- Xiaomi Smart Band 8 - folyamatosan
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Yettel topik
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
ph Az 50 wattos modellt beágyazott rendszerekbe, MI-vel kapcsolatos munkafolyamatokhoz és edge applikációkhoz szánták.
-
A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
it A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.
Új hozzászólás Aktív témák
-
plömplöm
őstag
"Azt nem értem hogy benzinesekbe meg mért nem tolnak egy kicsit nagyobb tankot"
típusengedély. költséghatékonyság. platformazonosság.és egy példa: asszony autója és az enyém cégcsoporton belüli két hasonló autó:
az övé 1.4 16v, az enyém 1.6 16V;
az ő átlagfogyasztása 8.5, az enyém 7.5;
ő egy hónapban nem megy egy ezrest sem, én bőven több mint kétezret;
ő nem tud hatékonykodni, én igen;sokmindent lehet, csak akarni kell, a múltkor ennyire ráértem:
és ez még mehetett volna lejjebb is, nem ez volt a cél, csak simán így alakult. és ez egy hétszemélyes fostaliga dácsia fele/harmadannyiért, mint a bejegyzésben a soksok menő tádé, már bőven 200ezer km-en túl, hibátlanul, és 100%-os bizonyossággal kijelenthetem, hogy se kettőstömegűt, se részecskeszűrőt nem kell majd cserélni benne sosem
bp-murter 3 felnőtt 2 gyerek + 700liternyi csomag meg szokott lenni egy tankkalAll systems gone! Prepare for downcount! 5....4....3....1! Off blast!
-
plömplöm
őstag
"A csere nem olcsó, modelltől függően 100-300 ezer forintra, de jellemzően inkább az utóbbihoz közeli alkatrészárra lehet számítani"
[link]az 1ft/km számolással ott a baj, hogy szerintem kevesen raknak be folyamatosan egy nagy bögrébe egy forintot km-enként , és amikor ki kell fizetni ezt a párszázezret egyben, akkor megy a pislogás
"A legnagyobb terhelés egyébként nem menet közben, hanem indítózáskor éri"
és éljen soká a startstop is
(értem én, hogy "erre méretezik", de akkoris...)All systems gone! Prepare for downcount! 5....4....3....1! Off blast!
-
plömplöm
őstag
ezt a 115 elméleti lovat elengedhetjük, itt pld 105 darab a lovak mennyisége. az a 10 mp meg inkább 11 mp. mindegy.
az érdekesebb, hogy azzal nem szoktak számolni a gázolajos liter/km huszárok, hogy amíg én a fostalicska szívóbenzinembe télen is nyugodtan tankolom a kutyaközönséges benzint, addig ezekbe a csodadízelekbe meg lesszíves a tulaj az alpesekről importált téliesített gázolajokat töltögetni, amik ára már simán a benzin literára felett 10-15%-kal vannak.
"1.6 TDI EA288 Volkswagen Engine Problems and Reliability
The main problem is a diesel particulate filter which very sensitive to the quality of fuel. This filter is pretty expensive, but this is a price for low emissions."
jaés ha tényleg az EA288 motorról van szó, akkor az érintett a vw "dízel"-botrányban...
[ Szerkesztve ]
All systems gone! Prepare for downcount! 5....4....3....1! Off blast!
-
plömplöm
őstag
ugyanakkor figyeloda!, csepelművek@warsaw
All systems gone! Prepare for downcount! 5....4....3....1! Off blast!
-
plömplöm
őstag
ugyan, kompresszor, az az igazi
All systems gone! Prepare for downcount! 5....4....3....1! Off blast!
-
plömplöm
őstag
válasz Donki Hóte #310 üzenetére
All systems gone! Prepare for downcount! 5....4....3....1! Off blast!
-
plömplöm
őstag
válasz Donki Hóte #323 üzenetére
értem, és ettől kizárt, hogy többet lehessen beletölteni a névleges 50 liternél? :|
"The Duster only has a 50 litre tank. How exactly has it taken in 61.73 litres?"
"Fuel tank capacity of Spark is 35 ltrs but actually its 46-47ltrs tank."
"Vento spec says fuel tank capacity of 55 ltrs but there is always some space left for Air intake , which gets reduced with an extra 6 to 8 ltrs of Diesel which means Fuel tank total capacity is appx 62/63 ltrs."
és én is tankoltam már az egyik autóm névlegesen 50 literes tartályába több mint 60 litert úgy, hogy még tartalékot sem jelzett előtte, azaz volt benne több, mint 5 liter.
teccikérteni?
All systems gone! Prepare for downcount! 5....4....3....1! Off blast!
-
plömplöm
őstag
jól látom-e, hogy egy új automata dízel octavia listaára 8millió forint? style felszereltség. 174ezer, hogy pld metálfekete legyen. mondjuk választható felszereltség az "árkedvezmény" is, -899999.-ft, hehe. ha kérek bele egy hamutartót, akkor az +5ezer . hát, a luxus, nna. legyen mondjuk 7 milla a vége, mert az ember úgyis akar majd még valami nagyonextrát is, pld pótkerék. ésakkor mondjuk kétésfél év alatt belekerül 120ezer, sőt, néha több, mert "úgy évi 60-70 000 km-t vezetek", de legyen ez 48ezer km, és akkor így kétésfél évesen 4 milla? 3 milla per 120ezer km az 25huf/km csak maga az értékvesztés? aha, jó, tényleg érdekel valakit a fogyasztása?
All systems gone! Prepare for downcount! 5....4....3....1! Off blast!
-
plömplöm
őstag
jó, vegyünk egy 10 éves intervallumot, bő 10 éve vettem az autómat. akkor volt 3ésfélmillió, kb két hónap múlva már csak 3 lett volna kereken, de utólag mindig könnyű okosnak lenni . most legyen 1millió. az 10 év alatt 2ésfélmillió bukó az árán, nem? és raktam bele ezalatt a bő 10 év alatt 210ezer km-t. az 12huf/km? a fele? és nem fog felkerülni a listára se feltöltő felújítás, se dpf csere, se kettőstömegű csere, se nagynyomású üzemanyagellátó rendszer csere, mert egyik sem van benne
"aha, jó, tényleg érdekel valakit a fogyasztása? "
jaés félautomata a a váltója, mert másodikban 10kmph alapjáraton a sebességem, ami ~750rpm, egyes sebesség csak akkor kell, ha beül hozzám a 6db sumo birkózó, 6ezerig könnyedén bármikor jó vagyok, az 80kmph, itt egy ötödik mert nekem csak ennyi van és irány az ég alja, és ha nem sikerül a jelzett irányba egy lezárt német magánautópályán haladnom, akkor pont elég nekem, hogy csak 150-160kmph-val tudom támadni a célt és nem 220 felett, ahol amúgyis elhagynám a valóságot...
és ha most 10 évesen bő 200ezer km-rel nyomok egy kövérgázt, akkor erről nem értesül vizuálisan az összes mögöttem jövő (gyk: nem tűnnek el a koromfelhőben)
ezt a dízelüzemet meg kéne tartani oda, ahova való, világjáró tankerhajókba meg péncélozott harcjárművekbe, a mindennapi személyszállításra civilizált megoldásai olyan bonyolultak lettek, hogy az valami borzalom, a rángatózását és a hangját elfedő mechanikai megoldások ki vannak találva, persze, de életképtelenek.
All systems gone! Prepare for downcount! 5....4....3....1! Off blast!
-
plömplöm
őstag
szerintem pont az számolgat értékvesztést is, akinek munkaeszköze ez is.
abban igazad van, hogy nem szeretem az autómat. az asszonyt pld pont szeretem, de ő nem munkaeszköz. az autó az egy tárgy, ráadásul használati tárgy, nem dísz, amivel dicsekedni lehet pld a haveroknak vagy felvágni a szomszédnak. azt sem számoltam ki egyébként, hogy a fiaimnak mekkora az értékvesztése, pedig van kettő, az dupla összegha ironizáltál, akkor nem volt egyértelmű, sorry
All systems gone! Prepare for downcount! 5....4....3....1! Off blast!
-
plömplöm
őstag
és te folyamatosan rakod félre az üzemanyagon megspórolt összeget, hogy majd kéznél legyen a 2 millió forint? szerintem nem
nem azt állítottam, hogy 12ft/km a fogyasztás, hanem hogy kétésfélmilliós értékvesztés / 210ezerkm az 12ft/km értékvesztés a tárgyban említett 25ft/km értékvesztéshez képest, ez a fele.
pld a kettőstömegű pont nem a környezetvédelemről szól, hanem a kényelmességről, az eladhatóságról, hogy a drága prémiumautó ne úgy rezegjen, mint egy traktor, ami valójában odabent.
nézd, euro6 szívóbenzinnel: jimny2018 . ebbe is kell az a sok koromkezelő?
All systems gone! Prepare for downcount! 5....4....3....1! Off blast!
-
plömplöm
őstag
semmi másról nem akartam szólni, mint arról, hogy pusztán a fogyasztáson kattogni csacsiság, mert egy ilyen eszköz birtoklása és mindennapi használata a fogyasztásból adódó költség többszöröse. meglehetősen messzire keveredtünk egyébként a témaindító 1000km/egytankolás felvetéstől, de az a lényeg, hogy ez egyáltalán nem egy nagy truváj, és pláne nem <kell> ehhez egy turbódízel.
písz
#422:
ha én letenném a cigit, akkor se lenne évvégén több péézem, ha érted a hasonlatha a mazda úgy tudja elérni az euro6-ot, hogy leviszi a dízeleiben a kompressziót 14:1-re, akkor ott szerinted mennyire vannak kiszámolva a dolgok, és ezek az embertelenül precízre kitalált és legyártott motorok mennyire lesznek költségmentesen sokszázezerkm-barátok?
písz2
All systems gone! Prepare for downcount! 5....4....3....1! Off blast!