Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • DeeNee

    csendes tag

    válasz Kendek #276418 üzenetére

    és wenti5000

    Sajnos nem mindig jön értesítés hosszabbítás előtt. Tavaly augusztusban én is így jártam, de nekem az volt a szerencsém, hogy a PS fiókhoz társított kártyán nem volt elég pénz, hogy levonja. Na erről viszont jött is rögtön az értesítés, hogy frissítsem a fizetéssel kapcsolatos információkat.

    Ezután kikapcsoltam az automatikus meghosszabbítást és írtam az ügyfélszolgálatnak is.

    Akkor ezt a választ kaptam:

    "Amikor megvásárolta a PlayStation Plus szolgáltatást (vagy megkezdte a próbaverziót), a termékleírás egyértelműen elmagyarázta, hogy folyamatban lévő előfizetéseket vásárol, amelyekért automatikusan számlázunk fiókján.
    Lemondási szabályzatunk az előfizetés kezdetétől kezdve 14 napos „gondolkodási” időt biztosít az első vásárláskor, amely lehetővé teszi, hogy értékelje a szolgáltatást, lemondja vagy visszatérítést szerezzen ezen időszakon belül. A visszagondolási időszak azonban nem vonatkozik a későbbi visszatérő kifizetésekre. Az első 14 nap után bármikor lemondhatja előfizetését, így előfizetésének lejárata az akkori hónap végén lejár, ami leállítja a jövőbeni fizetéseket, de a már teljesített kifizetések esetén nem kap visszatérítést. Küldünk e-mailt arról is, hogy emlékeztessük, hogy a következő befizetés minden egyes következő befizetés előtt mikor esedékes.
    Önnek azonban nem került levonásra az összeg, az előfizetés automatikus megújulása már ki lett kapcsolva."

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák