- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Yettel topik
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
Hirdetés
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
-
Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
gp Továbbra is szeptemberi premierrel számolnak a fejlesztők, reméljük több halasztásra már nem kell számítanunk.
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
opr
veterán
Konkretan most egy haver nezegeti ezeket, az O hatasara/felig meddig vele/neki kezdtem el ujra nezegetni En is. Egyikunk sincs kondiban, a hatszaz lockdown megtette a hatasat, ennek a szep lassu felepitesehez tokeletes lenne egy allithato rasegiteses bicikli, plane ha tud onalloan is haladni, es megadja azt az extra biztonsagot, hogy ha En ledoglok, akkor is elciheli a seggem meg oda, ahova szerettem volna. Aztan erre nyilvan idovel egyre kevesbe lesz szukseg.
De amikor ez dragabb, mint egy 5 eves kondiberlet, egy heti 5 alkalmas szemelyi edzovel, akkor nem biztos, hogy van ertelme egyaltalan nezelodni. A biciklizes, mint "eleterzes" (blah) minket abszolut nem erdekel, sot, konkretan leszarjuk. Viszont sokszor van olyan, hogy mondjuk el kene ugrani az xy boltba, de foleg kisebb cuccokert, akkor szivesen felpattannek egy bringara ahelyett, hogy autozzak, mint most (gyalog rohadt messze van (~4km), tomegkozelekedessel kb elerhetetlen az idiota utvonalak miatt). Szoval igen, tok jol hangzik, de erre 5000 eurot kolteni nem fogok, ennyire se gazdag, se idiota nem vagyok.[ Szerkesztve ]
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
Alchemist
addikt
Mezőnyben sikon nem érzi a pár kilós pluszt, viszont egy kicsit komolyabb dombocskánál (amire az amatőrök nem másznak fel 25-nél gyorsabban) benn tud maradni a bolyban.
Persze az ebike most minden műfajban nagy üzlet... egy tehetősebb, de koros és pocakosodó ex-outis így edzésben tud maradni.Éppen olvasok egy érdekes könyvet az antigravitációról... képtelen vagyok lerakni.
-
akaido
addikt
Kétszer is teljesítettem a Balaton 206 km-et 26"-os kerekű montival! Igaz 11 és a köv. évben 12 óra volt a rajttól a célig menetidő. Aztán a 2018-as gerincsérvműtét után már nem merek bevállalni max. 80 km-es távot...
[ Szerkesztve ]
Szabad országban, szabad ember, szabad akaratából azt mond és azt tesz...amit szabad. UDS Ignition.
-
-
akaido
addikt
-
Alchemist
addikt
Outin a sportteljesítmény az érdekes, a kerékpár (és nem segédmotor) kategóriás pedelec rásegítés egy kis hendikep játékot tesz lehetővé.
Mint amikor a sakkprogram futóelőnyt ad a partiban.
Egy kis outi demo hegynek felfelé.
(600+ Wattra képes hegyimenő vs. amatőr erős pedeleccel de ezzel együtt is 160 feletti pulzussal)Éppen olvasok egy érdekes könyvet az antigravitációról... képtelen vagyok lerakni.
-
Segal
veterán
jól tudod
"Ez nem változtat azon, hogy tisztességtelen dolog botokkal felvásárolni 160-180e indulóáron a 3060 Ti-t, aztán 250e-ért árulni a HA-n." Ez miért lenne tisztességtelen? Te is meg bárki lesheti botokkal a boltokat, ugyanúgy meg tudod venni a cuccot azon az áron, mint a scalper.(1 házigazda válasz...)
-
opr
veterán
Végülis, jogos. Mondjuk jól megfordítottad a logikát, ebből a háromból pont kizárólag a Harley mellett nincsenek épeszű érvek, csak érzelmi (már akinek), de értem mit akarsz mondani, legyen úgy, mindenkinek van valami kattanása, ha úgy vesszük, ez viszi előre a világot.
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
Bog
HÁZIGAZDA
Same here! Remekül elkaristolok a János kórháztól a város felé bármeddig, de ha ott neki kell indulni a hegynek, akkor az szívás. A Fiido D11 csinálta meg velem, hogy a Libegőig oké volt minden, de ott elfogyott a nafta az akkuból, szóval a Mátyás király útig kellett felküzdeni magam, amit ugyan megcsináltam, de nem voltam utána jó hangulatban, pedig a Disznófő mellett inkább toltam is... (Aztán tök jó volt lejönni, de ezt nincs kedvem egy farmerben és egy sportzakóban megcsinálni daily.)
Tényleg úgy érzem, hogy két iskola feszül itten egymásnak: akik tudnak, szeretnek bringázni és értenek hozzá, valamint az életformájuk része, meg azok, akik csak egy istenverte alternatívát keresnek arra, hogy ne egy filigrán rolleren egyensúlyozzanak, hanem megerőltetés nélkül jussanak el úgy A-ból B-be, hogy nem baj, ha szintkülönbség is van közte. És A és B között nincs több, mint 10 km.
Ez nagyjából a "sporteszköz" és a "mikromobilitási megoldás" között is az eltérés.
Azt nyilván aláírom, hogy az ilyen-olyan himihumi izék között sok a selejt, mi is szívtunk már sokat megdöglő akkuval, vagy gyárilag befosott elektronikával, igen. Ezek nagy részét meg is írtuk például a Himo Z20 tesztjében:
"A Fiido D3, amit szűk két éve teszteltünk, azóta már egy ismeretlen hibával működésképtelenné vált, de volt olyan, hozzánk tesztre küldött Kugoo roller, amiről nem is tudtunk tesztet írni, mert a kibontása után összesen 300 métert ment, mielőtt teljesen megadta volna magát (egy csippanás után kikapcsolt), és utána hiába szedtük szét, és diagnosztizáltuk egyesével a komponenseit, a hiba valódi okára soha nem jöttünk rá, minden bizonnyal komplett motorvezérlőt kellett volna cserélni, mert a feszültség-értékek mindenhol stimmeltek, egy tranzisztor sem tűnt elégettnek, mégsem jutott el a termék a bekapcsolásig. Ezeket a sztorikat pedig nem említeném most, ha nem az lenne a helyzet, hogy a Himo Z20-ból is egy hibásat, vagy legalábbis hektikus működésűt vettünk volna ki a dobozból."
Ezek mellett viszont vannak olyan bigyók, amik tökre működnek, amióta megjöttek. A Niubility N2 és a Himo L2 roller is szeli a kilométereket, ez a konkrét ADO A20 pedig azért egy fokkal szimpatikusabb, mint a többi hasonló jószág, mert van alkatrész utánpótlás, ami engem speciel megnyugtat. Egyébként a hülye Kugoo rollert is megfixálta valami jóska, akinek ez a hobbija, azóta üzemképes, a Xiaomi M365-ben pedig már jó sok kilométer van és néhány új gumi, de más baja nincs.
Magyarán arra akarnék itt kilyukadni, hogy ha nem onnan jössz, hogy biciklik között kelsz és fekszel, hanem onnan, hogy mivel tudom kiváltani az autót úgy, hogy ne dögöljek bele az X kg túlsúlyommal se, akkor pont annak a rétegnek ez akár kapudrog is lehet, aki egyáltalán hajlandó letenni a kocsit, hogy kipróbáljon egy ilyen megoldást.
Egyik nap hazafelé kerekeztem a Fiido D11-gyel, amikor két, fullos bringaruhában levő kerékpárost értem utol a leggenyóbb emelkedőn úgy, hogy nyilván nekem semennyire nem volt ez megerőltető, aztán egy darabig együtt haladtunk. Odaszólt az egyik csávó viccesen, hogy azért örül, hogy ezt is kell tekerni, aztán dumáltunk és mondtam neki, hogy autó helyett használom, végigmért és mondta, hogy fair point, ráadásul ebben a ruhában egyébként is szívás lenne itt egy klasszik bringa. És igazából ez a lényeg: nekem/nekünk ennyi az elvárásunk. Az autó felesleges és nem tesz jót a környezetnek és magának a kocsinak sem az ilyen rövid távú közlekedés, szóval egy alternatív megoldásra vágyom, ami komfortos. Ha a kínai elektronika és összeszerelés nem adja fel egy-két évig, akkor szerintem simán opció, ugyanakkor egy két hetes tesztidőszak alatt bizonyára nem tudjuk levonni azt a knoklúziót, hogy fél év múlva mennyire lesz egyben. De az ADO A20 egyelőre marad, majd kiderül...Bog utazik a YouTube-on: https://goo.gl/J9p96u
-
Ráadásul szegény Runner_fxr azt írta, hogy 700-ért kapsz minőségi elektromos bringát általános használatra, afölött már az aktív sportolásra ajánlott cuccok jönnek. Aztán most mindenki a 700K-n lovagol, miközben leírta, hogy 300-400-ból is már bőven kijön egy vállalható rásegítéses Neuzer, igaz itt-ott kompromisszumokkal.