Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • A`rpi

    addikt

    válasz bajzal #99387 üzenetére

    "75-ért sikerült lecsapni egy Slim-et emag-on :D Ha baj van vele akkor jön érte Sony futár és nem kell az emag-al szórakozni, igaz?"

    Meghibásodás esetén a gyors ügyintézés érdekében érdemes célszerű egyből a garanciapapíron feltüntetett elérhetőségre eljuttatni a meghibásodott készüléket.

    Forgalmazó bolt is köteles visszavenni azt,
    de így a várakozási idő jóval több lehet.

    Általánosságban véve, legjobb tudomásom szerint a garanciába neked kell eljuttatnod a meghibásodott készüléket saját költségeden.

    Ha csomagban küldöd postával, futárral, és a készülékre érvényes a garancia, meghibásodás miatt.

    A gyártó / szerviz ingyen küldi neked vissza a javított, vagy cserélt készüléket.

    Emag vonatkozásban nem tudom mi a helyzet, kérdezz rá náluk.

    Fentebbiekről érdemes előtte tájékozódni a szervizben, vagy az üzletben, webáruházban.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák