Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • vicze

    félisten

    válasz forintuser #5 üzenetére

    De van csak kevesebb, a mikrofon hiba az egyik, amit elvileg javították, de van sok SW gond mind a kettővel.

  • vicze

    félisten

    válasz DaveJr #13 üzenetére

    Az azért megsúgom, hogy a kijelző vezérlőt az LG készíti, így hiába SW a beszállító sara. Pont ugyanezek a gondok vannak a V30-nál szóval elég egyértelmű, hogy mi a kijelző hibák forrása.

  • vicze

    félisten

    válasz Kékes525 #56 üzenetére

    ???
    Megveszel egy terméket = azt várod, hogy működik, mert piacra dobták és pénzt kérnek érte, esetileg nem keveset. Mi ebben a mohóság?

    Az hogy egy terméket kiadnak a usereknek és béta teszternek használják őket, az miért jelenti azt, hogy a user türelmetlen?
    A probléma az hogy az embereket tök hülyének nézik.

  • vicze

    félisten

    válasz Kékes525 #60 üzenetére

    Attól, hogy úgy gondolod, hogy az emberek a hülyék még a gyártók lesznek a mohók, a felelőtlenek nem az emberek. Az hogy van egy 1% alatti kör akik tisztában vannak a hibákkal attól még a userek többségek soha nem fog hallani egyetlen hibáról se, csak ha hibás lesz a készüléke.
    Tudod mennyi hatása volt a Note 7 visszahívásának? Pontosan 0, semmilyen következménnyel nem jár a cég megítélés szempontjából, pedig azt minden repülőjáraton bemondták...

    Az emberek hülyék miért veszik meg duma pont olyan, mint amit az eldobható csomagolást gyártó és egyéb eldobható terméket gyártó cégek kampányai akik az embereket teszik felelősség a szemetelésért ahelyett, hogy bármit is tennének az újrahasznosításért vagy a természetért. Egyszerűen ráhárítják a vásárlóra, aki konkrétan 0 hatás tud az egészre gyakorolni. Teszik azt azért hogy a cégek azt tehessék amit csak akarnak.

    [ Szerkesztve ]

  • vicze

    félisten

    válasz aelod #97 üzenetére

    "ezek a hibák csorbítják a szolgáltató hírnevét."
    Pont erre próbáltam utalni, hogy nem csorbítja, még az userbázis 1%-ig se jut el az információ.

    (#93) Kékes525: Miért te kinek hiszel? Saját magadnak? Egyszerűen ez nem így működik.Jelenleg a "Fake News" korszakban élünk, amikor bármilyen információ pillanatok alatt hamisítható, megtámadható, aláásható. Egy normál embernek nincs se ideje se energiája arra, hogy napokig azt kutassa, hogy mi az igazság. Egyszerűen megbízik valamiben, így működik a gyártói rajongás is. Kb. arról szól, hogy melyik gyártó propagandájában hiszel.
    Lehet az a hülye aki arra pocsékolja az idejét, hogy ilyeneknek utánanéz. Mind a két oldalban egy felsőbbrendűségű komplexus alakul ki és mind a kettő ugyan olyan tévképzet.

    Most komolyan, mondjuk eladattak a Pixel 2 XL-ből 500e(hasraütés) darabot ebből 10-nél(hasraütés) tudjuk, hogy probléma volt, ráadásul olyan amit a gyártó azonnal cserél. Ez olyan kicsi gyártási hibaarány, hogy még csak foglalkozni se érdemes vele. De mivel a médiának kell a hír, ezért a legapróbb dolog is olyan szintre van felfújva, ami egyszerűen nevetséges. Pont ezért lehet mindenre fake news-t kiabálni, mert a hírérték manapság olyan alacsony szint, hogy a légből kapottba dolgok is lassan fő címet kapnak.

    Abba nem megyek bele, hogy ezért az állapotért, pont az információkra "mohó" 1% a hibás, akiknek minden kis darabka kell, legyen az bármi, legyen igaz vagy hamis csak ne unatkozzanak.

  • vicze

    félisten

    válasz Kékes525 #101 üzenetére

    "elköltök 200 + ezer forintot"
    Megint csak a vásárlók túlnyomó többsége előfizetésre veszi szolgáltatónál és 0 forintot költ rá.

    Továbbra is a probléma az, hogy nem tudsz semennyire elvonatkoztatni magadtól. Bemegy a kétdiplomás matematikus megnézi melyik tetszik neki, sok reklámot látott a Google-től az ő szolgáltatásaikat használja, megveszi, mert az előfizetéséhez kapja ingyen.
    Te pedig erre a szituációra azt mondod, hogy hülye a user, mert nem jártál utána és nincs elég információd a dologról... :U

  • vicze

    félisten

    válasz doooo #108 üzenetére

    "azokkal nem volt ilyesfajta -és főleg nem ennyi- probléma?"
    Nem? Hm... Akkor nézzük szép sorban

    N4: Kijelző sárgulás, ez a legáltalánosabb, túlmelegedés, ez az okozója, ebből fakadó random rebootok. Ezután jön az 1év alatt elég fixen tönkremenő aksi, majd a szintén tönkremenő bekapcsológomb, erre jön egy kis USB konnektor hiba, majd mikrofon hiba.
    A probléma hogy ezek mind 0 és 1év között jönnek ki és sok esetben garancia lejárta után.

    N5: Ugyan ez pepitában... Kijelző, aksi, töltőcsati, túlmelegedés, a túlmelegedés hozza bootloopot is magával, jó barátok. :)

    N5X: Csoportos kereset LG ellen az ominózus bootloop probléma miatt. (G4-ért már fizetnek...)

    Csak halkan megjegyzem, hogy mind a 3 készülék tulajdonosa vagyok. Kopp-kopp egyik hiba se jött ki.

    Ja igen csak hogy folytassam a sort.
    N6: Na itt már megvolt minden, 4. cserekészülék lett jó. 1 aksi meghalt 2 hét alatt, 2. töltő csatlakozó halt meg 1hét alatt, 3. beléget kijelző 2hét alatt. A 4. köszöni hibátlan a mai napig. De olvastam púposodó aksit, leváló hátlapot meg egyebeket.
    A fenne most esik le hogy teljesen hülye vagyok...

    N6P: Soroljam? :D Komolyan egyszerűbb, ha a működő részeit mondom. :P

    Sokadszorra, azért mert termék hibái nincsenek felkapva, és nem tudsz róla, nem azt jelenti, hogy nem léteznek. Egyszerűen olyan strucc politikát folytatsz mint Kékes525, mert ő utánajár és okosabb a többnél. De a valóságban csak másban hisz és kész. Nem létezik a földön hibamentes termék, az hogy mennyire lesz népszerű egy hiba ajnározása egy teljesen másik kérdés.
    Azért létezik a garancia hogy cseréljék.
    Pl. tök érdekes módon a iPhone X-es hiba cikkek elmaradnak valamiért? Rejtély...
    Ilyen ez a pop szakma, akarom mondani szakmai oldal.

    (#103) Porthoszx:
    Pl. olyan országban adják ingyen előfizetéshez ahol forgalmazzák. Járj utána.

    (#106) Kékes525: Ha nincsen van mi a jó fene a drága benne számára? Hányadszorra mondjam, hogy vonatkoztass el magadtól? :U

  • vicze

    félisten

    válasz doooo #110 üzenetére

    "ha minden létező dolog minden hibáját felkutatnám, már valószínűleg leolvadt volna az agyam..."

    Pontosan erről beszélek. :) Egyszerűen az hogy A termék hibáit tudod, nem jelenti semmilyen formában hogy B termék hibáit is tudni fogod.

    Hidd el eléggé tisztában vagyok melyik telefont kigyártja, pusztán csak folytattam a Nexus sort, a nem LG telókkal, nehogy azt higgye valaki, hogy csak az LG-vel fordul elő. Azaz hibás következtetést vonjon le nem elegendő információ alapján. :)

    "gondolom te jó, igaz indokkal tudsz szolgálni az itt jelenlévő pór nép számára, az LG ismételt felbérlésével kapcsolatban"
    Az indok iszonyat egyszerű: Kizárólagosan az LG-nek van "edgeless" OLED kijelzője, amit megfelelő mennyiségben tud gyártani. Pont. Semmilyen más indok vagy ok nincs, LG úgy adta a kijelzőt, hogy ők gyártják és kész, Google-nek semmilyen más választás nem volt.
    Nagyon jól tudjuk az istentelen mennyiségű leak-ből, hogy létezett(ik) egy HTC Pixel 2 XL, ami nem edgeless, de azt kb. július végén/augusztus elején dobták, azért hogy legyen egy modernebb kinézetű telefonjuk, és a mostani példány lett a végleges XL.

  • vicze

    félisten

    válasz doooo #114 üzenetére

    A többi felsorolásával azt szerettem volna érzékeltetni, hogy mindegy kit választ a Google nincs se előrébb se hátrébb.

    "túl sok darabra úgysincs szükség a Pixelekhez"
    Pár milliós példányszámról beszélünk azért.

    A Samsung Apple-nek se tud eleget szállítani. Egy +partner kiszolgálása, kb. lehetetlen lenne, így is iszonyatos hiány van a OLED panelekből. Nem csak az edgeless kell legyen, de megfelelő minőségű, felbontású méretű, amennyiben nem tud a Samsung ilyet elég mennyiségben szállítani kiesik. A Pixel 2-ben továbbra is Samsung panel van szóval, specifikusan az edgeless-re értem a kapacitás problémát.
    Nyilván itt bejátszhat az ár is, az LG olcsóbban adta valószínűleg.
    POLED-del hol volt tapasztalat amúgy? Az első új generációs készülék a V30-volt, ami azután jelent meg, hogy eldőlt mi kerül a XL-be. A V30 előtt majd 3éve volt az utolsó POLED a Flex 2-ben.

Új hozzászólás Aktív témák