Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • A`rpi

    addikt

    válasz Kvelstadt #96060 üzenetére

    Mire szolgál 2-Step Verification?
    Hogyan aktiválhatom 2-Step Verification-t?
    "Vésztartalék" megerősítő kód (10 backup codes) igénylése.
    Hogyan tilthatom le a 2-Step Verification-t?
    Hogyan módosíthatom 2-Step Verification-ben a telefonszámom?
    Hogyan törölhetem 2-Step Verification-ből a telefonszámom?
    Nem tudok bejelentkezni 2-Step Verification-t használok.

    Mire szolgál 2-Step Verification?

    Ha aktiválod a kétlépcsős azonosítást, 2SV
    extra védelmet biztosíthatsz PSN fiókod számára.

    Ilyenkor az alapértelmezett belépési adatok (sign-in ID és password) mellett,
    a telefonodra érkező hitelesítőkódot is meg kell adni a bejelnettezéshez.

    Kétlépcsős hitelesítés nem csak a bejelentkezés védelmére szolgál,
    beállításfüggően, vásárláshoz, vagy egyéb hitelesítést igénylő feladatok
    kezdeményezéshez szintén kell majd a mobilodra érkező kód a továbbjutáshoz.

    Telefonodra érkező hitelesítő kód 10 percig érvényes (device setup password).
    Ha nem sikerült 10 percen belül belépni, új kódot kell igényelni a telefonra.

    Hogyan aktiválhatom Kétlépcsős biztonsági ellenőrzést ?

    1.

    [Settings] > [PlayStation Network/Account Management] > [Account Information] >

    [Security] > [2-Step Verification] > [Set Up Now]

    2. Telefonszám megadása.

    3. Telefon szám ellenőrzése, kétlépcsős védelem aktiváláshoz.

    "Vésztartalék" megerősítő kód (10 backup codes) igényléséről:

    10 darab megerősítő kód igényelhető arra az esetre ha a PlayStation rendszere
    valamiért nem tud megerősítő kódot küldeni a korábban megadott telefonszámra.

    Ezeket a kódokat gondosan jegyezzük fel!

    [Settings] > [PlayStation Network/Account Management] > [Account Information] >

    [Security] > [Two-Step Verification] > [Backup Codes]

    "Vésztartalék" megerősítő kód Webes felületről is igényelhető:
    https://account.sonyentertainmentnetwork.com

    Account > Security > For 2-Step Verification, please visit this page.

    Hogyan tilthatom le a kétlépcsős biztonsági ellenőrzést ?

    [Settings] > [PlayStation Network/Account Management] > [Account Information] >

    [Security] > [2-Step Verification] > [Status] > [Inactive] > [Confirm]

    Hogyan módosíthatom a telefonszámom ?

    [Settings] > [PlayStation Network/Account Management] > [Account Information] >

    [Security] > [2-Step Verification] > [Mobile Phone] > [Add]

    Hogyan törölhetem a telefonszámom ?

    [Settings] > [PlayStation Network/Account Management] > [Account Information] >

    [Security] > [2-Step Verification] > [Mobile Phone] > [Remove]

    Nem tudok bejelentkezni
    (Kétlépcsős biztonsági ellenőrzést használok.)

    Nem érkezik meg a hitelesítő kód a telefonomra, (Verification Code) és
    elfelejtettem feljegyezni a "vésztartalék" megerősítő kódjaimat (10 backup codes.)

    Szerencsére bejelentkezve maradt PC-n az (Account Management.)

    Mit tehetek ilyenkor?

    Navigálj a böngészőben: https://account.sonyentertainmentnetwork.com

    Account > Security > For 2-Step Verification, please visit this page.

    Fentebbiek végrajthatóak még az alábbi platformokon ha nem jelentkeztél ki:
    PS4, PS Vita, mobilon: (PlayStation App), stb.

    Nem tudok bejelentkezni
    (Kétlépcsős biztonsági ellenőrzést használok.)

    Nem érkezik meg a hitelesítő kód a telefonomra, (Verification Code) és
    elfelejtettem feljegyezni a "vésztartalék" megerősítő kódjaimat (10 backup codes.)

    Mit tehetek ilyenkor?

    Ha egyik PlayStation felületen sem maradtál bejelentkezve.
    (PS4, Account Management, PlayStation Vita, PlayStation App, stb...)

    Vedd fel a kapcsolatot a Supporttal.

    Részletes leírás: [link] [link]

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák