- Vodafone mobilszolgáltatások
- Motorola Moto G54 5G Power Edition - nem merül le
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Elcsípte a Huawei kameratelefonja az első helyet
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Fotók, videók mobillal
- Xiaomi 13 Pro - szerencsés szám
- Drágábban indíthat az új iPhone SE
- DIGI Mobil
Hirdetés
-
Céges verziót mutatott be a HMD a Pulse Plusból
ma Hosszabb szoftveres támogatás és garancia, az Android Enterprise ajánlott irányelvek kipipálása megvan.
-
Folyamatosan hazudott a bitcoin állítólagos feltalálója
it Egy brit bíró szerint Craig Wright, a bitcoin állítólagos feltalálója folyamatosan hazudott és bizonyítékot hamisított.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Peter789
senior tag
válasz #16741888 #2339 üzenetére
aztaqrva, nem is tudtam hogy létezik ilyen moci... :nyammm:
alapjában véve tuti megbízhatóbb, mint az 1.8T, mert mindkét motor 20 szelepes (hidrotőke kopog, kopik, előbb-utóbb csere, de 300e alatt nem illik kimennie), viszont a turbóson ott a turbó plussz hibaforrásnak...
cserélgesd az olajat 10e-enként (ne foglalkozz a longlife kamuval), és lehetőleg minőségi 10W40-est tegyél bele, az jó kenést fog adni neki... hígabb (0W és 5W) felgyorsítja a hidrotőkék kopását, amelynek darabja úgy egy tizes körül alakul - és ebben egyben kell a 20 darabot cserélni...
a 99e km kissé gyanús, vidd majd el egy szakihoz, aki végigturkálja a fedélzeti computert, és megmondja hogy mennyi az ECU belső valós km-e (sajna a kiírt és a belső két külön tárolt szám ). ebből lehet tudni hogy mit kell rajta hamar csináltatni: vezérműszíj, vízpumpa, benzinpumpa, etc... meg ha valami hibakódot betárolt annak is érdemes utánajárni...
jó kocsi lesz, ha vigyázott rá az előző tulaj...----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- AquAgorA ...Pál apostol nyomában: http://fleettracker.eu/index.php/component/aquagora
-
Octi
aktív tag
válasz #16741888 #2339 üzenetére
''enni ugyannyit kajál mint az 1,8T''
Ebben ne legyél biztos. Egy kollégám 8.5L-el eljár a városban az RS-sel. Azért ettől a mocitól ez egy igen szép teljesitmény lenne. Szerintem ha 10L-nél megáll a városi fogyid, össze teheted a kezed. Azért ez majdnem 2.5L.
''és talán tartósabb egy megoldás mint a turbos''
Miért is lenne tartósabb?
Elfogadott tény, hogy a 20 szelepes 1.8T egy rettentően túlbonyolitott, viszont nagyon megbizható motor. Én 70e km alatt egy darab termosztátot cseréltem benne (2.700 HUF).
Az tény, hogy minden turbós motornál be kell tartani bizonyos dolgokat. Ha ezeket betartod, semmivel sem megbizhatatlanabb mint egy szivó motor.
Olajcsere szigorúan 10e km-ként, és ne sajnáld a minőségi olajat tőle. Ha elhoztad kapásból egy olajszervizzel kezd, bármit irnak vagy mondanak az autóról. Én már beszoptam, mert hittem a márkaszervizes pecsétnek vásárláskor
Jó választás, sok sikert hozzáMegpróbáltam leszokni a sexről és a drogról. Életem legkeményebb 1 órája volt! PSN ID: Octi_18T
-
Octi
aktív tag
válasz #16741888 #2376 üzenetére
''a gyönyörű 5hengeres motorhang, ez az amit az 1,8T nem tud''
De azért azt sem rossz hallgatni, amikor nyomok egy kövéret, üvölt a Zeus, majd egyszer csak szusszan egy hatalmasat a lefújó. Na ez az, amit a turbó nélküli autó nem tud
Komolyra fordítva: Én azért vagyok turbó párti, és azért vadásztam egy 1.8T-t, mert ezzel a mocival 1600rpm-től leszabályozásig folyamatosan és egyenletesen tol az autó, nem is kicsit. Ezt egy szívó motor sem tudgya, bármilyen jó.
Arról nem is beszélve, hogy ha valakinek van egy kis motor tuning ambiciója, egy szívóból kihozni valamit nagyon nehéz és drága. Na de egy túrbósból.........
Én is most készülök egy kis turbó nyomás emeltetésre. Egyből egy kevéske 35-40 plusz lovacskaMegpróbáltam leszokni a sexről és a drogról. Életem legkeményebb 1 órája volt! PSN ID: Octi_18T
-
Octi
aktív tag
válasz #16741888 #2379 üzenetére
''4esbe 2000alatt elkezdett húzni''
Képzeld ha nem kezdene húzni. Állnál egyhelyben?
''igaz nem egyenletesen, hanem egyre jobban''
Na, ez a lényeg. Az 1.8T 2000-nél is már úgy tol, mint leszabályozás környékén. Pont ebben van a különbség
Egy hozzá értő barátomat idézve:
''Az 1.8T nyomaték karakterisztikájának görbéjén billiárdozni lehetne, olyan egyenes''
[Szerkesztve]Megpróbáltam leszokni a sexről és a drogról. Életem legkeményebb 1 órája volt! PSN ID: Octi_18T
-
Kicker
senior tag
válasz #16741888 #2383 üzenetére
azt elhiszem, de én ezzel az 1.6-ossal is meg vagyok, nem csalódás.
a váltó azonban az... a polo váltója sokkal jobb, és a 307-esé is jobb volt... nem akar finoman mozogni a helyén.. van valami orvosság vagy simán ilyen?
''pont tegnap óta''Arról ismerik futball körökben, hogy egyik meccsén kettőt bólintott, egy gólt és egy nézőt.... muhaha
-
Octi
aktív tag
válasz #16741888 #2385 üzenetére
Azt hogy miért rezonál, így látatlanban nehéz megmondani.
''leálltottam a motort, a ventik még mentek, olyan mintha menne a motor''
Ez természetes. Minden VW group-pos autó ilyen. Amíg a víz nem éri el a kellő hőfokot, addig járatja a hűtő ventillátort.
Ha kell egy normális szerelő, szólj. Priviben megadom az elérhetőségétMegpróbáltam leszokni a sexről és a drogról. Életem legkeményebb 1 órája volt! PSN ID: Octi_18T
-
Octi
aktív tag
válasz #16741888 #2387 üzenetére
Ékszíjtól (elvileg) nem rezonálhatna.
Meg kéne nézetned egy klímással, mert lehet hogy már egyszer széthullott az autóban a klíma valami miatt (nem volt az eleje karambolos?), és lehet hogy csak össze kókányolták eladásra. Lehet hogy egyszerűen ferde a venti tengelye. Így viszont szétrázhatja neked az egész motorteret.
A nagykőrösin van egy klímás társaság. Nagyon korrektek, és rettenetesen értenek a dolgukhoz.Megpróbáltam leszokni a sexről és a drogról. Életem legkeményebb 1 órája volt! PSN ID: Octi_18T
-
Peter789
senior tag
válasz #16741888 #2387 üzenetére
rángasd meg mindkét ventit, hogy mekkora a lötyögése... ha valamelyik venti ráz, tuti érzed (inkább húzd le az akkusarut, nehogy felpörögjön a kezedben!)
én most 2 hete cseréltem a nagyobbik ventit, utángyártott 12e volt. gyári csillagászati árú, nem is hozzák raktárba csak rendelni lehet... ha bármilyen VW alkatrész kell, akkor irány ide: [link] - általában itt a legolcsóbb minden... a márkaszervízekbe csak legvégső esetben tévedj be, mert horribilisek az áraik, min 2-3 szoros, de nemritka a 10x eltérés se!----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- AquAgorA ...Pál apostol nyomában: http://fleettracker.eu/index.php/component/aquagora
-
Peter789
senior tag
válasz #16741888 #2390 üzenetére
amíg nem túl meleg, addig csak a nagyobb venti megy, de ha nagyon bemelegszik akkor beszáll a második kicsi is... valszeg a kicsi lesz a ludas - illetve csapályas...
ha a klímát bekapcsolod, akkor automatikusan pörgeti a kicsit is (álló motor + gyújtás + klímánál is), és ettől jöhet elő a rázkódás...
a csere 10 perc, csak kell hozzá egy tecsó gazdaságos 250 forintos torx kulcs, meg maga a venti cseredarab...----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- AquAgorA ...Pál apostol nyomában: http://fleettracker.eu/index.php/component/aquagora
-
Peter789
senior tag
válasz #16741888 #2397 üzenetére
próbáld ki ezt: húzd le a kicsi venti csatlakozóját, majd gyújtás rá, légkondi bekapcs. ha felpörög a nagy, akkor járj vele így pár napig. nem hinném, hogy olyan veszettül melegedne az a motor, hogy ne bánna el vele egy...
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- AquAgorA ...Pál apostol nyomában: http://fleettracker.eu/index.php/component/aquagora
-
Peter789
senior tag
válasz #16741888 #2422 üzenetére
a kicsi nem pörög fel a légkondit bekapcsolva? láttad már pörögni? elvileg annak is kéne mennie a légkonditól... lehet az is rossz
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- AquAgorA ...Pál apostol nyomában: http://fleettracker.eu/index.php/component/aquagora
-
tomcsi23
veterán
válasz #16741888 #2422 üzenetére
Egy német járgánynál volt hasonló a helyzet, ott egy ventilapát egy galambnak köszönhetően letört és bénán lett visszaragasztva, ütött a venti - rendesen rázta a gépet. Itt is valami kiegyensúlyozatlanság van a ventinél szerintem.
I_Am : akkor már egészen a motorig tankolod a gépet, nem csak a tartályt
[Szerkesztve]...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
DeadMeat
veterán
válasz #16741888 #2435 üzenetére
Az csodalatos akkor...
2 lehetoseg lehet szvsz: elhangolodott a riaszto;beragadt a kpzar.Nem egyseru eset...
Ha lehuzod az aksit egy par percre nem nyilik ki?Vagy aztan nem mukodik a dolog?De a motorteret sem birod kinyitni...
Mas otletem meg nincs.
Kicsit drasztikus,de ha tudod h hol van a legzsakok erzekeloje rugj bele,h kinyiljon a zsak,akkor nyitja a zarakat is....
Mas otletem nincs sajna... BAr ezek kozul egyik sem kivitelezheto....Mar a jovo sem a regi; Powered by beer and crisps!
-
Octi
aktív tag
válasz #16741888 #2432 üzenetére
Én azt javasolnám, hogy vidd el az autót egy HOZZÁ ÉRTŐ szerelőhöz. Nézesd át, nehogy meglepjen valahol útközben.
Egy hét alatt, két problémával is találkoztál. Ez azért nem egészségesMegpróbáltam leszokni a sexről és a drogról. Életem legkeményebb 1 órája volt! PSN ID: Octi_18T
-
Peter789
senior tag
válasz #16741888 #2452 üzenetére
a computer és mutató nem szentírás! nálam a mutató az első 50-100km-en (stílustól függően) fel van akadva, majd elindul lefelé. félállás alatt egy picivel van a valós 1/3-ad állapot. amikor sípol, onnantól még kerek 9 liter marad benne. a fedélzeti computer fogyasztás számolója is csal: 6-7 liter között 0.2L-t lehet belőle levonni, 7-9 között 0.3L-t... de lehet nálad másképp viselkedik, tapasztald ki pár tankolással...
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- AquAgorA ...Pál apostol nyomában: http://fleettracker.eu/index.php/component/aquagora
-
Kicker
senior tag
válasz #16741888 #2458 üzenetére
a toledoroól beszélsz, iga?
nos 55 lityko ''csak'' a tank? mi az 1.6-ossal most vagyunk 640km-nél, és még 100km-et ír a computer a tankolásig... pedig az elmúlt 300km-et én tekertem bele, és a tojás kigurult olykor a pedál alól...
amúgy a computer mi szerint nullázza az átlag fogyasztást? pár óra állás? mondjuk tök mindegy... a lényeget érzékelem...
a váltó nem olyan katasztrófa, meg kell szokni, azonban valami nyüszög vagy a vezető ülésnél, vagy valamelyik baloldali ajtó... nem para még ez se, ahogy az se hogy az ablakokon nagyon jön be a meleg, elférne rá egy színezett üveg ami véd valamit... /automata klíma napsütésbe jobban fúj, mint ha árnyék-felhő van pár percig/
valamint a csomagtartó teleszkópjai is szarok...
pár folyadékot kell önteni rá /ablakmosó, hűtővíz, fékfolyadék, illetve következő olajcserénél valami fasza olajat kell belerakni- a castrol-t ajánlották TI mit javasoltok--szakértők előnyben... /
üdvArról ismerik futball körökben, hogy egyik meccsén kettőt bólintott, egy gólt és egy nézőt.... muhaha
-
Kicker
senior tag
válasz #16741888 #2463 üzenetére
nem kötekedni akartam...
amúgy szerintem 60 lityko a tank... most tankoltam 50 litert, de még nem jelzett a kocsi hogy tankolnom kéne...
én ezzel a 7 literes átlaggal meg lennék /klímával.../Arról ismerik futball körökben, hogy egyik meccsén kettőt bólintott, egy gólt és egy nézőt.... muhaha
-
Új hozzászólás Aktív témák
- E-roller topik
- Vírusirtó topic
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Így nem hajlik, úgy kettétörik az új iPad
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- LED világítás a lakásban
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Projektor topic
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Xiaomi Pad 6S Pro 12.4 - Kína (válasza az) iPad(r)e
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs