Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • dino_m

    senior tag

    válasz neilszab #1230 üzenetére

    Lehetne adott pályához csinálni egy beállítást és azzal menne mindenki. Mondjuk mikor belépünk a szerverre, akkor automatikusan csak az az egy setup lesz elérhető. Gondolom ez megoldható egy setupfile feltöltésével. És így meg lenne oldva a pályához illő setupolás. Mellesleg a való életben is, ha mondjuk egy durva példával élve, egy Zsiguli után veszek egy BMW-t ahhoz is nekem kell hozzászokni, nem kezdem el magamhoz "setupolgatni" a Bömöst. :D Persze versenyautóknál ez másképp van, de szerintem ott is az alapokat nekem kell megtanulni és utána már "nüansznak" számít amit a mérnökök hozzám állítanak. Gondolom. Legfeljebb az ülés az, amit eleve rám szabnak. :))

    [ Szerkesztve ]

    Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.

  • vlevi

    nagyúr

    válasz neilszab #1230 üzenetére

    Vannak kupás autók. pl. Porsche szuperkupa, ahol nemnagyon van setupolási lehetőség. Vagy, hogy más példát is mondjak, az F1-ben is fix a váltóáttétel, egész évben. Monzára és Monte carlora is.
    Ettőlfüggetlenül igazad van, bizonyos autókat állítani kell a pályákhoz. A váltó és a szárny az egy egyszerű dolog, de az erőátviteli rendszer (difi lock), a futómű (rugó keménység, kerékdőlés, gyors, lassú csillapítás) ezek azok, amik már a varázslás kategóriájába tartoznak. Másik dolog, hogy teljesen eltérő setupot igényelne egy száraz és egy esős futam.
    Ha az emlékeim nem csalnak, a Race07-ben az alap setup az pályánként eltérő volt, és a Simbin adott külön setupot szárazra, és esőre is. Az, hogy mennyire volt jó az a setup, az más kérdés, de a száraz és esős között érzékelhető volt a különbség a futómű keménysége, hasmagasság eltérő beállításai miatt valóban sokkal vezethetőbb volt az esős setup esőben.

Új hozzászólás Aktív témák