Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • dokar

    addikt

    válasz PaJa1 #20540 üzenetére

    most elég gázos lett a TA. nagyon csekély lett a szélárnyék hatása. sokszor kanyarban is alig lehet előzni, mert nehezen jön ki a sebesség különbség. falhoz picit hozzáérve irreálisan lecsökken a sebesség. billentyűzettel felejtős az irányítás és pontatlanabb gamepaddal. tehát arról van szó, hogy digitális kanyarodással (vagyis pöckölgetéssel, mert túl nagyot fordulna) sok sebességet veszít az autó, mert minden egyes beavatkozásnál felsír a gumi és súrlódásnak számít. tehát tovább növelték azt a dolgot, hogy vegyél minél drágább és precízebb analóg kontrollert és jobb leszel. eddig ez egyedül intimben volt jelentős hatással, most lement egészen rookie szintig.

    nem tudom a pöckölgetős kanyarodás szintén levon -e a sebességből sim vs-ben. bár azt nagyon furcsállom, hogy még mindig nem lehet különböző segítségeket igénybe venni. eléggé vicces, hogy pl egy licenszes AP-s autóban nincsenek meg azok biztonsági funkciók, amik a valóságban igen, pl ABS, ASR, ESP. azzal nem lesz szimulátor, ha fapadra csinálják meg, mert ezek az autók valójában nem ilyenek. ha ezeket a funkciókat kihagyják, akkor ne az utcai sportgépeknél tegyék, hanem egyedi építésű versenyautóknál, mint pl az F1, ahol korlátozások vannak erre.

    egyébként, hogy most megy a le mans, elkapott a hangulat és újra beröffentettem az itt oly sokat szidott race driver grid-et, mert abban vannak valós pályák. van már új patch és az irányítás és a kölcsönhatások valósabbak lettek, bár még így is valótlanul gyorsulnak. bárcsak a PT is megkapná ugyanezt a grafikus, fizikai és audió motort. itt van 3 különböző assist, azok kikapcsolásával számomra borzasztó nehéz a játék billel vagy gamepaddal. na szóval assistot is a PT-be.

    extra - SEXRay

Új hozzászólás Aktív témák