- MIUI / HyperOS topik
- Tényleg jobban fogyaszt a Peugeot, az Opel és a Citroen?
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Yettel topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Realme GT Master Edition - mestermunka
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Okosóra és okoskiegészítő topik
Hirdetés
-
Letartóztatták, mert AI segítségével csalt az egyetemi vizsgán
it A török hatóságok letartóztattak egy diákot, amiért egy egyetem felvételi vizsgáján AI segítségével válaszolt a kérdésekre.
-
Computex 2024: dedikált NPU-val menedzselné a VGA-t a PowerColor
ph A gyártó megoldása hardveres, de kérdés, hogy nem volna-e a célra elég a jó öreg szoftver.
-
Mesterportrékkal érkezett a Honor 200 Pro
ma A Honor AI a Studio Harcourt módszerén edzett, a Pro mellett befutott a Honor 200 is.
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
negyedes
addikt
válasz sirszevenap #153721 üzenetére
1.6 nekem nincs problemam. 120-nal meg elozok fouton.
Három dolog biztos az életben: az adó, a halál és az adatvesztés. - Baráth Gábor
-
Sur1G
aktív tag
válasz sirszevenap #153721 üzenetére
Nálam talán hibásan elvi kérdés a dízeltől való távolmaradás. Zavar a hangja, a járáskultúrája és az egészségügyi hatásai. Tudom vegyek Priust, vennék is de abból normális megint csak drága. (Persze hoznak be Hollandiából, össze-vissza cserélt akucellákkal stb...).
A mostani TSI előtt egy 1.6 szívó Corollát nyúztam és annál azért jobban megy, nem mondanám mocskosan alul motorizált dolognak. Igazából ameddig hétvégi kirándulásokra, nyaralásokra használtuk fel se merült bennem, hogy kellene-e erősebb autó. Csendes, keveset fogyaszt. Valahogy ez a rohanó élet, mindenki siet mindenhova (köztük most már én is) valahogy megváltoztatta a vezetési morált és néha kevésnek érzem.