- Poco X6 5G - egy Redmi álruhában
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- iPhone topik
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Motorola Moto G54 5G Power Edition - nem merül le
- OnePlus 8T – fazonigazítás
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
Hirdetés
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Galaxy S22 One UI 6.1 frissítés: volt, nincs
ma Komolyabb hibák bukkantak fel, a Samsung a biztonság kedvéért leállította a frissítés közzétételét.
-
Megjelent az EasySMX okostelefonok mellé szánt, multiplatformos kontrollere
ph Az 5,9, 6,4, illetőleg 6,8 hüvelykes készülékeket is fogadó "gamepadból" a Bluetooth lapka sem hiányzik.
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz Doki16 #136393 üzenetére
Ha és amennyiben:
1- hőmérséklet érzékelő átállítása. can vezérlő, adaptation-10 és a menüben a két StartStop.
2- akku feszültség szélső értékeinek eltolása. can vezérlő adaptation alatt van az akksi alsó feszértéke. Ezze l viszont lehet gond, mert pl emelheti az alapjáratot csak h tŐCCSön.[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
i-sti
senior tag
válasz Doki16 #136417 üzenetére
"Ez a szokás még mindig tartja magát?"
És remélhetőleg még sokáig ápolni fogjuk ezt a hagyományt.
(#136416) brumi1024: Hagyjuk már ezt a HD kép fogalmat, egy utolsó olcsó szar kínai telefonban is minimum 8mpx kamera van. Legyen inkább minimum 4K felbontású kép.
[ Szerkesztve ]
Novum Forum Siculorum
-
-
Doki16
addikt
válasz Doki16 #136649 üzenetére
Hehe hát mégsem sikerült valami jól a tegnapi térkép frissítés
Ma reggel ahogy jöttem munkába azt vettem észre, hogy az műszeregységnél lévő MFD-ből eltűnt az iránytű a bal felső sarokból és a teljes navigációs menü. Ilyen volt és ilyen lett. Most vettem észre, hogy az egész Audio menü is eltűnt a funkció közül ahogy lapozgatom a kijelzőt. Eddig minden működött gond nélkül. Semmi mást nem csináltam csak a térképet telepítettem fel SD kártyáról egy SD to HDD CD segítségével. Még a navihoz megértem, hogy van köze na de a rádióhoz Nem tudom mit rontottam el.
Van valakinek sejtése, hogy mi lehet a gond?
RNS 510, Highline cluster van benne, Passat B7
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
-
válasz Doki16 #136681 üzenetére
Igazából nem vicceltem. Nekem elég gyanús h nem megfelelő firmware lett felpakolva vagy a frissítés valóban eltávolította ezeket a funkciókat - ez utóbbit is csak a márkaszerviz fogja hitelt érdemlően tisztázni.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Doki16 #136691 üzenetére
A térképpel új firmware is felment, csak nem vetted észre. Milyen verzió volt a frissjtés előtt? A térképhez tartozik az új firmware is általában. A firmware meg alapból social edition autóhoz van beálltva.
Ezért nem érdemes otthon kísérletezni a megfelelő szaktudás és szerszám nélkül.
Bögre Egy reggeli indítás jobb lenne... az én motorterem is koszos, nyugi, nem foglak leszólni érte. Utálok motorteret takarítani, mert bár szép lesz, de utána korrodálódnak a dolgok, szóva inkább legyen poros. A műanyagokat néha letörlöm... olajcserénél.
[ Szerkesztve ]
-
Kiskokó
veterán
válasz Doki16 #137081 üzenetére
Na hát persze persze Ez igaz.
Viszont a drága Xenon-al nem értek egyet Ez olyan butaság már bocs... ez kb olyan mint mikor jönnek hogy FÚJ automata milyen drága így meg úgy...
Nekem a váltó 450ezer Ftból Komplett felújítva lett olajjal! (persze ha csak javítják a hibát olcsóbban is megvan)
Haverom 1,9Pdtdi kézi-6os.
Kuplung, kettős tömegűt cserélt 1-2 éve olyan 150-200ezer FT-ba fájt.. erre 2 hete kipurcant neki a komplett váltó... 40 felett olyan hangja volt mint ha Ferihegyen szállna fel egy gép...
Nem beszéltem pontosan még vele de annyit tudok hogy a mutatvány 350ezer ft volt neki. (ebben van mellette olaj csere, és előre fékbetétek) nem tudom maga a váltót mennyiért szerezte meg milyet de akkor kérdem én mivel drágább egy Automata ?.... azzal a 2 évente 50-60 ezer ft-al amit olajcserére kell költeni?!Visszakanyarodva... áruld már el mi a picsa drága egy cirka 8-15ezer FT/ db árú xenon izzóban amit jó ha 4-5-6-7 évente kell cserélni ?
Tételezzük fel hogy nem egy 15-20 éves kocsiról van szó ahol már elhalhat az elektronikája..Na mind1 amúgy csak témázgatok
[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
i-sti
senior tag
válasz Doki16 #137085 üzenetére
Az összefoglalóba nem akarsz bekerülni a 3 VAG autóval?
"Az új generációs xenonok tényleg nagyon jók. Saját tapasztalat, hogy a Q5-ben lévő mennyire eszméletlen jó korom sötétben. Még a mai napig ledöbbenek rajta ha azt vezetem, hogy mennyivel jobban látok mindent."
+1 Az A4 is kb Q5 korú, és valóban én is mindig meglepődök, hogy mennyi "ereje" van a xenonnak.
[ Szerkesztve ]
Novum Forum Siculorum
-
Kiskokó
veterán
válasz Doki16 #137085 üzenetére
Én is örülök egy jó duma partynak
Multitronic nekem is volt 2.0 PDTDI 140Le-vel.
Én imádtam, sztem egy rohadt jó váltó. Ugye fokozat mentes ezért más érzetet ad de szerettem.
Jól ment vele a kocsi, néha még nekem is csinálta hogy padlógáznál a fordulat csökken de a sebességed meg nől (inkább a benzinesnél jellemzőbb a mutatvány- ez nem hiba ugye hanem a multitronic jellegéből jön.)Viszont kényesebb az olajra mint a Tiptronic (annyira kb mint a DSG) és ha baja van ezt javítani drágább mint a tiptronicot..sőt az ilyen 2012 -13 után Multitronicot nem lehet javítani, csak csere... 1milla.
DSG jelenleg is van, (ugyan az az S tronic tudtommal is) nem rossz váltó, szép gyorsan vált tök rendben van bár őszintén Benzinesbe még nem vezettem DSG-t. Érdekelne mert Dízelbe annyira nem jön be, de amúgy jó csak nekem nem tettszik.
Nálam a Tiptronic a favorit (erősebb autókon ugye DSG amúgy is kilőve)
Ez is nagyon igényli az olajat, és amúgy DSG-ből rettentő sok féle fajta van (egész konszernen belül) azért van jó pár típus ami nem olyan jó széria mint a többi.
kb majdnem hogy típushibásak.A tiptronic ha jó állapotban van, szépen vált szinte észre se venni, nem ránt stb.
Ezen kívül én is sok automata fajtával találkoztam már és vezettem is.
Ez tény és való hogy a Németeken kívül más nem igazán tud rendes automatát összedobni... főleg ha még régebbiek is.
Egyszerűen botrányos a vezetési élményük...
Van egy Hyundai H1 kisteher sztem kb Európában az egyetlen darab ami Automata váltós.
Annak a váltója már annyira egyszerű hogy már szinte jó. De azért kisteherhez képest. Személyautóban már azért necces lenne.Volvo váltók mint a takony. mondjuk karakterisztikára a Merci váltók se jönnek be annyira.
[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
válasz Doki16 #137698 üzenetére
Soha nem baj ha vki tanulni akar és tudatosan bevállalja a kísérletezést. Én is megtettem a Domival. Igaz előtte 2 hétig mindent elolvastam ami csak hasonlított az esemény leírására. Hibátlanul végig is ment.
De ha pl komolyabb baj történik? Akkor mit csinálsz, széttárod a kezed hogy nem így kellene mennie? Mágus2 megmondta h ez így működik. Aki visszaállította (az emlékeim szerint Mágus2 által ajánlottak alapján) meg ha ilyet nem látott még , jobb lenne ha nem csinálná ahelyett h a navit hibáztatja. De tényleg tök jó: vmit rosszul csinálok , legközelebb én is rámondom h nem az én hibám, nem így kellene viselkednie
Ne vedd magadra, nem piszkálódás - én is megvettem a kábelt. De már nincs pofám kérdezni, mert minél többet akartam megtudni annál többről derült ki h hülye vagyok hozzá. Azóta itt porosodikhttps://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz Doki16 #138252 üzenetére
Csak oldja a járó motornál reteszelt azaz nyithatatlan csomagtartót. Ez ugye ezért van h lámpánál ne lehessen matatni meg úgy általában a sofőr tudta nélkül.
Persze a motoros nyitás más kérdés ha van a kocsiban.https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
veterán
válasz Doki16 #138439 üzenetére
Egy gyári új kormány márkaszervizből min. 150 ezer. Csak tippelem, egy barátom édesapja vett a 90-es évek végén új bőrkormányt a Passat B4-be, emlékeim szerint 120 ezer volt. Közel 20 éve.
Telefonálj ide: [link], G6-ba 17-ért vettem tőlük hibátlan bőrkormányt, nem multisat.
Szerk: működni fognak a váltófülek?
[ Szerkesztve ]
-
válasz Doki16 #138441 üzenetére
Ha csak reménykedsz az régen nem jó. Emlékszel mi történik egy frissítéstől?
Az Domi is be lehetett pipálni a tmpstől kezdve a minden sz@rt. Mégsem ment.Semmi közöm hozzá, így csak magamban röfögök, de csak úgy próbálkozz az autódon, ha mindenre fel vagy készülve
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Doki16 #138443 üzenetére
A passat tud guminyomás csökkenést tpms szenzor nélkül is, az abs alapút csak kódolni kell. Amelyik kerék gyorsabban forog adott sebességen, mint a többi, az ereszt. Régen használja a vag ezt a rebdszert. A drágább szenzorisak már a nyomást is kiírják, de alapnak elég a defekt figyelés. 17- es felnitől fölfelé szerintem kötekező.
-
simonjoe
senior tag
válasz Doki16 #138531 üzenetére
Ja, CC. Nem kell?? Én is keresek kábelt, meg progit, kértem infót itt a fidzsúktól, de senki sem ismeri, pontosabban nem akartak róla nyilatkozni, h mely verzsönt érdemes megvenni. Azt hiszem kipróbálok egy 15-20k körüli vételt a jófogásról. Max Szotyi kutya elrágja ha nem lesz jó!
Joe
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Doki16 #138531 üzenetére
12.12.3 van nekem, de most már az újabbat venném. 15-ös is van már. Az enyém eladó ha valakit érdekel, de annyiért adom, amennyiért vettem. 50€ Cserébe tutifix, hogy működik, de az 1.6TDI-t nem szereti. Olvassa azt is, csak nem mindig...
Milyen vizsga? Az írásbelin fórunoztam is, a gyakorlatin meg öltönyben figyeltem...
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Doki16 #138691 üzenetére
Jó akkor nincs para, mm-re ugyanitt áll az enyém is.
Nekem fura de ugye első (és remélhetőleg az utolsó) dízeles autó amihez közöm van... a benyósoknál eddig melegen rendre 650-700 körül volt a terheletlen alapjárat melegen és ahhoz vagyok szokva.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
Új hozzászólás Aktív témák
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- World of Tanks - MMO
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- War Thunder - MMO Combat Game
- Napelem
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Futás, futópályák
- Poco X6 5G - egy Redmi álruhában
- Amazon Kindle
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest