Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • ithuriel

    csendes tag

    válasz front3r #111251 üzenetére

    Ójaj... PS3-as időszakban nem volt szükség a szerverek finanszírozására, amikor magasabbak is voltak a költségek (azonos költségen mind teljesítményben, mind fogyasztásban hatékonyabb szervereket tudnak vásárolni -> olcsóbb fenntartás, hálózatok sebessége fejlődött, ugyanakkora sávszél olcsóbb, mint régen), de most igen?
    Amúgy meg:
    A különböző játékok szerverei nem a Sony által üzemeltetett szervereken futnak, hanem a fejlesztő/kiadó szerverein. Sony csupán egy API-t kínál amin keresztül a cégek szerverei elérik a felhasználó alapvető adatait.
    A Sony (részben) azért vesz le x százalékot az eladott játékok után, hogy fenntartsa az infrastruktúrát az ügyfelek, azaz a játékosok számára. Steam se vet ki "adót" a játékosokra PC-n. Arról ne is beszéljünk, hogy a Sony szerverei nem a legjobbak, főleg ha az általános letöltési sebességet nézzük.
    Ne legyenek téveszméid, az egész csak arra jó, hogy a játékosok még jobban tömjék a Sony zsebét, ami közvetetten és részben a játékosoknak is jó, mert a pénz egy részét visszaforgatják minőségi exkluzív címekbe.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák