- Touroll J1 - amikor az átlagos is elég
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Redmi Note 9 Pro [joyeuse]
- 2 nm-en készülhet az Exynos 2600
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Nokia 3210 - felélni az örökséget
- Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
Hirdetés
-
2 nm-en készülhet az Exynos 2600
ma A 3 nm-es node kész a tömeggyártásra, a következő fejezetre fókuszál a Samsung.
-
NVIDIA: a következő nagy dolog az AI-generálta videó
it Az NVIDIA vezérigazgatója szerint még nagyobb keresletet hoznak majd a chipjeik iránt az AI által generált videók. Pedig nagy baj nincs, legutóbb így is 200 milliárd dollárral nőtt a cég piaci értéke a kedvező tőzsdei hangulat miatt.
-
Szinte bankkkártya méretű a LattePanda x86-os SBC-je
ph A Mu nevű apróság egy Intel N100 processzort, 8 GB RAM-ot és PCI Express 3.0-s buszt is kínál.
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
dízelracer
senior tag
bosch vagy siemens? A bosch-ból nagyon sok féle van és nem mind csereszabatos a másikkal. Milyen motorról van szó pontosan? Mert ha típus szerint nem belevalót épít be az ember azzal is működik ugyan de okozhatja az általad leírt tüneteket (főleg melegen). Használt alkatrésszel szépen be lehet vásárolni és persze ez már csak beépítés után derül ki. Esetleg ha gondolod tudok adni egy telefonszámot egy specialistához. Kifejezetten csak vw tdi-kel foglalkozik.
-
dízelracer
senior tag
válasz dragonfx #13476 üzenetére
Jól tették, hogy visszanyúltak a gyökerekhez. Az az öthengeres motor egy csoda még 2010ben is. Úgy halottam audisoktól, hogy maga a blokk méreteiben szinte ugyanaz és csak a hengerfej teljesen új tervezés. Minden estre imádom azt a hangot, na meg ha valaki elég őrült hozzá szépen meg lehet faragni: [link] ugyanez az autó kívülről [link]. Imádom, szerintem szebben szól a sor5 mint egy v10-es.
De nézd meg a görög bmw-jét [link]. Az is csak 2.5-ös stroker motor ráadásul szívó nitró meg minden anyám kínja nélkül és mégis igen szépet lép. Persze ezek farigcsált motorok de akkor is szép amit tudnak. Mindkettő 20+ éves konstrukció.
-
dízelracer
senior tag
válasz dragonfx #13484 üzenetére
Ha egy gyors élményautó kéne egy húszasért azt hiszem egy Caterham R500-at vennék. ~260ló jut mindössze fél tonnára. Félelmetes adatok. Megy mint a veszedelem csak legyen aki megüli. És itt basszák el a sportkocsi gyártók. Nem a teljesítményt kell az egekig növelni a súlyt kellene drasztikusan csökkenteni. A 911GT3 az F430 és még sorolhatnám a hasonló kaliberű sportkocsikat mind 1500kg körül vannak. Az R35 GT-R például több mint 1700kg. Hová nőnek már? Vicces. Lassan egy hetes bömi vagy egy S merga könnyebb lesz mint ezek.
[ Szerkesztve ]
-
dízelracer
senior tag
válasz misimagaki #13554 üzenetére
Szedd ki a szőnyegeket törölgesd ki amennyire tudod és alaposan (napokig) szellőztesd ki a kocsit (fedett helyen ablakok le, szellőzés bekapcs, lábra irányít, úgyhagy). Mást nem nagyon tudsz tenni. Szőnyeget célszerű tisztítóba vinni ne bűzölögjön ott neked. Octaviánál a vezető oldalon a küszöb borítás alatt nem megy egy köteg kábel hátra a csomagtérbe? Esetleg érdemes lenne lekapni és megnézni nem-e párállt be az is. Csak pár műanyag fül tartja a borítást. 1perc lekapni.
szerk: Ha egyszer elindul a penész azt nehéz megállítani és persze nem is olcsó. Láttam már aluljáróban a vízben elakadt autót belülről. Felitatták belőle a vizet és betolták a garázsba. 3hét alatt még a műszerfal és a kormánykerék is csupa penész volt. Akkor képzelheted a kárpitok és az üléshuzat hogy nézett ki.
[ Szerkesztve ]
-
dízelracer
senior tag
válasz misimagaki #13558 üzenetére
Persze. Hifis ismerősnél volt nemrég egy kombi nekem onnan úgy rémlik mint ha lenne ott egy kisebb kábelköteg.
Masszívan hát, de ne erőltesd mert könnyen letörnek a fogai és vehetsz másikat mert nem lehet visszarakni.
[ Szerkesztve ]
-
-
dízelracer
senior tag
válasz dízelracer #13573 üzenetére
Pontosabban bizonyos bosch típusok nem bírják úgy mint a siemens-ek.
Bár szerintem az egész pdtdi fejlesztés zsákutca. Mikor már mindenki a közös nyomócsöves technikát fejlesztette a vw vakon ragaszkodott ehhez a pd-hez. Hááát nem biztos, hogy kellett volna.
Azért az tényleg vicces, hogy amíg valaki megvesz egy darab új pd elemet xy összegért abból én pl veszek egy garnitúra minőségi Bosio 520 Race II-t ami az egyik legjobb tuning csúcs.
[ Szerkesztve ]
-
dízelracer
senior tag
-
dízelracer
senior tag
válasz FoBCRaistlin #13652 üzenetére
Vannak különbségek (váltó áttételezés, futómű, fék, motortartó bakok keményebbek stb...) de ha láma ül a Cuprában akkor simán verhető.
-
dízelracer
senior tag
válasz FoBCRaistlin #13654 üzenetére
Ki kell próbálni.
-
dízelracer
senior tag
válasz VR6-Fan #13661 üzenetére
Lófaszt! Benzinnel a fűnyíró megy. Autóba gázolaj való!
Ha összefutok a taggal hozok neked egy tisztességes húzott dízel görbét. Olyat ami nem csak elméleti 250+lóerő. Meglepődnél mennyire egyenletesen jön meg az erő a fordulattal. A nyomatékcsúcs 3500 körül a teljesítménycsúcs pedig 5000 felett van. Nem emlékszem pontosan hülyeséget meg nem akarok írni. Ha eléd raknák simán azt mondanád, hogy ez egy turbós benzines görbéje. Egyedül az alacsonyabb fordulatszámon látszik, hogy nem az.
[ Szerkesztve ]
-
dízelracer
senior tag
válasz FoBCRaistlin #13670 üzenetére
Vagy csináltatsz alá egy ilyen komplett kipuff. rendszert. Így még a hangja is élvezhető + elő is csalogat néhány szunnyadó lovat.
[ Szerkesztve ]
-
dízelracer
senior tag
válasz FoBCRaistlin #13673 üzenetére
No para, nem drága.
-
dízelracer
senior tag
Mit találtam :
"Hohhohó - hohhohó
én vagyok a télapó!
Van zsákomban minden jó,
PDelem, nagy turbó.
Ne várjatok nem megyek,
féltengellyel szenvedek.
Nem kívánok egyebet,
csak kellemes ünnepet!" -
dízelracer
senior tag
válasz Templomegere #13914 üzenetére
C16 versenybenzin. Laza ~130euro egy 19literes (5gallon) hordóval Budapösti átvétellel.
-
dízelracer
senior tag
válasz Templomegere #13954 üzenetére
Megértem. Komoly szerelem tud lenni.
-
dízelracer
senior tag
válasz Templomegere #13973 üzenetére
-
dízelracer
senior tag
válasz Jodanovich #14033 üzenetére
Mi érdekelne konkrétan?
-
dízelracer
senior tag
válasz Jodanovich #14035 üzenetére
Kecskemét környékén sajnos nem vagyok ismerős. Szigetszentmiklóson tudok egy korrekt helyet.
-
dízelracer
senior tag
-
dízelracer
senior tag
válasz Jodanovich #14058 üzenetére
Láttam. Az "A" és "B" oszlopnál elég necces. Tetőt tuti le kell vágni. Bár nem vagyok lakatos de szerintem azt fogják tanácsolni, hogy hajts fel egy (akár papír nélküli) kasznit aminek ép a bal oldala + használható a tető róla és összelegózzák neked. Ha a gyári illesztési pontoknál lehet vágni akkor nagy mázlid van.
-
dízelracer
senior tag
válasz Templomegere #14072 üzenetére
-
dízelracer
senior tag
-
dízelracer
senior tag
válasz tomcsi23 #14084 üzenetére
Eddig minden ilyen szinten átépített magyar autó előbb utóbb Jürgenisztánaban landolt. Azok nem faszkodnak. Eljönnek megnézik, kipróbálják ha tetszett és a vételárban is dűlőre jutnak az eladóval már viszik is. Van pénz...
(#14082) Dodi72: látom megy az utánpótlás képzés mint a fociban... Helyes kölyök.
[ Szerkesztve ]
-
dízelracer
senior tag
válasz Templomegere #14104 üzenetére
"az autó az mercedes a vw az valami gyenge próbálkozás"
Ez egy ember véleménye. Amúgy meg felesleges a feszkót gerjesztened. Szerintem senki nem kíváncsi itt erre...
-
dízelracer
senior tag
http://racing-bazar.hu/hasznaltauto/bmw_e30/bmw_e30_as_1.9_pdtdi_motorral
legalább rendes motor került a fostaligába
(innen nem tudok linkelni)
-
dízelracer
senior tag
"drága az előállítása, így annak ellenére, hogy továbbra is Európa kedvence, a VW nem keres túl sokat egy-egy példányon."
Szakadjon a nyakukba egy mázsa szar
~600e maximum 650e forintnyi összegből előállítanak egy autót aminek a legfapadosabb verziója is 4,7millió forint és nincs rajta elég hasznuk? Mennyi is kelt el a Golf6-ból megjelenése óta? Régebben olvastam talán pont a tc-n, hogy a négyes Golf előállítási költsége átszámolva kevesebb mint 500.000forint / darab volt. Ebben már minden benne van a nyersanyag, a külső beszállítók, a gyárak rezsije, az alkalmazottak fizetése, a fejlesztés költségei lebontva, minden. Értem én, hogy a fejlesztés kerül baromi sokba nem az előállítás de akkor is. Ilyet nyilatkozni... -
dízelracer
senior tag
válasz VR6-Fan #14361 üzenetére
És? 900kg vs 1300kg. Pörgős benzines vs nyomatékos dízel.
Akkor már legyen fair a harc. Dobjunk be a kettesbe vagy 6 zsák (50kg) cementet vagy ültessünk be a sofőr mellé 3db 100kg-s embert, hogy azonos súly/lóerő arány jöjjön ki. Akkor agyon szopatná a GTI-t. De az még így is csak fej fej mellett haladt a lomha nehéz dízellel. Nem igazán bírt elmenni.
Én azon kezdtem el röhögni milyen hobbit méretű tag vezette a kettest. LOL
-
dízelracer
senior tag
-
dízelracer
senior tag
válasz VR6-Fan #14366 üzenetére
Előfordulna ilyen alakok. Szoktam is mosolyogni mikor feszítve mesélik, hogy ennyi meg annyi lóerőre chippeltették az autójukat és ezt meg azt hagytak állva lámpánál. Aztán 1-2-3év múlva mindig rendre megjelennek alkatrészért mert ez halt le, az fáradt/tört el . S600-at is hagytunk már állva lámpánál 180nál meg úgy ment el mellettünk mint ha nyél gázon tolattunk volna . Ez van a dízel nem arra való, hogy hajtsák mint a hülye. Lehet finomitgatni nem azt mondom de őrültködni nagy ccm-s szívó benyás való. Azt lehet ütni vágni biztosan nem lesz baja. Például: [link], [link].
[ Szerkesztve ]
-
dízelracer
senior tag
válasz rob210 #14384 üzenetére
Egyik kutya másik eb. Széchenyi mondta anno de 1:1 érvényes a mindenkori magyar politikai elitre:
"Minden nemzetnek olyan kormánya van, aminőt érdemel. Ha valami oknál fogva ostoba vagy komisz emberek ülnek egy bölcs és becsületes nép nyakára, akkor a nép azokat a silány fickókat minél hamarabb a pokol fenekére küldi. De ha egy hitvány kormány huzamosan marad a helyén, akkor bizonyos, hogy a nemzetben van a hiba. Akkor a nemzet aljas, vagy műveletlen."
Magyarok vagyunk, ez már régen is így volt, most is így van és így is lesz mindörökké. Megszoksz vagy megszöksz. Én az utóbbi lehetőséget egyre komolyabban fontolgatom.
Ebből az idézetből két dolgot emelnék ki:
1: "ostoba vagy komisz emberek ülnek egy bölcs és becsületes nép nyakára"
A magyar nem bölcs és becsületes nép.
2: "a nemzetben van a hiba. Akkor a nemzet aljas, vagy műveletlen."
Ez viszont stimmel. Bárhová nézel mindenki minden szinten mutyizik, feketézik, seftel amivel csak tud. Manapság a korrupció, lopás, csalás sosem látott méreteket ölt. Itt becsülettel "melós" fizetésből lehetetlen megélni, házat építeni, családot alapítani. Bevallom egy ideje én is keményen feketézek. Különben sose jutnék egyről a kettőre. Ez van. Alkalmazkodni kell a körülményekhez különben elnyomnak, eltaposnak, átgázolnak rajtad. Egyszer élünk. Ha az élet nem fair akkor én miért legyek az?
Na de dobom a témát mielőtt még a kezemre ver valaki politizálásért.
-
dízelracer
senior tag
Ez deszar... VR6T 4motion vs GMC Typhoon Golf de durván elmegy pedig Blacha autója se mondható éppen lassúnak.
-
dízelracer
senior tag
-
dízelracer
senior tag
válasz VR6-Fan #14557 üzenetére
Ismeretlen Golf : 9.781 @ 226.42
Renner Golf : 10.398 @ 220.18 (kispók szó szerint centiméterekkel nyert és kiejtette)
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Formula-1
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Autóhifi
- Touroll J1 - amikor az átlagos is elég
- Arena Breakout: Infinite
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- Xbox Series X|S
- Színészek hangjait lopta el egy AI-cég
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen