- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- iPhone topik
- Android szakmai topik
- KuKirin G4 - a sebesség ára
- A hátsó raktárból érkezhet a Galaxy S24 FE főkamerája
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Minden a BlackBerry telefonokról és rendszerről
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Yettel topik
- Mobil flották
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mesterportrékkal érkezett a Honor 200 Pro
ma A Honor AI a Studio Harcourt módszerén edzett, a Pro mellett befutott a Honor 200 is.
-
Computex 2024: Kingston mindenhol
ph A mesterséges intelligencia futtatásához sok RAM kell – és ez nem kerüli el a Kingston figyelmét sem.
-
Mobilarena
PlayStation 3 összefoglaló.
MIELŐTT KÉRDEZEL, OLVASD EL:
Új hozzászólás Aktív témák
-
#58000384
törölt tag
Nem éreztem gúnyt, se semmi ilyesmit a hsz-edben. Azzal nincs baj, ha nehéz egy játék, csak legyen lehetőség menteni, vagy folytatni a pálya közben Talán a DMC 4 volt ilyen, amit ezért is hagytam abba hamar. Egyszerűen ha meguntam, dolgom akadt, stb. akkor nem tudtam otthagyni, mert elveszett volna az aktuális állásom.
A Mega Man egyébként elég jó példa, ha már említetted, az tipikusan az a fajta, amit be kell tanulni. Hol vannak ellenségek, milyen sorrendben kell a pályákat csinálni (a végén kapsz mindig új fegyvert, ami komolyan sebez egy bizonyos boss-t, csak melyiket?), a főellenségeknek mi az útvonaluk, hogy támadnak, stb. Azt csak a legedzettebbek tudják nyugodtan végigvinni
PS4-re amúgy megjelent a Legacy Collection, az első 6 Mega Man van benne (ezek jelentek meg NES-re), platinát nem ad, de kihívás az van