- Redmi Note 12 4G - valaki fizetni fog
- Motorola Moto G54 5G Power Edition - nem merül le
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- Mobil flották
- Yettel topik
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
Hirdetés
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
-
Dragon Ball: Sparking! Zero - Mester és tanítvány
gp Egyelőre még mindig nem kaptunk megjelenési dátumot a játékhoz.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mobilarena
:::: Téma összefoglaló / lenyitható ::::
Új hozzászólás Aktív témák
-
Synthwave
HÁZIGAZDA
válasz Vigilante #2106 üzenetére
A pure skillnek (még csupán a 'szimpla' combat skillnek is) csak egy töredéke a hitscan aim és a spawn pointok ismerete.
Na, ez pl. az egyik kapitális problémám a QC-vel; NINCS benne TDM, csak valami casual team-FFA-szerűség (tudom, mert játszottam belőle alsóhangon 500-at), amit minden TDMer messziről kerül. Nem véletlenül nem váltott QL-ről QC-re a HoQ sem.
A TDM-hez alapjáraton a következők kellenek (most elvonatkoztatva engine-től, netkódtól, hangoktól és vizualitástól);
-30 sec weapon respawn time
-2 min powerup respawn time
-powerupnak konyec, ha a hordozója is konyec
-dropweapon
-friendly fire
-normális collision detection min. a csapattársakkal sem ártana
-team overlay
-teamsay bindok
-hozzávaló mapok
-fraglimit 0, timelimit 20, mercylimit 50-100SKILLNUDGE - it kinda ownz you.▐ My Quake Live/DOOM PoVs(YT): http://tinyurl.com/oe5zwa2▐ 3dfx / Glide & SGI 4EVER▐Golden '80s-'90s▐▐▐▐▐▐▐▐ SZÁNKÓVAL A GERINCEDBEN NEM VIDÁM A KARÁCSONY.