Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #58000384

    törölt tag

    válasz A`rpi #70375 üzenetére

    Hát nem tudom, hogy javították-e, de nem volt szép dolog, az biztos.

    Ha egy játék csak a vízen játszódik, akkor nyilván nem fog semmit sem számolni a magasban szálló repülőn (az csak egy script), viszont ha egy terepjáróval fel lehet ugratni a hajóra, akkor már mást is kell vele egy időben számoltatni. Ezt lehet mindenféle effektekkel, törésmodellekkel, részecskékkel fokozni. Esetleg ha bezáródik egy ajtó, utána jön a víz, ami minden repedésbe befolyik, ezután pedig nincs víz a játékban sehol, akkor valóban úgy van, ahogy mondod.

    A 60-as játékokhoz tegyük hozzá például az eddigi CoD-részeket is, még az Advanced Warfare is 60 FPS-sel fut, ezért is lesz kellemetlen 30-ra átszokni azoknak, akik játszanának.
    Ott a Driver: San Francisco, hatalmas élmény volt játszani a GTA IV 18 FPS-e után :D De ott Metal Gear Rising is, meg egy csomó másik, vannak listák, amiket írnak a játékosok.

    "Maradjunk annyiban, több az amiben "csak" 30 vagy alatta van, mint ami tudja 60 képfrissítést másodpercenként pláne stabilan."
    Én is ezt mondom :R

Új hozzászólás Aktív témák