- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- iPhone topik
- Z Fold6 imitátor árulkodik a fogyókúrázó igaziról
- Milyen okostelefont vegyek?
- Hatalmas külső kijelzővel és akkumulátorral érkezett meg a Honor Magic V Flip
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Android szakmai topik
- Nem egyedül érkezett a OnePlus 6
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Megérkezett Magyarországra a Samsung új OLED gaming monitora
ph Az Odyssey OLED G8 32 hüvelyes, sík OLED panellel dolgozik.
-
Panaszt tettek a Google ellen, mert követi a felhasználókat a böngészője
it Adatvédelmi panasz érkezett Ausztriában a Google ellen, a vád szerint követik a Chrome böngésző felhasználóit.
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
Ez nem lesz soha pontos, ha csak saccolgatod, mennyi maradt a tankban. Teli tank, km nullázás, rezerváig járva majd megint teli. Abból lehet fogyasztást mérni. Rá is lehet tankolni, de akkor is tele kell.
Legutóbb 560km-re tankoltam 29 litert. Mindig csurig töltöm, nem nehéz utána ismét tele tölteni és számolni.
[ Szerkesztve ]
-
momo2828
tag
Arra a km óra állásra tankoltál, vagy annyi lett a km óra állás mire elfurikáztad a tankolt benzint?
Vagy máshogy kérdem, 96028 km-nél az a 30 liter benne van a tankban? Ha igen, akkor olyan 7,5 l a fogyasztás, mert azt a benzint nem kell beleszámolni amit még el se furikáztál. -
momo2828
tag
"94857-el akkor egyből teletankoltam", tehát 94857 km-nél jóformán üres volt a tank. Megvolt az első tankolás, 95391 km-ig mentél vele. Akkor tankoltál másodjára, elmentél vele 96028-ig.
Így elmentél 1171 km-t két tankolással, a harmadik tankolás ott van a tankban, nem kell számolni. -
-
-
Danex
addikt
Pillanatnyi fogyasztásmérő alapján azzal is lehet spórolni, ha nem magas sebességi fokozatban, alacsony fordulatról gyorsítasz ki és lassan éred el a kívánt sebességet, hanem kipörgetsz egy kisebb sebességi fokozatot kb középtartományig és fele annyi idő alatt éred el a sebességet.
-
-
Mágus2
Közösségépítő
Valami 5w 40- et tennék bele, ami tudja a megfelelő VW normát. Mobil, total....
[ Szerkesztve ]
-
F_Zolee
veterán
Hmmm. Mintha kaptál volna választ.
Én holnap fogom cseréltetni. Gyárit tegyél bele és le van a gond. Az állásban is tud öregedni az alkatrész. Mi tart vissza?
KNorbi: nekem olyan fékbetét van. Porol az biztos de különösebb baja nincs. Nem igazán visítós fajta.
[ Szerkesztve ]
-
grizlisandor
addikt
Óracsere lesz az.
Más:
Voltam megnézni a korábban belinkelt 1.4 TSI-t, összességében az autó tetszett. Mutogatták a szervizkönyvet kezdésnek, hogy volt cserélve van a vezérlés, mondtam a srácnak, hogy én tanultam németül, és oda az van írva, hogy ellenőrizve.Ők meg csak lestek, mondom ez érdekes lesz. Az autó szerintem jó állapotban volt, kívülről volt egy két parkolási sérülés, körbe mértük, jobb hátsó idom volt egyedül festve, vezetni jó volt az autót. Üzem meleg autóhoz értünk oda, amit előtte egy másik ügyfél is kipróbált. Indításkor valami zötykölődött a motortérben becsülettel pár másodpercig, de nem mindegyik indításnál. Persze a nepper foggal körömmel esküdözött, hogy semmi baja. Mondtam neki, hogy a cseréjét bele alkudjuk az árba, nem ment bele, mert hogy akkor nem lesz az autón hasznuk meg stb. Azt tudja ajánlani, hogy 50k-ba vállalja az átírást meg az alufelnire tetet téli gumit valami 80%ost, a nyárit meg a csomagtartóba, az autónak nincs semmi baja, ha kell így vihetem. Agyaltam egy kicsit, mert egy fél óra múlva volt a megbeszélt állapotfelmérésre időpont. Tetszik az autó, meg kellene is, + húzom egy ideje a dolgot. Mondtam a nepperünkek, hogy jó érdekel az autó, de akkor az állapotfelmérésben feltárnak bármi hibát, akkor azt te megcsináltatod rajta. Kezet ráztunk, hogy jól van megegyeztünk. Megtörtént az állapotfelmérés, mondták a szakik, hogy az autó vállalható. Annyi van, hogy a jobb hátulját javították, meg első lamdaszodna az cserés és a jobb hátsó ajtózár mechanikával van valami. Kérdeztem a vezérlést, van valami legújabb szett, valami 80k(szerelővel beszéltem így pontos árat nem tudott mondani) szereléssel, olajcserével megáll 160k körül náluk(márkaszerviz). Itt bekérdezett nepperrünk a vezérléssel kapcsolatban, hogy tényleg láncos?
A szondára mondtak 90k-t szereléssel együtt, itt már láttam nepperünket, hogy elgurult valami.
Visszafele úton ecsetelte, hogy biztos nem annyi, meg mit képzelnek ezek magukról, meg lehet ezt oldani okosba 20kból(valaki ezt mondja nekem, már rég rossz) is. Na itt mondtam neki, hogy komám a szonda cseréje nélkül is le tudjátok papírozni? Mondja, hogy igen, az lesz haver, hogy felezzük az árát és majd én megcsináltatom, adok 2M az autóért. Mondta, hogy nem, ezt ők megoldják okosba. Felhívtam gyorsba szerelőmet, hogy ő mit mond, mesélte hogy ha bajt akarok akkor vegyem meg nyugodtan, van egy srác, akinek ilyen TSI-je van, fél éve cserélték, utángyártott szondák pár nap alatt kikoptak, végül a gyárival lett jó az autó. Itt tudatosult bennem, hogy nem kell az okosba megoldjuk téma. Beszéltem a csókával, hogy hozzá ne nyúljatok, 2Mért viszem, hogy ő azt megcsináltatja okosba és vihetem az autót. Arra az okosban megoldásra nincs garancia, meg én mit várok, ez egy használt autó. Mondom ácsi, megegyeztünk, hogy annyiért viszem az autót, ha jó, ha valami nem, azt megcsináltatod. Röviden én nyeljek le mindent, de az, hogy nem kérek az okos megoldásból olyan nincs.
-
atos19881101
senior tag
Nagy egy agyműtét.
Akartam vala írni, nem egy agyműtét.Sajnos a VW nem tud megfelelően ajtó belsőt gyártani. Se a zár, se az ablakemelő nem erőssége. (Aki mást mond, az hazudik. Amit már csak én leszenvedtem az ablakemelőkkel meg a zárakkal, abból tudnék könyvet írni.)
Volt japán szekerem, annál azt sem tudtam, hogy létezik benne zár meg ablakemelő. Egyszerűen csak működött
A Skodában meg csak a sofőr oldali ajtót szedtem már szét vagy 10x. Ha nem beázik, akkor a zár szarakodik, ha nem a zár, akkor az ablakemelő ...[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
k5.20
senior tag
-
-
-
Vincsaba
csendes tag
A kiírt 280.000Ft-hoz még számold hozzá a következőket is:
-Egyedi forgalombahelyezés (műszaki, mert ugye ezeknek a 600€-s autókon nincsen): 40.000Ft
-Reg.adó: 111.000Ft
-Eredetvizsga: 20.000Ft
-Vagyonszerzési illeték: 61.000Ft (ha 150le-s, ha 180le-s akkor nyilván több)
-Okmányiroda: 20.000FtEgy így összesen 252.000Ft - máris megduplázódott az autó ára.