Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Synthwave

    HÁZIGAZDA

    válasz Vigilante #2106 üzenetére

    A pure skillnek (még csupán a 'szimpla' combat skillnek is) csak egy töredéke a hitscan aim és a spawn pointok ismerete.

    Na, ez pl. az egyik kapitális problémám a QC-vel; NINCS benne TDM, csak valami casual team-FFA-szerűség (tudom, mert játszottam belőle alsóhangon 500-at), amit minden TDMer messziről kerül. Nem véletlenül nem váltott QL-ről QC-re a HoQ sem.

    A TDM-hez alapjáraton a következők kellenek (most elvonatkoztatva engine-től, netkódtól, hangoktól és vizualitástól);

    -30 sec weapon respawn time
    -2 min powerup respawn time
    -powerupnak konyec, ha a hordozója is konyec
    -dropweapon
    -friendly fire
    -normális collision detection min. a csapattársakkal sem ártana
    -team overlay
    -teamsay bindok
    -hozzávaló mapok
    -fraglimit 0, timelimit 20, mercylimit 50-100

    SKILLNUDGE - it kinda ownz you.▐ My Quake Live/DOOM PoVs(YT): http://tinyurl.com/oe5zwa2▐ 3dfx / Glide & SGI 4EVER▐Golden '80s-'90s▐▐▐▐▐▐▐▐ SZÁNKÓVAL A GERINCEDBEN NEM VIDÁM A KARÁCSONY.

Új hozzászólás Aktív témák