortos. Ha a kínai elektronika és összeszerelés nem adja fel egy-két évig, akkor szerintem simán opció, ugyanakkor egy két hetes tesztidőszak alatt bizonyára nem tudjuk levonni azt a knoklúziót, hogy fél év múlva mennyire lesz egyben. De az ADO A20 egyelőre marad, majd kiderül...

    Bog utazik a YouTube-on: https://goo.gl/J9p96u

  • Bog

    HÁZIGAZDA

    válasz ElEvEn11 #168 üzenetére

    A MATE FB oldaláról konkrétan ki lettünk tiltva, amikor az egyik munkatársunk pár dologba belekérdezett... :U

    Bog utazik a YouTube-on: https://goo.gl/J9p96u

  • Bog

    HÁZIGAZDA

    Kifejezetten jó ez a topik!

    Tökre értem opr álláspontját, én is imádtam biciklizni, Csepel versenybringám volt, aztán valami nonam (Supernova!) 6x3 monti a kínálat legaljáról, de igen, egyik sem ment tönkre, pedig annyit foglalkoztam a karbantartással, amennyit a mellette a garázsban heverő 20 éves gumiabronccsal.
    12 éve vettem utoljára bringát (használtam) 10k-ért, tökre működött, csak aztán nem használtam, aztán el is lopták, úgy megörültem, amikor az első ilyen kínai cucc megjött, mintha megint kölyök lettem volna. Ezért is tettem bele azon a nyáron egy csomó kilométert itt Budán, mert élveztem.
    És most megint ez a tervem az ADO-val, aztán majd meglátjuk, hogy mennyire omlik össze.

    Off az offban: nyilván minden témában úgy van, hogy a szaki, meg az elhivatott júzer pont tud mondani ezer szempontot, hogy miért jobb a drágább. Otthonra sok évvel ezelőtt vettem egy surround hangrendszert a tévéhez, alsópolcos Samsung DVD-játékos, 5 db, nyilván mindenféle hifis körökben gagyinak számító hangfallal, de összekábeleztem, szól, most is szól és surround. És még mindig jobban szól, mint a tévé maga. Most a sógoromnak néztem valami ilyet, hát rohadtul nincs, a noname márkák is ilyen 60k körül indulnak, jesszusom.

    Bog utazik a YouTube-on: https://goo.gl/J9p96u

  • Bog

    HÁZIGAZDA

    válasz Dißnäëß #186 üzenetére

    Ezt is egy írógépen írtad, ugye? Ha nem, akkor szégyen, nagyapáink még azon írtak.

    Bog utazik a YouTube-on: https://goo.gl/J9p96u

  • Bog

    HÁZIGAZDA

    Most épp ezt kínálgatják, hogy írjunk róla. Iszonyú sokat kéne masszíroznom őket, hogy el is küldjék tesztre, de nem tudom, hogy érdemes-e, az tuti, hogy egy laikus számára nagyon menőnek látszik az egész, de hát a marketing már csak ilyen.

    Bog utazik a YouTube-on: https://goo.gl/J9p96u

  • Bog

    HÁZIGAZDA

    válasz Alchemist #220 üzenetére

    Akárhogyan is, most már több helyre nyomatékosan elhintettük, hogy kerékpárokat örömmel fogadunk tesztre :D
    Noted.
    Valószínűleg tavaszig már nem jön ilyen motyó, azért Kínában is tudják, hogy mifelénk csak a nagyon elhivatottak tekernek 5 fok alatt, ők pedig tutira nem ilyen terméket keresnek.

    Bog utazik a YouTube-on: https://goo.gl/J9p96u

Új hozzászólás Aktív témák