- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Francia portréstúdió edzi a Honor AI-t
- Xiaomi Mi 10T Pro - a házon belüli ellenfél
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Íveli az Oppo a Reno 12 és 12 Pro kijelzőjét
Hirdetés
-
Galax GeForce RTX kártyák jönnek a szűkösebb házakba
ph A gyártó Super sorozatú, 12, valamint 16 GB VRAM-mal ellátott megoldásai a szabadba nyomják a meleg levegőt.
-
Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
ma Kínában más néven már startoltak, az európai árak magasabbak, de elviselhetők.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Lacess
tag
Defektjavító vs. pótkerék témára sokszor mesélem el saját kis történetemet.
Igazából nem egy defekt, hanem egy szelep kiszakadása történt. A hibát az 1-es pontnál vettem észre, tankolás után ránéztem a nyomásra, hallottam hogy sziszeg. Amint a szelephez értem a fülem mellett repült el annak fele. Ez egy OMV kút. A 2-es pont egy gumis műhelyt jelöl. A két pont között kb. 30m a távolság. Elsőre azt gondolnánk, mekkora mázlista voltam. Jah, csakhogy szombat délután történt a dolog, és a hétfő sem volt munkanap. A defektjavítót nyugodtan a hajamra kenhettem volna, még ebben a kimondottan szerencsés helyzetben is. (Jah és innen pár száz méterre lakom, szóval akár az autót is otthagyhattam volna hétfőig vagy keddig. Na de mi van, ha a világ végén történik...)
Lényeg, hogy a defektjavító sem szelepszakadásra, sem oldalfal-sérülésre nem használható. Emellett ha szerencséje van az embernek, és csak egy "normál" defektje van, akkor is nagy eséllyel kuka a gumi a trutymó miatt. Ha pedig már elég kopott gumi volt, akkor mindkettő kuka.
Én maximálisan pótkerék hívő vagyok, és ha egy mód van rá, olyan autót fogok a jövőben is birtokolni, amiben van.[ Szerkesztve ]
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
Még mindig jobb, mint a világ végén/leállósávban/hóban-fagyban/éjjel esetleg valami nyugati országban ahol azonnal rád hívják az autómentőt (300€-s kikiáltási árral) enni a kefét mert nincs pótkerék.
Amúgy még nem kérdezted meg az "illetékest" (flottakezelő, szalon, etc), hogy ezt mégis honnan kukázták bele?
molnarpeter: Az eset óta én is rendszeresen rángatom ezeket a "bimbókat" is.
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
Igen értem, sajnos....
"jó az a méret, mert szerintük a /55 nem %-os érték, hanem ugyanúgy mm-ben értendő mint a szélesség" - rögtön besz@rok
így viszont kellene még szerezni abból a gumiból egy jó adaggal, 55mm-es oldalfallal az ilyen "stance", meg "hellaflush" (vagy mi...) rajongó gyerekek komoly pénzzel a zsebben állnánk sorba érteSokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
válasz rasotamas #187070 üzenetére
Én azt gondolom, ha erősebb kell, akkor erősebbet kell venni.
Ezek a motorok általában jobban teljesítenek a gyári adatoknál, magyarul a gyári 350Nm a padon simán lehet 370-380 is. A váltó pedig nem fog 400nál többet szeretni. A maradék 20Nm-t már egy kellemesebb hegyi levegő is hozzá tudja adni.
Nem hinném, hogy hosszú távon a DSG partner lesz ebben.Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
válasz molnarpeter #187381 üzenetére
Köszi, ezt már megtaláltam. Itt pont, hogy egy kalap alá van véve az előd és az utód (CHPA->CZDA), engem pedig leginkább a különbségek érdekelnének ezen két motor, illetve a "kistestvérek" (CMBA; CPVA->CZCA) esetében is.
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
válasz cross56 #187627 üzenetére
Jó autó a 7-es Passat, de szerintem megéri még gyűjtögetni kicsit a 8-asra. Ezek az MQB platformra épült autók tényleg jól sikerültek, és a motorkínálat is rendben van már mind benzin, mind dízel fronton. Valamint egy sokkal "modernebb" autó a 8-as
Fenntartásban nem hinném, hogy jelentős különbségek lennének.Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
válasz molnarpeter #187665 üzenetére
&bitpork
2017-es diesel link
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
válasz bitpork #187668 üzenetére
Valami itt nekem sem kerek, találok ilyen képet is:
2015 végén íródott cikkMeg ilyen képet is:
Ez viszont 2017-es cikkMost már teljes a kavar bennem is. Amit a korábbi hsz.-ban küldtem, ott újabb a kezelőfelület design-a, de 2017-esnek írja az autót. Amit most betettem második képet, ott szintén 2017van. Viszont, amit itt elősőnek betettem, az 2015 vége, és az autó sem pont úgy néz ki kívül, mint az ebben a hsz.-ban szereplő 2017-es (első lökhárítón az "e-tronos" DRL, etc.)
De a "nagy" Q7 4M faceliften kívül nem találok semmi konkrétat "köztes" faceliftről.Remélem teljes a kavar mindenkinél
[ Szerkesztve ]
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
válasz bitpork #187670 üzenetére
Még az jutott eszembe, hogy esetleg csak némely módban/üzemállapotban érhető el (vagy pont nem elérhető) az opció. Gondolok olyanra, hogy csak járó motornál/ x tüzelőanyag mennyiség felett/ tele akksival nem/ a "Drive Select" bizonyos állásában (akár többen is).
Valahol érdemes lenne egyet kipróbálni és végig menni ezeken a lehetőségeken.Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
válasz zsoltip #187706 üzenetére
Különböző adapterkábelekkel tudsz belőle iPod csatlakozót, USB bementet csinálni.
Gyárilag nem tudom mi volt még ezeken kívül, de az utángyártó ipar is rá volt állva abban az időben. Láttam már microUSB-t, 3,5mm jacket is.Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
válasz diegho #187912 üzenetére
Miért cserélnéd ezt az akkut? Gyenge már, vagy csak elővigyázatosság?
Ez egy nagyon jó gyári akksi, amíg nem feltétlenül muszáj, addig nem dobnám ki.
Esetleg dugass rá egy tesztert, hogy mégis milyen állapotnak örvend. Néha rádugva egy frankó töltőre még sokáig megbízhatóan szolgálhat.Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
-
Lacess
tag
Gratula a szép új járgányokhoz!
Lassacskán az én klozetem lesz itt a legöregebb.
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
válasz rasotamas #188763 üzenetére
Pont ugyan ez a CD váltó volt a 2001-es Borában is, csak ott a középkonzolon, a rádió felett. Még meg is van valahol.
MP3-at nem ette meg, csak az audiót, de hibátlanul tette a dolgát amíg nem került be az Alpine.Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
válasz Richard #188887 üzenetére
A hitközség nevében is köszönöm!
Azt tudtam, hogy teljesen más,köszönhetően annak is, hogy a hőmérséklet mindig megvan. Olvastam utána, de a tapasztalatoknak jobban hiszek. Jó, hogy nincs az a "matekolás", mint a dízeleknél. Nem a legrosszabbkor szivat és akarva vagy akaratlanul sem szakítható meg.
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
válasz Drizzt01 #189105 üzenetére
Szia!
Jól tájékoztattak amott. Egy ún. fantomtápra lenne szükséged a probléma megoldásához. A gyári antenna és a rádió közé kell bekötnöd, plusz az általad is említett kék vezeték. Plug and Play a dolog.
A kormánytávvezérlés fejegység-függő. Sajnos nem sok fejegység tudja, de amelyik igen, azoknál általában szükség van egy típusspecifikus kiegészítő kábelkötegre. Gyártónál/forgalmazónál érdemes utána járni.
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
válasz bandi0000 #189108 üzenetére
Ez egy hosszú válasz lesz, ami leginkább vélemény.
Nem szeretnék megbántani egy B6 tulajt sem, de szerintem az 5.5 egyszerűen egy jobb autó. Jobbnak tartom, pedig van hibája annak is. A futómű kényes (ami talán nem is hiba, inkább csak az útjaink nagyon sz@rok), a hosszmotor okán kicsit macerásabb a szervizelés. Viszont a B6-hoz képest kevésbé rohad, rozsdát én 5.5-nél csak a kritikus pontokon láttam (csomiajtó, sárvédő). B6-ot többet láttni szó szerint hónaljig felrohadva.
5.5-ben sokkal jobb a motorpaletta, B6-ban kb. keresni kell a valamire való motort, ami talán jó : 1,9BXE (de csapágycsere kell, meg kicsit kevés abba a bódéba), 3.2/3.6VR6 (ez inkább hobbiautónak való mert azért igényli a törődést, de kurv@jó motor), meg talán a CR-ek (olajpumpát ott is rendbe kell rakni, plusz DPF ennyi idősen már biztos nem kerek). A többi motort én be nem vállalnám B6-ban. 5.5 elektronikában stabil, B6-ban van pár taposóakna (elektromos kézifék, kormányoszlopelektronika, gyújtáskapcsoló, etc)
Érdemes megnézni az árakat is, egy valamire való 5.5 egy árban van, vagy drágább egy hasonló állapotú B6-nál. Ennek is oka van.
Még eszembe jut sok minden, de nem szeretnék regény írni. Azt gondolom, hogy nem lett méltó utódja a B6 az 5.5nek.
Az 5.5-tel az a baj mára, hogy nem nagyon lehet épkézlábat találni, megöregedtek. Na nem mintha a B6-ok olyan fiatalok lennének, azok viszont sokkal csúnyábban öregednek/-tek.Kiemelném, hogy nem vitaindítónak szánom a hsz.-t és csak a véleményemet szerettem volna megosztani. Peace és
[ Szerkesztve ]
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
válasz bandi0000 #189111 üzenetére
Ezzel nem szerettelek volna lebeszélni egyikről sem, sőt, azt gondolom, hogy kellő kitartással és pénzmaggal a zsebben még lehet találni jó 5.5-öt. Ha ép a bódé még sokáig hű társ lehet. Persze a törődést kérni fogja, már csak a korából fakadóan is.
Esetleg nézd meg az MK1 Superbeket is, csak sedan van belőle, ugyan az a technika mint az 5.5, csak nagyobb a tengelytáv.Drizzt01: Nekem is egy ilyen fantomtáp van Alpine 9887R mellett. Ritkán hallgatok rádiót, de akkor nincs vele gond. (azon kívül, hogy ugye alig vannak rádióadók) A gyári rádió olyan rövid ideig volt bent vásárlás után, hogy nincs összehasonlítási alapom. Más megoldást viszont nem tudok.
[ Szerkesztve ]
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
-
Lacess
tag
válasz Mauzes #189328 üzenetére
Amennyiben van a szélvédőben kamera, azt szélvédőcsere után kalibrálni kell, amit leginkább a márkaszerviz fog tudni megcsinálni.
Én nem is a szélvédő miatt aggódnék garanciás témakörben, hanem a kamera miatt. Ha ott elkottáznak valamit a szélvédősök akkor az importőr megvonhatja a garanciát azon elemekre is.Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
válasz daniel2121 #189375 üzenetére
Ha van kamera sávtartóhoz/presense-hez/táblafelismerőhöz akkor azt kalibrálni kell szélvédőcsere után. VAS 6430 kell hozzá + pár "apróság" VW esetén.
Amennyiben kételkedsz, nyugodtan kérdezz meg egy márkaszervizt. Nem tartom kizártnak, hogy működik minden kalibrálás nélkül is, de hogy nem pontosan, az biztos.szerk.:
bitpork: Radarnál sokszor csak egy negyed fordulat kell az egyik csavaron és helyre áll a rend. De a folyamatot végig kell vinni mindenképp.[ Szerkesztve ]
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
Kifutottam a szerkesztési időből, bocs!
Itt egy kis olvasnivaló a témában.
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
válasz 6030D #189423 üzenetére
"Ettől függetlenül ablak mögül is tud hozni újratöltött flakont, ha nagyon akarja. 10 m-ről nem mondod meg, hogy sértetlen a zárjegy vagy sem."
Ne vedd rossz néven, de inkább ne elmélkedj ilyeneken
A szervizek már elég régóta hordós olajjal dolgoznak. Ritkán fogsz látni ott zárjegyes olajos flakonokat. Nem biztos hogy megérné az 1 és 4literes flakonokat venni raklapszám, a keletkezett veszélyes hulladékról nem is beszélve. Biztos vannak különleges modellek, különleges olajok "polgári" kiszerelésben, de amiből mennyiség fogy azt hordósan veszik.Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
válasz d.tiborz #189427 üzenetére
Egy közepes méretű, vidéki, konszern márkaszervizben, saját szememmel rendszeresen látott dolgokról írtam. Természetesen nem vonom kétségbe az általad írottakat sem. Lehet kisebb szerviz. Nem tudom, hogy éri meg nekik, mivel flakonos kiszerelésben drágább is az olaj, valamint rengeteg hulladéka keletkezik. A hulladékkezelés pedig igen komoly tétel a működési költségek közt. Csak képzelj el egy 150l-es hordót (amibe amúgy megy majd vissza a fáradt olaj), meg 150l-nyi üres 1 és 4l-es flakont egymás mellett.
Amit tudok, hogy pl. a 0W20-as Castrol EDGE Professional-ból elvileg még nincs hordós. Azt 1l-es flakonokban kapja a szerelő a raktárostól. (persze arra az autóra, amelyikre az van előírva)Mindettől függetlenül őszintén remélem, hogy mindenki megkapja bármely szervizben azt, amiért fizet. Hisz ez lenne a "világ rendje".
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
válasz Tutivesztes #189429 üzenetére
1,5TSI-be 0W20 megy. A márkaszervizben is azt fognak bele tölteni. Full város mellett én is lecseréltetném 15ezrenként. (bár én még nem full város mellett is)
De ha félsz az "átveréstől" köztes olajcserénél, akkor vidd el csak minden másodikra (30k vagy 2év) a márkaszervizbe. Egy jó szerelőnél pedig cseréltesd 15ezrenként. Gyári szűrőt tudsz venni, itt volt is korábban linkelve. Olaj pedig Castrol Edge Professional 0W20 lesz beleborítva a márkaszervizben is, azt is meg tudod venni bárhol.@Többiek: A gyanakvást abszolút megértem, azt gondolom, ha át akarnak verni, meg fogják oldani, hogy át is tudjanak. Biztos van ahol meg is teszik. Viszont nekik még akkor is megéri, ha megcsinálják normálisan. Olajcserénél meg főleg, az egyik legjobb üzlet.
Én ezt itt be is fejezném. Peace, respect meg minden, mindenkinek!Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
válasz tresh #189521 üzenetére
Hasonló volt a jelenség nálam, amikor szétrohadt az ABS jeladó póluskereke. Kezdetben csak "nyisz-nyisz", aztán ABS-hiba...
Egy fél éjszakán át kerestük, hogy honnan jön a hang. Ráadásul téli garnitúra felpakolás után közvetlenül. Már a fax nagyon kivolt, jéggéfagyva, november közepén. Kézzel hiába forgattuk a kereket, akkor nem lehetett hallani, átnéztünk mindent 8421-szer, fékre gyanakodtunk, azzal meg ugye nem játszunk. De el kellett engednünk "majd kialakul" címszóval, pár hétre rá ki is alakult. Ahogy a gyűrű elrozsdásodott, kitágult, és már nem volt teljesen kerek, egy ponton csiszolta a jeladót. Le is darálta teljesen, úgyhogy póluskerék+jeladócsere lett a buliból.Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
A leírásra hagynék időt mindenkinek... hahu link
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
válasz macilaci78 #189846 üzenetére
Már ennél a résznél kezdett zavarossá válni a pocsolya. De az Airbag ülés az mindent visz.
Bár nem tűnik új fejlesztésnek, mivel az enyémben is olyan van, csak az nem alcantarabézssport.Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Lacess
tag
válasz csababarca #189904 üzenetére
Így van, a foglalatot kell kihúznod. Nagyon ragaszkodóak ezek, én is megszenvedtem az enyémmel.
A vezetéknél fogva semmiképp se próbálkozz! Ha van valami erősebb drótod, abból esetleg megpróbálhatsz hajtani rá valami "kihúzószerszámot".Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
Új hozzászólás Aktív témák
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- Legrand Netatmo Presence Siren Okos kamera FÉLÁRON
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest