Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • kelzsoca

    félisten

    válasz rocket #29217 üzenetére

    Igazabol a Sony-nak fulet-farkat bekene huzni a garanciaval kapcsolatban, mert azzal, hogy nem rogton kuldik ki a gepeket, jocskan kiesnek a 15 napbol, amin belul ugye torekedni kellene a javitasra, es nem lehet kifogas a kulfoldi javitas.

    A helyzet az, hogy a SONY már nem javítja a gépeket (vagyis igen, de nem a Te hibás géped javítja és azt kapod vissza, azt majd más kapja meg) így nem is nagyon kell várni, ugyanis a kis hibás PS3 helyett, egy refurbished gépet adnak, az már régen volt, mikor Szlovákiába vagy Franciaországba küldözgették a konzolt.

    Továbbá 3 helyen erősítették meg nekem, hogy a garanciális ügyintézéshez, kell az a "fecni" ahogy hívjátok :)

    A Hireltech.Kft, Budapesti és vidéki SONY márkaboltban.

    Akinek csak egy sima számla van a kezében, és esetlegesen garanciális ügyintézésre kerülne a sor, csak a szerencsén múlik, hogy állnak hozzá, a legtöbb esetben elhajtanak vele.

    (#29222) Gebriel

    Picit nehéz a felfogás :)

    Teljesen mind1, hogy honnan van olyan "cetli" ha az ki van töltve és le van pecsételve, és a kitöltés egyezik a számlán lévő adatokkal.

    [ Szerkesztve ]

    https://vertigostore.eu

Új hozzászólás Aktív témák