Hirdetés
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
Apple iPad Air 13” (M2, 2024) - a méret a lényeg
ma Nagyobb lett a kijelző, megörökölte az M2-es chipet és 128 GB-ra nőtt az induló tárhely. Mi kellene még?
-
Még ki se jött az új Xeon, de máris a 2025-ös fejlesztésre koncentrál az Intel
ph A Granite Rapids egyelőre nem tűnik áttörésnek a partnereknél, de a Sierra Forest fogadtatása meglepően kedvező.
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
MPeter87
őstag
válasz
Mágus2 #102575 üzenetére
Lehet hülye kérdés, de ezt hogy kell használni? Nyomogattam már mindent mindenhogy, de sehogy sem akarnak beszélgetni egymással.
A vag commanderhez feltelepítettem a kábel illesztőprogramjait, így hiba nélkül felismeri a gép a kábelt, win7 32bit. A vag commanderben próbáltam úgy is, hogy az airbag gombra nyomva clear DTCs, de ott sem tudott csatlakozni. Próbáltam úgy is, hogy jobb alul a legördülő listában kiválasztottam az airbag-et, majd open channel, de úgy sem. Ezeket próbáltam úgy is, hogy jobb alul választottam másik connection type-ot, high 2.0, low 2.0, high 1.6, low 1.6, K-Line, de semmi. K-Line-nál bal középen/felül rá lehet nyomni a identification gombra is, de úgy sem kommunikál.
Próbáltam gyújtáson, gyújtás nélkül, beindítva is, de semmi.A kábel lenne rossz vagy én csinálok valamit nagyon rosszul?
-
vargalex
félisten
válasz
Mágus2 #102551 üzenetére
Erről hirtelen az első szervizem jut eszembe a SuperB-vel. Hivatalos budapesti Skoda szervízbe vittem és egy fiatal srác vette kezelésbe.
A pollenszűrőhöz rögtön bontotta volna az utas oldalon a műszerfal alját, majd a művelet megkezdése előtt szólt a főnöke, hogy ácsi. A SuperB-ben a motortérből lehet cserélni...Alex
-
tresh
addikt
válasz
Mágus2 #102604 üzenetére
Az általában annak köszönhető hogy fingja sincs hogy milyen módszerek vannak a fék rendszer légtelenítésére és hogy ha levegős a rendszer annak oka van. Havernak csináltam anno az a4 b5-jét mert olyan nyúlós takony volt a féke hogy én a garázsból se mertem volna kigurulni vele nem hogy pályázni. Persze meg lett az oka 4 légtelenítőből 2 be volt rohadva és a hátsóféknyereg is. 1 héttel az előtt hogy megcsináltam neki volt komplett fék cserén elől/hátul összeget le se írom.
Taat:Lehet hogy nem szükséges, de nagyban megkönnyítheti a műveletet.
Ez kétségtelen
[ Szerkesztve ]
-
trance89
őstag
válasz
Mágus2 #102585 üzenetére
szerintem sokan vannak akik csak csendben követik topicot mint pl én is, pár hete hogy meglett a kicsikém én is rátaláltam erre a topicra és azóta olvasom majdnem minden nap
és íme egy kép ami a közvetlen hazahozatal után készült pár hete:
2007/03, 1.9tdi 77kw, BXE, 178000km, olasz behozatal, 6000€ volt (már a nevemre íratva) itt az északi szomszédban, az összes 5-ös golf közül messze ez volt a legszebb amit pár100 km-es körzetben néztem, gyakorlatilag úgy néz ki kívül/belül mintha egy pár éves kocsi lenne annyira vigyáztak rá
pár napja rendeltem hex can kábelt aliexpress-ről, remélem max 2-3 hét alatt itt lesz (általában nem szokott tovább tartani a ferdeszeműektől), ha valaki még szeretne mostanság beszerezni egyet: [link]
nem valami nagy összeg az a 18-25 usd ahhoz képest hogy egy obdlink kábel játékszernek számít mellette, konkrétan egy obdlink sx-el próbáltam és nem kellett sok idő hogy rájöjjek miért is ajánlanak vag-os gépekhez inkább hex can kábelt vcds-el...[ Szerkesztve ]
-
MPeter87
őstag
válasz
Mágus2 #102595 üzenetére
Feladtam, szerintem szar a kábel.
Néztem a portot, 4es volt alapból. A programon belül az SCOM beállításnál más nem is jelent meg, csak egy 4es, így itt talán nem tudtam semmit sem benézni.
A CD-n volt egy leírás, ott 10es portot említ, gondoltam kipróbálom úgy is, hátha ez a gond, de nem. Kerestem újabb vag commandert is, de azokkal sem ment. Kíváncsiságból felraktam az előbb említett 2 vcds verziót, azoknál usb-n felismerték a kábelt, de egyből alatta megjelent a hibaüzenet, hogy interface not found, ami gondolom kb annyit takar itt, hogy kábel ugyan van, de nem ilyen kell hozzá.
Írok a kínaiaknak, hogy pénz vissza és inkább rendelek egy normális kábelt, amihez jó a vcds is.Szerk.: Tehát akkor ilyen kábel kellene nekem is, ugye?
[ Szerkesztve ]
-
!Overdose!
őstag
válasz
Mágus2 #102585 üzenetére
Megszólítva érzem magam, bár ha nem is 40, de néhány vásárlás utáni képet azért linkeltem. Mentségemre szóljon, hogy azóta sincs több. Ellenben egy kis összefoglalóval szívesen szolgálok a topiknak.
Szerk: hamarosan
[ Szerkesztve ]
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
-
FoBCRaistlin
őstag
válasz
Mágus2 #102495 üzenetére
Őőőő miért is jó a dupla kuplung?
Első kuplungolás során kicsit jobban felpörög a motor, és amikor a második kuplungolás+visszaváltás történik, akkor nincs akkor fordulat különbség?
Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
zsoleszkai
tag
válasz
Mágus2 #102615 üzenetére
Szia!
Én is az elkövetkezendő időszakban tervezek golf 5 vásárolni 1.9tdi 77kw viszont 2004-es évjáratút(motorkódot nem tudom), az általad említett hibára az kivitelezhető megoldás, hogy a hajtókart kicserélni mondjuk egy 130 lovasnak a hajtókarjára vagy nem mivel eltérően más a két motor? Illetve milyen különbségek vannak a régi (101-150 ló) és az "újabb" 105 lovas között a pd elem és a turbó kivételével?
Köszönöm!
[ Szerkesztve ]
/KneeBy/
-
-
VR6-Fan
veterán
válasz
Mágus2 #102639 üzenetére
Es ha nem duplazok de kinyomot kuplungnal ods talpalok a gaznak az miert bem jo?
A szinkronizalt valtok oda szerintem is felesleges 2x kuplungolni, mint ahogy a kollega is erre celzott.Amugy ez a gaz nelkuli vissza valtas az oktatasra vezetheto vissza szerintem, bar engem a vegen a kis oreg mar basztatott h adjak gazt vagy megnyertem a kocsit kuplungozasra
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
trance89
őstag
válasz
Mágus2 #102615 üzenetére
erről a BXE betegségről már én is olvastam, később okvetlenül kicseréltetem
amúgy van ennek a problémának bármi előjele? úgy értem megtörténhet a nagy baj egyik pillanatról a másikra minden előjel nélkül vagy mondjuk minél jobban kopik annál jobban hallatszik? illetve milyen hang hallatszik, mikor?
köszi a segítséget[ Szerkesztve ]
-
LógaGéza
addikt
válasz
Mágus2 #102730 üzenetére
Köszönöm a segítséget, akkor gondolom semmi köze nincs a PD elemekhez (arra meg azért gondoltunk, mert alapjáraton "meg-megugrik" a motor, ergo egyenletlenül jár - erre PD elemet mondtak).
"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
trance89
őstag
válasz
Mágus2 #102732 üzenetére
köszi a gyors választ, hasonló képeket láttam a neten
viszont kicsit jobban utánaolvasva nem kevés visszajelzés van ezzel a problémával kapcsolatban, nagyon dícsérik a dpf nélküli bxe motorokat kivéve ezt a "kis" gyári hibáját ami az egész motort elrepíti
rengeteg cikket találni róla minden nyelven, úgy írják a legtöbb 120-180e km között fordul elő (amibe én még pont beleesek) de olvastam olyanokról is akiknek 70 illetve 110e-nél robbant ki a motorblokk oldala, [itt] konrétan arról ír a tag hogy a kis szervizbe ahova bevitte a lyukas blokkos octavia2-t azt mondták neki az elmúlt 3 hónapban ez volt a 3. ilyen szétrobbant bxe amit bevittek hozzájuk, ugyanebben a topicban többen is írták 110-120-130 ezernél történt meg ugyanez náluk
itt pl van róla pár szép kép: [link]
nem fogok sokáig szarozni és a nyár folyamán okvetlenül megcsináltatom mert azért nem mindegy, hogy kb 200 euróért kicseréltetek 4 csapágyat vagy amolyan "leszarom, nálam úgysem lesz semmi gond" gondolkodásmóddal egyszercsak elrepül az egész a motor ami ennek az árnak gyakorlatilag a többszörösébe fájna egy teljes motorcserével...[ Szerkesztve ]
-
VR6-Fan
veterán
válasz
Mágus2 #102792 üzenetére
mi más?!
mint a világ legjobb autója, Golf 2 (de toledonak született)!ahogy néztem 4 csavaros, 3 a pofájából egy a seggénél, állítólag ez szopos.
ahogy nézem díszítés le/nagy nyomású csövek le/vezérlés ha az ember csak félig akar csöcsre szaladni veztengelynél lockkol/feszítő ahogy emlékszem rugós beakasztós, de jelre forgatós is/
igazából akkor amivel belehet szívni az a hátsó brezonos csavar, meg hogy ha nem ugrik le az adagoló kúpjáról a kerék, bár volt pár hónapja cserélgetve úgy hogy remélek, elötöltés meg alap mennyiség meg úgy is oda megy ahova a chipses ember kéri....
az egész művelet azért kell mert haver srác kitalálta hogy a haldokló T15 helyett nem egy másik T15 kéne, hanem valami nagyobb (hát igen kisebb vagy ugyan akkor turbot vétek felrakni!), aztán lett nehéz szülés árán egy T15 házba épített 1749VA hibrid, de turbos addig szívta a vérét hogy a 192-es HDK-s gyári AHU adagoló kicsi lesz, hogy most gyorsan kukázott egy AFN-t és fel kell szórni az 5X0,24 mellé, nem hiszem hogy annyival több lenne, akkor már valami ALH-t tennék fel, de mint mondtam én csak segéd vagyok, na majd jövöhét szombaton megy fel a hibridje, re prog után kiváncsi leszek mit fog tudni, meg hogy mondjuk a két kettes hogy megy
nekem is van rá esély hogy tovább legyen írva a soft
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
-
net84
őstag
válasz
Mágus2 #102830 üzenetére
Nekem a nyest kifekudte mar a szovet tetejet
. Allna bele valami csavar... Mibe kerul egy ilyen doboz?
Mas: a motor hofok jelado/erzekelo merre keresendo?
(2.0 PD TDI - BKD - 2005) Ha lehuzom a csatit, a computer mit erzekel? Csak hiba lesz vagy valami szelsoseges erteket allit be? A motor hofoka nem megy 90 fok fole. Kekfoggal olvasva az adatokat mindig 90 alatt van egy picivel (87-88 az atlag). Valahogy el szeretnem erni, hogy 100 fok felettinek higgye a computer es kapcsolja az aktiv hutest... Egyaltalan hany fokon kapcsol? Olvstam mindent, a szervizes 106-110 korulre mondta (azt mar sokallom).
Read only...
-
-
!Overdose!
őstag
válasz
Mágus2 #102830 üzenetére
Jól teszed. Munkaakkumulátorknál azt szokták mondani a gyártók, hogy a standard 25 fokhoz képest, ha 5 fokkal nő a hőmérséklet, akkor feleződik az akkumulátor élettartama. Az indítóakku kicsit más, de itt sem tesz jót a hő az élettartamra nézve. Hidegben csökken a kivehető kapacitás, de az extrém hideget leszámítva nem károsítja az akkumulátort.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
zsolt19900
őstag
-
-
knuckle
aktív tag
válasz
Mágus2 #102866 üzenetére
legutóbb amikor a vas alatt jártam a szerelőaknában, észrevettem, hogy a kipufogó kb egy jó méterre a flexicső után a felfogatásnál egy picit kifúj
kb 2 hét múlva jutok el majd haza, ahol haverral meg tudjuk csinálni, neki van hegesztője is.
okozhat valami galibát ez ennyi idő alatt?"...ki korpa közé keveredik, az beleesett a moslékosvödörbe..."
-
Csaby25
senior tag
válasz
Mágus2 #102826 üzenetére
Hello!
Kicsereltem a nagy ventit, de most mukodik a nagy es nem mukodik a kicsi. Bekapcsolom a klimat es a kicsi nem indul el csak ha rasegitek kezzel. Erdekes, hogy amig a nagy nem mukodott a kicsi beindult ha bekapcsoltam a klimat, sot ha felmelegedett a viz, akkor is.[ Szerkesztve ]
A kis emberek más emberekről beszélnek, a középszerű emberek eseményekről, a nagy emberek pedig ötletekről beszélnek.
-
zsolt19900
őstag
válasz
Mágus2 #102866 üzenetére
aláírom persze, hogy megtalálta a leggyengébb pontot, épp ezért fogom otthon kivenni kipucolni és szépen megerősítetten visszatenni
ha nem találok esetleg kép ilyen, vagy valami ehhez hasonló, szolidabb megoldást....
vagy ehhez már nagyobb turbó illik, mert a gyári szétforogja magát? ilyesmit is említettél, azért maradnék inkább a gyári méretnél
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
Brumi˘
addikt
válasz
Mágus2 #102880 üzenetére
Vákuum ok, egr falazva, geometria szabadon jár. A turbó egy 1749vb/vc hibrid. A kocsira gyári szoft vissza lett téve. 3.ba padló log. A rosszul beállított turbó geó karra gondolunk, de ki akarunk zárni mindent előtte. Mert helyén nem állítható (legalább is mi még nem jöttünk rá hogy lehetne) a geo kar hossza, turbó levétel meg nem egyszerű mutatvány.
-
Brumi˘
addikt
válasz
Mágus2 #102885 üzenetére
Ha befele tekerem a stop csavart a kar felé akkor nem azt érem el vele hogy nem tudja a lapátokat annyira összezárni? Ezáltal a nyomás pont hogy kevesebb lesz kis motorfordulaton?
Az én fejembe úgy állt össze a geo működése, hogy amikor a vákuumal behúzza a kart a geo lapátok a külső perem felé zárnak, ezzel a turbina kerék szélére terelve a kipufogó gázt, és ahogy a vákuum csökken úgy egyre beljebb zárnak. De amit írsz az alapján ez pont fordítva van. (ezért is nem próbáltuk befelé állítani a stop csavart, csak kifelé)
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Windows 10
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- OpenMediaVault
- Autós topik
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- EAFC 24
- Mobil flották
- További aktív témák...
- Rowenta RH6751WO Dual Force Cyclonic akkus Rúdporszívó, 48W, 2 sebesség, 45 perces üzemidő
- MAXXMEE 150W 22.2V 2000 mAh akkus álló porszívó ÚJ!!!!!2ÈV Garancia!!!
- DAH Solar 405W full black napelemek verhetetlen áron
- Mitsubishi Pajero mk2 gyári felnigarnitúra
- Steelcase acélvázas íróasztal/számítógépasztal 120x80x70cm kábelrendezővel 40kg