- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Samsung Galaxy Fit 3 - keveset, de jól
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Bugfix van, magyarázat nincs az iOS-ben újra feltűnő, korábban törölt fotókra
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Magisk
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- Redmi Turbo 3-ból készül a Poco F6, megvan a start dátuma
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xperia Pro-C néven új csúcs Sony kompaktot pletykálnak
Hirdetés
-
A pénzügyi hatóságok helyett ír hamis üzenetet az AI
it Az olasz jegybank igen veszélyes deepfake videókra és üzenetekre figyelmeztet, miközben az USA szabályozná a politikai kampányok AI-használatát, korlátozná az AI-exportját. Míg a globális AI-csúcson a cégek a társadalom megvédését ígérik, addig a Microsoft az AI kapcsán súlyos nemzetbiztonsági botrányba keverheti magát.
-
Steamre tart a Crime Boss: Rockay City
gp Jövő hónapban érkezik az új változat, amivel együtt a következő DLC is elérhető lesz.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Drakoo #208361 üzenetére
-Service felirat jelzi az olajcsere esedékességét.
-Sárgán világító kanna jelzi az alacsony olajszintet, felvillanásakor 1 sípolás.
-Pirosan villogó kanna alacsony olajnyomást jelent, közben szaggatottan sípol.
Először is ne indítsd be, legyen megmérve a nyomás külön órával. Ha szerencséd van, akkor jeladó hiba, ha nem, akkor ezeknél vezérműtengely fészek kopás szokott ilyet okozni, Szakál metál foglalkozik javítással ha jól rémlik. -
molnarpeter
nagyúr
válasz dellfanboy #208452 üzenetére
Szétszedve talán, nem tudom rendelésre gondoltam, lehet valami elm teszter app is meg tudja mutatni, lehet nem. Vagy ha működnek bizonyos programok, az jót jelent
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
SDI #hajónapló - karter épp az olajcsere előtti napokban megint kilyukadt, illetve a szintérzékelő is rendetlenkedett (Hella magában 26k szerelőnél), plusz esedékes szűrő, stb csere, vége összesen 70k, plusz a 4L olaj kb 9k.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz molnarpeter #208456 üzenetére
-
molnarpeter
nagyúr
válasz imyourfriend #208487 üzenetére
Olajpumpa szíj tudtommal "élettartamos", csapágyakról én nem hallottam (még, remélem lesz róla bővebb infó), viszont a sok regen miatt legalább ránézni nem árt végülis ha már lent volna a karter. (gázolajjal hígul a motorolaj, nem tökéletes kenés, amúgy is szerényebbre méretezik már mint régen, stb). Octavia klubban nézz körül, sokaknak van VCDS, hátha valaki tud a közeledben segíteni csinálni egy logot a töltőnyomás felépüléséről.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz CharlieDrop #208498 üzenetére
Vagy enyhe túlnyomás, az meg normális.
-
-
molnarpeter
nagyúr
válasz imyourfriend #208523 üzenetére
Olajszintet nézd, ne emelkedjen Ha jól emlékszem alacsony szokott lenni a fogyasztásod, milyen fordulatszám-tartományban használod? (Alacsony fordulat miatt is lehet több korom, ha 1500-nál elváltják.)
-
molnarpeter
nagyúr
válasz rasotamas #208584 üzenetére
200-250 ezer km körül felújítás, ahogy ők is mondják (nem muszáj oda vinni). Vagy csere. Hogy mit csinálnék, az CP3 csere volna, de nem fenyeget a veszély.
Ja, meg tényleg, az olajpumpa hatszög tengelyt kifelejtettem, ha olyan motor, hasonló futásnál igazából megérheti már cserélni a nyugodtabb alvás érdekében.[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz molnarpeter #208467 üzenetére
Na, egy kb 700 km-es úttal a szervizlátogatás után bedobott egy jobb hátsó ABS jeladó hibát, átellenes bal elsőt tavaly nyáron cseréltem. (Vonatkozó áramkör hibakódot törlés után egyből visszaírta, ez legalább hamar állandó lett, a másik rossz néha jónak tűnő értéket adott, csak fékezésnél szólt bele olyankor túl hamar, de a hibalámpa időnként elaludt.) Cseréhez videó [link], benne a bölcsesség: olyan az ABS szenzor, mint egy korrupt politikus: minél tovább van a helyén, annál nehezebb eltávolítani
#hajónapló
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz molnarpeter #208587 üzenetére
Golf 4 hátsó tárcsafékre a kézi bowden visszahúzó rugókat megéri utólag feltenni? (1K0 615 295, 1K0 615 296)
Ominózus jobb hátsó keréknél szagot éreztem, talán fél-egy órával a megállást követően 70°C körüli meleget mértem, míg a másik oldalon csak valami 30°C tájékát - befog a fék, kézi karnál sem egyformán állnak a bowdenek. Volt már valamelyik hátsó nyereg javítva, gondolom mindkettő ugyanolyan öreg, meg majdnem azonos kilométert mentek, lehet utolérték egymást. Feltételezem, az ABS jeladó hibához is hozzájárult, főleg pár napja 700 km-es körúton.
#hajónapló
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Stylewars_kp #208643 üzenetére
Nem hallottam róla rosszat. Kauffer is foglalkozik gyári alkatrészekkel, nézd meg ott is. Bárdi, Unix is tud hozni. Amikor kellett, márkakerből vettünk, de csak mert útba esett
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Stylewars_kp #208648 üzenetére
Mit jelent a siker hiánya?
Webshoppal annyiból beljebb vagy, hogy 14 napig visszaküldheted magyarázat nélkül. -
molnarpeter
nagyúr
-
molnarpeter
nagyúr
válasz daniel2121 #208877 üzenetére
Mármint hogy ABS alapú vagy jeladós szelepet használ?
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Steve_Brown #208914 üzenetére
FoJtószelep
-
molnarpeter
nagyúr
válasz hdanesz #208935 üzenetére
Porlasztó szokott tönkremenni (nem igazán felújítható része), magasnyomású tartós. Korrekció valamelyest segít állapot ellenőrzésében, de pénztárcát felkészíteni ajánlott. EGR gyenge pont ennél és a 2 literesnél is ebben a időszakban.
2.0 CR és az MQB 1.6 esetén a magasnyomású tudja tönkretenni az egész rendszert, felújítással/cserével megelőzhető.[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz molnarpeter #208632 üzenetére
Produktív Péntek x #hajónapló Jobb hátsó ABS jeladó kicserélve - tárcsát-nyerget leszedtem, így jó le lehetett takarítani, illetve kerékcsavar helyén át egy selejt MTZ kipufogó szeleppel kiütögettem a régit, alapos pucolás, aztán egy villáskulccsal rátámasztva helyére kocogtattam a szenzort. Kód törölve, öröm és boldogság. Tegnap volt egy gyors vizit is szerelőnél, de csak odatapadva volt szerinte eső miatt és az okozta a befogó kézit, de legalább át is lett nézve, 3000-et kért.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Csaby25 #208981 üzenetére
CR már mind részecskeszűrős, 5 km-es utaktól megsértődne.
BKD kóddal jobb is, mint az 1.9, csak nem tudom, volt-e facelift csomagolásban, mindenesetre a hengerfej cikkszám végét kell nézni hogy ne repedős fajta legyen, akkor kifejezetten jó. (1.9: csapágysor gondok, PD fészek kiverődés - 2.0 BLD esetén jók a csapágyak, és 1 helyett már 2 csavaros a befecskendező leszorító, maga a PD elem meg ugyanúgy tartós Bosch, és az olajpumpa is a régi jól bevált fajta, nem a hatszög tengelyes.) -
molnarpeter
nagyúr
Már megint telnek a virtuális #hajónapló lapjai Dobott a Golf egy légzsák lámpát, balos függöny lufi. Megoldás [link] nem is magán a gyújtón levő csatlakozó szokott gond lenni, hanem egy másik toldás a kábelkötegben. Csomagtartó oldalán levő rekesz fedelet elég levenni, és a lámpa izzótartójába menő vezetékek alatt ott virít a sárga csatlakozó, párszor szét-össze tologattam, kontakt spray, hibakód törlés, örül.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest