Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • vicze

    félisten

    válasz aelod #97 üzenetére

    "ezek a hibák csorbítják a szolgáltató hírnevét."
    Pont erre próbáltam utalni, hogy nem csorbítja, még az userbázis 1%-ig se jut el az információ.

    (#93) Kékes525: Miért te kinek hiszel? Saját magadnak? Egyszerűen ez nem így működik.Jelenleg a "Fake News" korszakban élünk, amikor bármilyen információ pillanatok alatt hamisítható, megtámadható, aláásható. Egy normál embernek nincs se ideje se energiája arra, hogy napokig azt kutassa, hogy mi az igazság. Egyszerűen megbízik valamiben, így működik a gyártói rajongás is. Kb. arról szól, hogy melyik gyártó propagandájában hiszel.
    Lehet az a hülye aki arra pocsékolja az idejét, hogy ilyeneknek utánanéz. Mind a két oldalban egy felsőbbrendűségű komplexus alakul ki és mind a kettő ugyan olyan tévképzet.

    Most komolyan, mondjuk eladattak a Pixel 2 XL-ből 500e(hasraütés) darabot ebből 10-nél(hasraütés) tudjuk, hogy probléma volt, ráadásul olyan amit a gyártó azonnal cserél. Ez olyan kicsi gyártási hibaarány, hogy még csak foglalkozni se érdemes vele. De mivel a médiának kell a hír, ezért a legapróbb dolog is olyan szintre van felfújva, ami egyszerűen nevetséges. Pont ezért lehet mindenre fake news-t kiabálni, mert a hírérték manapság olyan alacsony szint, hogy a légből kapottba dolgok is lassan fő címet kapnak.

    Abba nem megyek bele, hogy ezért az állapotért, pont az információkra "mohó" 1% a hibás, akiknek minden kis darabka kell, legyen az bármi, legyen igaz vagy hamis csak ne unatkozzanak.

Új hozzászólás Aktív témák