- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Redmi Note 9 Pro [joyeuse]
- Fotók, videók mobillal
- MIUI / HyperOS topik
- Franciaországban nyit a Honor 200 Lite
- Világító alma helyett világító tok és szíj az almákra
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Na, még egyszer, csak ezúttal OnePlus Open néven
- Telekom mobilszolgáltatások
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
ma Megérkezett a Realme C65 5G, az első készülék a MediaTek Dimensity 6300-zal.
-
Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Alchemist
addikt
válasz collecting #10 üzenetére
20 kg alatti, használtam ilyet és ár/érték arányban korrekt.
Éppen olvasok egy érdekes könyvet az antigravitációról... képtelen vagyok lerakni.
-
Alchemist
addikt
válasz Schuler888 #27 üzenetére
Fu-Shi-Mao a kínai verzió neve.
Egyébként a Shimano is gyárt olcsó gagyit, így a nincs jelentősége a japán gyártóra való hivatkozásnak.Éppen olvasok egy érdekes könyvet az antigravitációról... képtelen vagyok lerakni.
-
Alchemist
addikt
Mezőnyben sikon nem érzi a pár kilós pluszt, viszont egy kicsit komolyabb dombocskánál (amire az amatőrök nem másznak fel 25-nél gyorsabban) benn tud maradni a bolyban.
Persze az ebike most minden műfajban nagy üzlet... egy tehetősebb, de koros és pocakosodó ex-outis így edzésben tud maradni.Éppen olvasok egy érdekes könyvet az antigravitációról... képtelen vagyok lerakni.
-
Alchemist
addikt
Outin a sportteljesítmény az érdekes, a kerékpár (és nem segédmotor) kategóriás pedelec rásegítés egy kis hendikep játékot tesz lehetővé.
Mint amikor a sakkprogram futóelőnyt ad a partiban.
Egy kis outi demo hegynek felfelé.
(600+ Wattra képes hegyimenő vs. amatőr erős pedeleccel de ezzel együtt is 160 feletti pulzussal)Éppen olvasok egy érdekes könyvet az antigravitációról... képtelen vagyok lerakni.
-
Alchemist
addikt
Jelenleg ezt használom, egy év alatt (10..30 °C-os időben) 4 ezer km-t tettem bele aszfalton (max. 80 km egy menetben), Dobogókő és a kisebb Bp környéki hegyecskék megvoltak, az előbbinél a hegytetőn még 42 % töltés maradt benne.
A 2-3 évtizeddel ezelőtti legjobb outis formámhoz képest a hegymászás egy hangyányit gyorsabb és könnyebb vele (de 150-160-as pulzus mellett).
Sajnos a felszedett kilóim miatt egyértelmű, hogy a jelenlegi outis hegymászás még lassú tempóban is kellemetlenül besavasít.
A témában olvasott kommentek alapján 45 éves kor felett sokan vannak így a pedeleccel, hogy virgonc ifjúkorukat újraélik - a némileg rásegített fizikai terhelés mozgásélményével.Éppen olvasok egy érdekes könyvet az antigravitációról... képtelen vagyok lerakni.
-
Alchemist
addikt
Pár éves, jó karban lévő bringát is lehet olcsóbban venni, hasonlóan a használtautó piachoz.
Ja és a pedelecet fel lehet vinni a lakásba a lépcsőn, az egyszerűbb dolgokat olcsón, házilag meg lehet szerelni rajta.
Az öreg autó problémája, hogy a javítása már nem annyira bringaalkatrész kategória (hacsak nem kockalada + bontó + fusi megoldásokról van szó).Éppen olvasok egy érdekes könyvet az antigravitációról... képtelen vagyok lerakni.
-
Alchemist
addikt
Ha max. 20-22-vel tekerve megy heti 20 km-t, akkor jó lesz neki, amíg teljesen szét nem esik.
De ha elmegy néhányszor durvább DH-zésre, vagy ha rendszeresen 250 W-os saját erővel tekeri, akkor elég hamar problémái lesznek.
Nekem is van családi örökségből egy alig karbantartott 47 éves kempingbringám. Néhány km-t szép lassan le lehet vele tekerni, de többre már csak a gyengusz féke miatt sem alkalmas.Éppen olvasok egy érdekes könyvet az antigravitációról... képtelen vagyok lerakni.
-
Alchemist
addikt
Kies vidéken szakadt-barkácsolt, műszaki nélküli 40 éves kockaladával is lehet battyogni 50-nel a gettós falu és a tanya között (ha nem valószínű arrafelé a közúti ellenőrzés) - nevezhetnénk gazdaságos lokális megoldásnak. De másra nem is lesz jó...
Ennek bringás verzióját nevezhetnénk gettóbájknak is...[ Szerkesztve ]
Éppen olvasok egy érdekes könyvet az antigravitációról... képtelen vagyok lerakni.
-
Alchemist
addikt
Anno nekem is volt barkácsolt gettóbájkom.
De nem igazán mentem vele 20-22 km/ó-nál lassabban.
Azért untam meg, mert néhányszor cserbenhagyott A és B között (tolni kellett és elkéstem), illetve azért törődést igényelt - fékállítgatás, törött küllő csere, lánc leesés és ugrálás, lötyögő hajtómű, pedálból potyogó csapággyolyók, ritkán törött keréktengely csere, egyszer elrozsdállt acélváz törése, az olcsó és kopott gumiköpeny miatti defektekről nem is beszélve.Éppen olvasok egy érdekes könyvet az antigravitációról... képtelen vagyok lerakni.
-
Alchemist
addikt
Éppen olvasok egy érdekes könyvet az antigravitációról... képtelen vagyok lerakni.
-
Alchemist
addikt
válasz Runner_fxr #217 üzenetére
A Riverside 500 E-be csaknem 4000 km-t raktam országúton. Hosszabb utakon (50..70 km), dimbes-dombos vidéken is 26..28 körüli átlag szokott vele kijönni.
Alapvetően meg vagyok vele elégedve, bírja a strapát. A saját márkás fejlesztésű motoros vezérlésnek ritkán előforduló gyerekbetegségei vannak: nagyobb áttételen hajtva úthibán ugrik egyet a lánc, néhány mp-re befagy a sebesség kijelzés (de a motorvezérlés működik).A hátsó motoros megoldás tud "örömet" okozni: egyszer 30 fokban, az út szélén kellett hátsó defektet javítanom, a kerék ki- és beszerelése sokkal macerásabb volt, mint az outimon.
Ugyanakkor előnye, hogy a lánchajtást kíméli.[ Szerkesztve ]
Éppen olvasok egy érdekes könyvet az antigravitációról... képtelen vagyok lerakni.
Új hozzászólás Aktív témák
- Van, amit nehéz lett megtalálni a Google keresőjével
- Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Milyen routert?
- Gitáros topic
- Xbox tulajok OFF topicja
- Fizika topic
- Milyen switch-et vegyek?
- Redmi Note 9 Pro [joyeuse]
- További aktív témák...